nuffnang advert

Thursday, July 12, 2012

jemput makan nasi lemak...

sila sila...



sumber: cari.com

58 comments:

Puan Fifiey said...

kat mana ni??

Syakir Rahman said...

pergh...ni kalo habiskan ni, sebulan mengantuk je rasa...ahahaha

Aisyah Rafaei said...

mak ai...byk bebenor...lebih semombong ni..hehe

makchaq said...

senang hidang lagu ni.... tapi takut berterabuq la pulak kalau pakat serbu..

mamyharraz said...

haha pengsan!

Rahmah Ram Ram said...

kusss..semangat..menangis nak habiskan nasi lemak ni..huhuhuhuh mau 'high' aje...hihihihi

cheqna said...

sedap wehhhh

m.u.l.a.n said...

kus semahangat.... kat mana ni..??

fiza said...

Perghhhh...pitam nak habiskan.

mamasuri said...

pengsan aku tgk..

ros_reeza said...

tudia eh.. jenuh nak makan.. hehhehe

norhidana said...

presentation dia selamba je

faraherda. razalan said...

Amboi, sape yg organize nie?

cikceriacorner said...

sedapnye kak..kat mana ni kak..

♥ dak pink said...

Mak oi aiiii, kenyang setahun ni makan macam ni.

Mak Lagenda said...

Nasik lemak daun pisang gergasi nih!!!

~ yus ~ said...

mak aiii! Baik ambik pinggan kecik dan cedok sikit2 le, kalau sorang makan semua ni boleh pengsan...hehe

kakchik@ella said...

ni utk brp org ni? wahhh .. gaya mcm mkn nasi ambeng tu. hehe.

fazitaismail said...

makkkkk aihh..banyaknya...kaut jgan tak kaut..hehe

Nazayiena said...

Amboi segunung nasi lemak nie,berapa org yg mkn nasi lemak nie...

:: Mrs.Eady :: said...

masakkkk nak habiskaaaannnnn!!

nur anis said...

pergh..makan sampai pecah perut ni..

Cho Zila said...

pengsan.. pengsan... tak terlarat...

Qhaifa Nur said...

biar betul banyaknya...

KhaiRin : anies said...

pemalas betul katering ni nk sediakan bekas heheheeh

atty's said...

berapa org punya makan ni..byk sungguh ..lambak je..

Nurul Husna Mohd Hassan said...

kena bawak 1 kampung kalau camni :)

MamaEma said...

kat mana...ada yg sudi makan berkongsi ke kalau cam ni..

Rinna said...

Ummaaak..aaaaihh...byknyaa.. kalau makan mau tido tak bangun2 nie ngantuk punya pasal..

BeRRy MuMMie said...

fuhhh!!!.. ni bukan mkn dah, melantak namanya...hahaha lepas mkn bole pose sebln...hahahha

Nens Collection said...

kalo x 10kg naik ni x sah ni..huhu

Sue-Rya Qistina said...

humangaih!!! 1st time tgk bnyk cenggini. makan 10 suap dh kenyang kot..kena mkn 10 org baru abis gamaknya..hahaha

Saya Disini said...

haa???mcam ni je ke??bnyknye

jemarioren / ciknor said...

encik gergasi..mai le wehh, rejeki nih. eheh

Dee said...

ngeri lak aku nak makan..tp kalau ngan geng2 rapat & family ok jelah kot..

Has said...

boleh ulang tambah byk kali ni :p

Nafisa81 said...

banyak nyerr..

fazilzura said...

ni bkn mkn ... MELANTAK nama nye

susumanis said...

ni makan gotong royong namanyer..hehe

TF said...

banyak kot..memang berlemak la..jawabnye..haha

Knor said...

byk tu nak sikit...

miss Fyqa said...

makan sekeluarga pun xabis ni. hehe :D

Chik Att said...

nasi talam...

izz iizza said...

huwaaa leh habis ker sorang ni..:)

Faza said...

mak aii... tgk pon dh kenyang :D

fieda said...

nape ye dorang hidang gini..

Lya Colours said...

ni kenduri nasi lemak ke hape. kalau ada sambal sotong pon bagus ni.hehe

Blog Asyraf said...

Ni kalau makan ramai2 memang meriah ar. hehe..

Aleyn said...

Fuyyooo...sangat berlemak..uhuk

Bitt (doubleIS) said...

kenduri nasi lemak ni ko! hahaha

Angah said...

mao lena sekampong kalo mkn ni...

jeBateja said...

pehhhh.....pengsan nak mehabiskan ni.....ada jugak kes mcm ni erk...

L said...

tedia aih,.. mau obes gini.. haha

eima said...

mkn ramai2 ke sorg2 ni ...pengsan

inazamri said...

tengok gambar ni..terus je gelak besar hahahah

HeNRieTTa JoSe said...

errr....cam terbiar cam gini...ilang selera la plak...hehehe....

akubiomed said...

Perlu ajak kawan ramai datang makan nasi lemak. :-)

mama aini said...

hu2x..nampak unik pulak..hikk2x..habis ke nasi lemak tu?..