nuffnang advert

Wednesday, May 9, 2012

~WW~: cari apa tu?

contact lens jatuh ke noks? ahaks...

56 comments:

Aju Mohit said...

alolo comelnya gmbor bebudak ni, kemian ralit memasing ye hehehehe

wida said...

sekodeng ape pulak tuuu

:: Mrs.Eady :: said...

cari buaya ke??

saffiya_aleesya @ echa said...

ni aktiviti apa plak ni dik oiii..aktiviti menonggek ke huhuhu

eLLy said...

Mimi tonnggek tak hingat... haha

KhaiRin : anies said...

depa xpa kalu menonggeng...kalu kite? heheheh

eT said...

ni namanyer bergotong royong mengintai...hehe

cheqna said...

mek kak!!!!!!!!!!!
rindunya sama kamooooooo
sihat ke kak???

*SiRibenMerah said...

hamboiiii...

wahida said...

cheqna: cheqnaaaaaaaaaa....rinduuuuuu sama kamuu jugak...how r u my dear??
aku sihat, tengs...tak sabar nak dgr citer terbaru ko...nnt aku terjah sana...

Daddy Ziyyad said...

abis la kotor contact lens jatuh atas papan! ahaha

nuyui a.k.a miss YUI said...

teropong apa lak tu..huuh

Pok Amai-Amai said...

La...smpi tertonggeng2 anak tu.

Fai Shaklee said...

ahahaha... gmbar kat muzium kapal melaka ke ni kak? ;)

Dee said...

aku rasa dorang intai apa yg ada bwh tu dari celahan lantai..bukan ada apa2 pun kan noks..sib baik kamera tak masuk skali gambar kita..anak2 tertonggeng..mak2 sibuk posing..muahaha..

CaDLyNN said...

ape diorg cari tu kak? hehe

miss Fyqa said...

eh nampak tak? nampak tak?

hehe:p

mek jah ganas said...

kusyukkkk

hehehe

lydzar said...

carik jangan tak carik!! hehe

wahida said...

fai shaklee: ha ah dear...

dee: mmg pun, tgh tgk apa ada kat celah papan tu...haha...ada jugak gambar kita sibuk berposing, kalau aku publish kang terkejut bijik mata dorang tgk...haha...

lieyalatif said...

Keh keh keh dieorg ngintai ape tu noks.... Comey masing2 tertunggeng gituuu...

Riny said...

seb bek bebudak yg posing cmtu..kalau org2 cm kite ni...amek ko!!!...hik3

mamasuri said...

hahaha..kecik2 dah pakai lens...apa benda yg di cari sampai tertonggeng2 tu ?

Nens Collection said...

cari syiling jatuh ke sayang..hehe

rasp said...

hahahaha amenda gamaknya ye yg diintaikan....
kids being kids...
curious with so many things...

Sue-Rya Qistina said...

hahahaha..sempat plak diorg skodeng kt celah tu ye.. :D

iizza said...

cam tengok celah kayu tu jer..ada ikan ker bawah tu..^_^

.:fyzz:. said...

depa dok cari natam apa tuh..tgk pakat ralit..ada yg tungging buyung..ada yg free style..hehehe

fieda said...

ngintai celah2 kayu tu mcm nk tgk ikan la plk..

Hanis Azla said...

bersungguh2 betul nampaknya yer..

SURIA AMANDA said...

skodeng ikan kot...

Kakzakie said...

Sampai tertonggeng-tonggeng hihi... syiling jatuh longkang kot...

|| NaFiRaa || said...

waaahhhh.. skodeng berjemaah neh!! hahahaha..

norhidana said...

bersungguh2nyer mereke menegok sampai tertonggek2

Anamarza said...

ada apa yg menarik kat bawah tu?

atty's said...

cari apa ler tu,sampai menonggeng2 hah.. :)

adarnadzmie said...

hehe..intai apa tu sampai tertonggeng...:)

miloais milo said...

apa aje lah yg dicari tu...

hehehehe

fazilzura said...

wehh pe yg di carik tu .. siap tongeng gitu sekali

akubiomed said...

Apalah yang beriya-iya sangat tuh? :-)

qemaishak said...

siap lentik tonggeng nah hihi comel budak2 nih

[sutera kasih] said...

cari apa tu dekkkk hehe

ct rahani said...

beria betul ha.. carik apa la agaknya tuh.. comel!

Has said...

apa agaknye dorang duk intai tu... :)

azi said...

Akak rasa duit syiling jatuh kot?..he..he..seksi giler..ha..ha..

azi said...

Akak rasa duit syiling jatuh kot?..he..he..seksi giler..ha..ha..

HeNRieTTa JoSe said...

apa dibuat bdk bdk tu....

diana said...

awww..
shekshi la...
hehehe

gadisBunga said...

amboiii...men'J-lo' memasing! :D

eMMe said...

beria adik tu nonggeng, heeee~ cari ape tu ek? Kak Ida tau?

MasZuber said...

Amboi....tonggek btl menengoknye..

delarocha said...

kira semut ke

Angah said...

siap menonggeng lagik,...tgk cicak tido ke hahaha

nurkaloi said...

hahahah dah smpai nonggeng-nonggeng
kelass budak kcik da pkai lens kak oii heheh

Bitt (double IS) said...

ko kann tak hagak2 contact lens jatuh suh anak2 carik...hahahhahaa

wan nurul hezrina said...

alahai nie siapa nyer angkaranie..apelak tertongeng2 nie..