nuffnang advert

Monday, April 9, 2012

whatever....

selamat pagi semua....

hari ni bz sikit...tak dpt nak ckp byk...so, korang layankan je la nasi goreng aku ni yer...ahaks...


p/s: yg penting, Seth Tan menang mlm tadi....ahaks lagi sekali....

60 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

Cisss pepagi buat org terliur!!

nuyui a.k.a miss YUI said...

nyummynyaaa..

Diana @ bilakukatacinta said...

waa..lazatnya... lagi2 perut ngah lapor ni...huargshhh

cheqna said...

mek kak
tunggu n3 dariku karang neh
lalalalala

mamasuri said...

pagi2 dah buat aku lapo ni...abis diet aku ...

KhaiRin : anies said...

jap jap nk bilang kalori hehehe

Sue-Rya Qistina said...

mak aih..pagi2 dh bg dugaan cmni..hehehehehe...

♥ Wina ♥ said...

ko ni saje je kan nak bagi diet aku hancusss?? ahahahaha...

atty's said...

alahai sedapnya nasi goreng ni ida wei..buat kty lapaq je nie

bujal X said...

sarapan merangkaplunch kah?he~~

kasihredha said...

wahhh nasik goreng unk Seth Tan ye

fiza said...

Saja jer tepek gambar makanan pepagi nih.☺

eima said...

nampak sedap la......

wahida said...

bujalx: tak lah, ni mkn petang tah bila tah ni...lama dah ni...haha...

Cik Awin said...

terliur tgk nasi goreng akak tu pepagi ni...

Pok Amai-Amai said...

Hah? Setan??????

=p

Lya Colours said...

wah nampak telur tu kuning dia macam x masak sgt. sedap tu

wida said...

nasi goreng masak ke kedai ni sis?

rasp said...

pos lah mai kat i...baru i leh betul2 layan hehehehehe

Hanis Azla said...

mabeles..

.:fyzz:. said...

pergh ..membukak selera..pagi tadi aku makan nasi tomato..huaa2..tuh la kan..seth tan menang..dh dijangka abang AA menang...Mat Haron@aaron ajis..:)

JunAina said...

I pun minat jugak Seth Tan tu...ahaks jugak!

lieyalatif said...

hadoi sis!! pagi2 dah buat org meroyan tau...babab kang!!!

wahida said...

wida: kedai punya nasi goreng...kalau nasi goreng aku, tak de makna nak hias cantik rupa gitu...haha...

ieda said...

wahhhhhhhhh
ni sudahhh lebeyyyyyyyyy
pagi2 tayang nasi loleng .. buat sendiri kaaaaaaaaaa ...

aah lahhh nie mood seth tan menang lah nie .. yehaaaaaaaaaaa .. terlebey sudahhh ! .. ;)

Dee said...

patut aku call opis takde org angkat..bos besar dia bz rupanya..hehehe..

Cik Ecah said...

sedap bebenooooo ;p

Neeza.Areef said...

ada cili padi lak tu..bak sini nk gigit..lapo lak tgk

CaDLyNN said...

sedapnye nasik goreng tu....

n

yes! Abg aaron menang...wihuuuuu :)

Huda said...

masak ke beli ni? hehe

[sutera kasih] said...

nasi apani kak? nasi goreng seth tan ehh? :P

nuyui a.k.a miss YUI said...

p/s: itu mmg riben tuk jual sis =p

wahida said...

dee: len kali kol hp la nok...huhu...

all: ni nasi goreng kedai la...aku punya nasi goreng lain sikit...hehe...

nuyui: riben tu besar mana nok? aku mcm minat la...

Nieda said...

Terliur mak tengok nasi goreng U tau...

Kazman / Sue said...

fuhhh... nasib baik baru lepas balik serapan buka blog.... haaa3x...
Ni nasik goreng buat makan malam... jangan buat serapan... mahu terus ngantuk depan pc ni jadinya... haaa3x

Anum said...

lapar :(

Kakzakie said...

Nasi goreng yg penuh nikmat...

CikPuanHaLia said...

Seb baik dah makan so kurang tergugat ngan nasi lemak itew.. :D

wahida said...

cikpuan halia: ni bukan nasik lemak...haha...harap maklum...kehkeh...

ejaMaria said...

paprik... erghhhh... lapar terus...

Riri Yoorin said...

kak wahida.. yummiees lapar

wahida said...

ejamaria: nok, ni bukan paprik...hehe...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

kamu jgn durhaka padaku...

*tiba2* perutku pun memulas2 meminta nasi goreng itu.....uwaaaaaaaa....

eB ezrin said...

sdpnyer mak hai.......... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr aum aum :)

Nazayiena said...

Buat kak Nurul lapar je,dahlah mlm tadi x mkn nasi.....

Nens Collection said...

sedappnyerrr

p/s: kak wahida..sori sgt blom pos lagi sovenir vietnam..bz lately..ngn pojek br opis..secepat mgkin saya akan pos nnt ye..hehe

Chik Att said...

menarik ...urat perut

Rai Ourkizuna said...

blur kejap..siapakah seth tan.. hahhaa..

whitecappuccino said...

yes!!! abg ensem menang mlm tadi!!

wahida said...

nens collection: lor..tak pe la dear...faham...aku pun dah lupa pasal souvenir tu...huhu...

rai: laa...tak kenal eh? seth tan tu aaron aziz...dia pegang watak sebagai seth tan dlm drama nora elena tu...hehe..

kakchik@ella said...

nasi goreng paprik ke ni wahida? nampak cunnn sgt.

Pasal supir tu, nanti KC kat wahida eh. Budi skrg mmg mengada-ngada, dah pandai 'demand', byk songeh dah dia. esok2 bila kita tak nak dia baru dia nak terhegeh2 kat kita.

wahida said...

KC: okey KC, tengs a lot!!

Pepel BoNda AmaNi said...

dan skrang..time hujan lebat menggila nie...aku lapar....how dare u dear....

eLLy said...

mamak kasi bungkus .. cili lebih .. Seth Tan bayar!! hahaha

Softtouch [Hanim] said...

seedapnya..terliur....

Angah said...

seth tan menag ...nak tergelak...pengaruh nora elena la ni...

wan nurul hezrina said...

sama tapi kueh tiaw goreng.yg telur n sayur sama nokz

Marya Yusof said...

Lapar terus ni... Ala dah mlm, buat aku simpan lemak je nnt... cit!

mama aini said...

ehem mama layan pic.nasi goreng ni..yg pentingnya mama pun layan seth tan..ha2x..

azza said...

terpampang cili padi!!!!!