nuffnang advert

Monday, June 4, 2012

sahabat yg lama tak jumpa...

mana ko menghilang selama ni nok? lamanya tak jumpa.....sob sob...



sumber: cari.com

36 comments:

Anum said...

ala sweetnya

Nens Collection said...

yekkk..geli la biawak neh..eeeee

Nieda said...

bukan senang nak jadi pengomen terawal kat sini ....hihikk.

Bertuah badan.

:: Mrs.Eady :: said...

Hahahaahaha..melepas rindu dendam koo...

Huda said...

nampak memang dah lama sangat tak jumpa tu, jejak kasih semula ni..

Yaya Azura aka Naz Azra said...

bff nie..
haha...
saya nampak biawak buat2 tak nampak..geli la..

KhaiRin : anies said...

jejak kasih

SURIA AMANDA said...

sweet.....

Jiji-Fify said...

Ahahahaha!!! Cool habis!

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih

Pok Amai-Amai said...

Hahahahaha! Ntah mane2 je dpt gamba nie..

Neeza.Areef said...

sape pnya kija ni nokkk :D

kakchik@ella said...

loving couple nampaknya ye? hehehe.

Nurul Husna Mohd Hassan said...

alololololo...

Nazayiena said...

Lama x jumpa tu....

eMMe said...

isk kak Ida ni, terkena saya, ingat kawan kak ida, wakakakaka!

Qhaifa Nur said...

rindu sangatlah tuh...

Munnafendy said...

ahaa akak ni...mmg patut pun blog akak tpilih masuk tb.. =D

layar_lara said...

ini macham pun ada ka...:p

HeNRieTTa JoSe said...

uiks...loving nye...ekekeke

norhidana said...

hehehhe.... jejak kasih yek kak

Eye_nee said...

hehehe..punyalah erat memeluk...rindu banget nehh...

Rahmah Ram Ram said...

hahahah...lawak la :) tapikan ... mereka pun ada rasa kasih sayang

lizz said...

ermmm...kawan lama tersesat jalan tu...hehe

wardah @ fie shah said...

Alololo, belum raya korang dah berpeluk ye. Baguslah begitu. Hahaha.

saffiya_aleesya @ echa said...

argghhh tidakkkk kalau nampak ni saya dah cabut awal2 dah..

CaDLyNN said...

ekekeke...lame btul tak jumpe tu

m.u.l.a.n said...

terharu sunggoh...

Angah said...

haaaaaaaaaaaaa (dgn mulot yg ternganga) biaq btoi nook,ni gmbar edit ke apa,...geli geleman aku eiii....tp memang tk pernah tgk la,..

Emy Tak Kecik said...

muahahahhaha....lawak betol hehe

p/s:blog dh kuar tv..org nye x lama lg la tu :D

Maya Mayana said...

awak bela ke? hehe...faham je bahasa depa :)

hilang stress aku tgok gambar ni ni nok

Cik Yatt said...

alalalalaa..hahha kemain

akubiomed said...

Kelakar melihat 2 biawak tengah bergaduh.

rasp said...

taching lak dorang nie hahahahahaha

Puan Fifiey said...

haiwan pun saling menyayangi jugak.. apatah lagi manusia yang suka bergaduh...

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha..mmg xleh blah!

iizza said...

aloloo..rindu sesangat ni..hihi