nuffnang advert

Monday, April 9, 2012

sempoi habis...




kelasssss...teringin aku nak naik nok...tapi tak koyak ke kalau naik ramai2? haha...


sumber: email

49 comments:

nur anis said...

wowwww..uniknya...

eima said...

tak tahan hujan ni hahaha

akubiomed said...

Kereta yang unik. :-)

Sue-Rya Qistina said...

wah..kelas!! cantik n sgt kreatif.. :D

Neeza.Areef said...

masuk enjin x tebako ke nih..hehe

cheqna said...

uish memang unik ni =)

Lya Colours said...

kukuh ke x ni. huhu

:: Mrs.Eady :: said...

hujan bocor tak nok??hahaahha....

MamaEma said...

teringin nak naik gak..

Mimy Hamid said...

wakakak aku pun terpikir benda sama...aku naik mau koyak..matikk laa

Dee said...

unik..menarik..jgn tetiba ada passenger bolos sudah..wakaka..

Rai Ourkizuna said...

kalau koyak maksudnya yg naik tu berat2 lah tu..hahaha...

mamavogue said...

xde butang LIKE lahh!!
haha rajin nyer yang menganyam!

Acik Erna said...

belum cuba mana nak tau wahida..nanti kalau jumpa lagi.naik ye

Anum said...

wow menariknya

rasp said...

kalo dpt passenger body cam i...
mau bolos tu hehehehe

HeNRieTTa JoSe said...

lpa follow....sbuk komen jew...hehehe....done follow....

teringin gak nk naek....tapi takut koyak...so nak dok kt driver lew...hehehe...

Karukord Jagau's said...

Hahaaa nk pinjam boleh...? Ni kalau buat teksi kat KL ni cas tambang bole kasi lebey ni....limit penumpang 2 org sahaja :)

[sutera kasih] said...

wahhh sempoi gilerrr..kalo hujan?

nuyui a.k.a miss YUI said...

selamatke ni??hihi.

adarnadzmie said...

mesti best klu dpt naik...hehe..unik..

.:fyzz:. said...

kalau berat aku skang nih aku rasa leh loboih..maklumlah overload dh noks..(ibu mengandung la katakan..)
tp uniq la..dn sngt sempoi..

Pepel BoNda AmaNi said...

kreatif habis kot nie...

mOon EyEzS said...

perghhh...kelas habessss...kat mmana ni?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

memang class lah...

ZSqueenbee said...

sye nak naik jugakkk tp confrm pakcik yg bwk ni xbg sye naik..BERAT...hahaha

Blossom Heart said...

risau kot naik tu..tp unik oww..

NzA said...

ha.ha.ha...kelakar la..agak2 kalau naik 2-3 org xrabak ke wahida?????

CaDLyNN said...

mcm ala-ala tuk2 kt thailand tp versi anyam punye..ahahahaha

Nazayiena said...

klu naik nie x boleh nak sandar2 sgt nanti takut tercabut....

fazilzura said...

ko naik xleh bwk laju2 beb , kang koyak sume

Aju Mohit said...

Uniknya, Kreatifnya diorg ni ek

rosmina samin said...

Creative! tapi kukuh dan tak goyah ke? was-was aku hihihi

Softtouch [Hanim] said...

cntik tp tulah sy naik mau koyak tikar tu..hehehehe

Alin Marlini said...

kreatif :)

miss Fyqa said...

kreatif2..unik plak 2..tp camne nak naik...risau2.. hehe

Angah said...

isyh kreatip betuii keta anyam ni..
tapi org gomok mcm aku tk koyak ke nookkk
haha..
sempoii...

aReLaN said...

saya naik sorang pon dah koyak rasanya.hahaha

Ena said...

uniknya...

igtkan kete wat display je... bebetul rupanya..

Nens Collection said...

kretif2..rajinye mengayam..hehe
boleh bergambar pon jadilah kalo xleh naik..huhu

wan nurul hezrina said...

mcm tak confidentjew nk naekk

Kazman / Sue said...

ini kalau eksident mahu berterabur mengutip tikar mengkuang ni....

Munnafendy said...

kuat ke nak naik ni? takut roboh je karang

Marya Yusof said...

Bestnye... Teruja aku tgk.. Nak naik gak!!! huhuuu

intan_blur said...

tgk daun mengkuang nih teringat kat kampung..tibe2 ;)

mama aini said...

ehem..cantik & unik..

kayyana said...

ish ish ish.. kreatif... tp tahan bape lama ek.. hehehehe

Bitt (double IS) said...

mak aiii...sekali putung rokok terbang kedalam habissss

azza said...

ni confirm xblh drive ni...