nuffnang advert

Tuesday, August 7, 2012

Lin Dan's secret katanya...

ekekek....ada kucing la kat badan dia.... ;-p



sumber: cari.com

44 comments:

Lya Colours said...

tebalnya bibir kucing. haha

:: Mrs.Eady :: said...

kohkohkohkohkoh...!!

SangRatoo said...

kite nyampah! grrr

Cik Awin said...

hahaha...macam2...

ieda said...

ye keeeeeeeeeeee
ekekke macam2 lah LIN DAN !

Sue-Rya Qistina said...

hahahaha..geli tgk badan dia. asal menang je nk bukak baju. huhuhu

|| NaFiRaa || said...

hahahahaha.. sabor jek lah!!

fazitaismail said...

hahaha..saper ler yg edit tu yekk!!..tapi memang pun kan..muka singa pun lebih kurang jgak kan hehe

lieyalatif said...

hhaahahahaah...tapi body 6 pax u....auwwwwwww!!! hahaahahah

AzuraFazil DIN said...

wakakakakakakak ... bibir tebal oooo

Rahmah Ram Ram said...

hahahaha...sempat lagi..

SURIA AMANDA said...

mencik tgok ego dia masa game tuh...

norhidana said...

dia nmpak lbh tegap n mude dr datuk LCW... tp bab yg kucen tu... hehehhe

mamyharraz said...

hehe mcm2 kan

kasihredha said...

hahaha
kucing bibir seksi

Qhaifa Nur said...

ha..ha...
besar betul kucing ni....

cikceriacorner said...

hehehheeh

ummiarissa said...

tetap sokong lee chong wei..ha ha ha

Munnafendy said...

o0oooo patut la menang ! ada kuasa kucen!

Neeza.Areef said...

ada je nk lawakkan org

fiza said...

Tebalnya bibir kucing tu.

nur anis said...

sape lah yang letak kucing tu..hehe

Aishah Jahirah said...

sape la yg kreatif tu...

MamaEma said...

berketul-ketul

ZSqueenbee said...

meoww meowww..kucing nakal..

Kakzakie said...

Siapalah punya kerja tu wahida. Kalau dia nampak mesti dia malu..

Anum said...

lawak2

CikPuanHaLia said...

hahahaha..hampagas..saspen aku baca tajuk tu..

Kazman / Sue said...

peerghhh... haaa3x...

khairul said...

kekeke

wan nurul hezrina said...

mencik aku kat dia.mmg muka berlagak gila.mcm lawo sangat badan diatuh..huhu

JunAina said...

kahkahkahhhh...boleh menagis lin dan tengok nih...

Anum Shukri said...

apasal muka dia cam serabai jer sekarang ni..dulu ok gak tengok..

KhaiRin : anies said...

Hahahahahahahah

Angah said...

aku punnyampah tgk dia tu msa mlm tu..

izz iizza said...

hihi..nape bibirnya cam seksi jer...:)

inazamri said...

hahahah gelak besar semua kat umah ni tengok ada kucing kat badan dia.Menangis anita sarawak tengok bibir meow tu hahah

jeBateja said...

Thunder....thunder...Thundercat....ahakz

Marya Yusof said...

Hola Wahida!

Keh...keh... ingatkan nak tunjuk tatoo kat tgn dia tu..dgrnye ade tatoo ek? Entah tak tgk pun game tu aritu...hukhukhuk... Gelak guling2 dgn komen Munnafendy...heheee :D

anie said...

hahahaha....miaw..miaw

Nurul Husna Mohd Hassan said...

hihi. sapa punya keje la ni.

sal-nurbeena said...

kurang keja..heee

ros_reeza said...

hihihi.. kucing :) meow2...

akubiomed said...

Ada Hello Kitty. :-)