nuffnang advert

Friday, July 20, 2012

selamat menyambut Ramadhan al Mubarak...

selamat petang semua...
di kesempatan ini, aku nak mengucapkan selamat menyambut kedatangan Ramadhan Al Mubarak dan selamat menjalani ibadah puasa yer...
maafkan segala kata2 terkasar bahasa dlm blog ni atau sepanjang aku mengomen kat blog korang...atau mungkin nak berlawak tapi tak sengaja lawak tu kasar ke...huhu...harap korang maafkan aku hamba Allah yg sentiasa melakukan kesilapan ni....huhu...

Insyaallah, aku nak memperbykkan mengaji Al Quran nnt....selama ni, aku mengaku, aku mengaji seminggu sekali jer...Astaghfirullah....
aku berharap sgt puasa tahun ini lebih baik dari puasa aku pada tahun2 sebelum ini....eh, tetiba rasa sebak pulak taip n3 ni....

Ya Allah, Kau redhailah hambaMu ini....

43 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Amin,insya Allah ~

AnneRaini said...

selamat berpuasa nokk..sama2lah kite memperbaiki diri..

BeRRy MuMMie said...

selamat puasa wahida, moga diberkati & Dirahmati oleh

Kakzakie said...

Selamat menyambut ramadhan juga buat wahida dan keluarga. Maaf juga dari kakak ye

hajiMete said...

salam ramadhan akak wahida tuu..

Eye_nee said...

Salam Ramadhan noksss...semoga puasa kita kali ini adalah lebih baik dari yg lepas..InsyaAllah...

Hanis Azla said...

Salam ramadhan juga buat wahida dan keluarga.. semoga segala amalan dan niat baik kita diterima olehNYA, insyaAllah.. selamat berpuasa!

pena rozie said...

Salam Ramadan & Selamat Berpuase...

nur anis said...

sama-samalah kita tambah pahala kak..:)

salam ramadhan..:)

akubiomed said...

Selamat menjalankan ibadah puasa yang bermula hari Sabtu ini. Bagaimana agaknya anak-anak mula belajar berpuasa. :-)

Kesuma Angsana said...

selamat menjalankan ibadah puasa ye!

Daddy Ziyyad said...

selamat berpuasa nok...moga2 ibadah puasa & lain2 amalan kita adalah lebih baik dari yg sebelum2 ini

Angah said...

sama2la kita ye,...moga bulan ni menambah rezeki,menambah pahala dan kebaikan buat kita....

Anum said...

amin
sama-sama la kita beb

Munnafendy said...

selamat kak....sama jugak sy ye :)

Neeza.Areef said...

selamat berpuasa wahida
semoga amalan kita semua diterima
insyaAllah lipatgandakan amalan dibulan yg mulia nie..

anie said...

insyallah...sama2 la kita

eima said...

mudahan amalan kite diberkati ..insyaallah ...salam ramadhan

♥ dak pink said...

Selamat berpuasa Wida.
*ni aku wish kali kedua ni =p

GreenJade said...

Salam Ramadhan Mubarak sis

aku pong sama lah..mana lah tau spnjang kenal2 kat blog ni kut2 ade terkasar jenaka terover kata2...ampun kan aku ye noks..

moh terawih malam ni moh..

Kazman / Sue said...

Selamat menjalani ibdah puasa dari kami sekeluarga....
Maafkan salah silap kami.....

miss Fyqa said...

amin..
sama-sama lah kita kak :)

selamat berpuasa :)

~ yus ~ said...

salam ramadhan dan selamat berpuasa Wahida...Maaf dari kak yus juga ya...

KhaiRin : anies said...

salam ramadan buat wahida sekeluarga!

Rasp said...

Semoga setiap amalan dan ibadah kita dalam bulan puasa kali ni diterima oleh Allah SWT.

Maaf atas segala khilaf ku ya sis...

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

eMMe said...

mohon maaf dari eMMe juga kak Ida

Selamat menyambut Ramadhan buat Kak Ida n famili...

fazitaismail said...

insyallah..semoga dipermudahkan olehnya..semoga ramadhan tahun ini memberi seribu keberkatan..

selamat menjalani ibadah puasa..)

dwaty said...

SELAMAT BERPUASA... semoga amalan kita bulan ini diberkati ALLAH...

Rinna said...

Selamat berpuasa Ida

Fatin Mraz said...

selamat berpuasa juga~
:-)

mama maman aka yana said...

selamat berpuasa dan minta ampun jika ada tulisan mama menguris jiwa...

pena rozie said...

selamat menyambut bulan ramadan & selamat berpuase...

ieda said...

aminnnnnnn
insyaallahh dik ;)

Aleyn said...

Selamat Berpuasa!!!

jemarioren / ciknor said...

sama2 le ke arah yang lebih baik.
selamat berpuasa semua

the malay male said...

selamat berpuasa

whitecappuccino said...

selamat berpuasa ida...jom! kita mengaji!

fieda said...

selamat berpuasa.

khairul said...

salam Ramadhan dr saya

Pokok Manggis Depan Rumah said...

Selamat berpuasa..
semoga bertambah berkat di bulan yang mulia ni..

Juliet_iRa~" said...

salam ramadhan kak :)

shida said...

semoga amal ibadat kita diterima Allah... Barakallahuminkum...:-)

wan nurul hezrina said...

salam ramadhan wahida..ko posa tal arini.huhu