nuffnang advert

Thursday, April 5, 2012

beku akibat salji....

selamat petang semua....
jom layan gambar2 sungai pergunungan yg beku akibat salji...



subhanAllah....



sumber: mediamalaya

48 comments:

KhaiRin : anies said...

kt mn ni?

:: Mrs.Eady :: said...

Subhanallah....cantik!

♥ Wina ♥ said...

betul...subhanallah!

Sue-Rya Qistina said...

subhanallah...cantiknya ciptaan Allah..kt mane ni kak?

Pok Amai-Amai said...

Ctk tp sy bygkan ms die tak beku. Seram pun ade...huhuhuhu!

azi said...

SubhanaAllah Wahida....
Betapa besarnya kekuasaan Allah...air sungai membeku tapi hutan kat tepi sungai tu tak pulak ada salji....

|| NaFiRaa || said...

canteknye~

ieda said...

ya allahhh
macam x percaya lah dik huhuhu

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

ni bukan salji. ni dh jadi ais kan... kuasa tuhan

Lya Colours said...

mesti licin. buat terjatuh kat sini, ski la terus jawabnya

intan_blur said...

subhanallah..cantik la nok..
mula2 tgk..mcm plastik..
tgk pic last sekali..ya Allah.cantik

wida said...

besarnya kekuasaan Allah..
kagum

Nazayiena said...

Subhanallah,sungai pun boleh beku,betapa besarnya kekuasaan Allah SWT.

Rtp Farra Arisha said...

i'm highly proud of God creatures!

MamaEma said...

suhu yang terlampau sejuk..

RULZA said...

subhanallah..hebatnya allah

Anum said...

betoi2 sejuk nie

whitecappuccino said...

kagum!!

Mimy Hamid said...

husih di mana ni..sampai gitu sekali

SURIA AMANDA said...

cantiknya..besar kuasa allah kan...

Acik Erna said...

subhanalllah..terima kasih kongsi disini

adarnadzmie said...

macam ais ketul dlm peti ais jer kan...hehe..itula ciptaan Allah sgt besar...

ZSqueenbee said...

mcm ais kt dlm peti ais lama pia..jenuh tu nk cairkn..haha..sungguh indah ciptaan Allah..

Ati Masrif said...

macam plastik pun ada yek :)

Kazman / Sue said...

ni dah tahap salji jadian ni.... boleh pulak air tetiba membeku yee...

[sutera kasih] said...

Subhanallah...cantiknya..

Reena said...

cantik...klu aku kt situ..msti dah jakun abis da ni..hehehe

dakcik said...

SubhanAllah..pelik tp benar kan? kuasa Allah tiada tandingan

kakchik@ella said...

Indah dunia ciptaan Allah SWT, kan.

ct rahani said...

cantiknya sis.. Subhanallah.. sgt kagum dgn ciptaan Yang Maha Esa..

NzA said...

Terpegun jap.....Subhanallah.....

kasihredha said...

sure licin ni kan
memang cantik

Aishah Jahirah said...

licin aje ais dia....macam lukisan je...

munna said...

subhanallah...rasa nal meluncur kat atas ais tu

rasp said...

subhanallah....indah sungguh ciptaanNya...

akubiomed said...

Kelihatan macam glacier pun ada.

Farah Fauzi said...

cantiknya... :O

idasm said...

kat mana ni... tp pic first tu mmg mcm plastik...

jeBateja said...

itu sungai ke yg beku.....boleh beku erk.....

Chik Att said...

kalau nakbuat abc mudah tu ...

azza said...

kt tepinye xde plk salji... sempat plk tgh mengalir tu nak membeku ek..

Eye_nee said...

Maha suci Allah...cantiknya kan..apa sahaja jika itu kataNYA maka itu lah jd nya...

CintaZulaikha said...

wahhhhhhh, menarik..

wan nurul hezrina said...

takutnya..aku takut sejuk.bdn tak tahan sib aku lahir kat iklim panas lembab.huhu

mama aini said...

ehem cantiknya pemandangan yg bersalji tu..besarnya kuasa Allah..

midonz said...

menakjubkan.

ibuhebat said...

subhanallah.. air terjun yg air deras pun boleh beku mcm tu skali ye?? mesti sejuk gila2 tu... brrrr...

Marya Yusof said...

Takut tergelincir... Tapi sgt cantik! Subhanallah :)