nuffnang advert

Tuesday, March 27, 2012

sejarah tercipta di sini...

bangga giler kot...ekekekek....



sumber: cari.com

49 comments:

'idun sa'idun said...

Adoyaiiii... Siap ada masa tu... Hehehehe

Huda said...

boleh gitu? hehe

eima said...

gilo ... org buat kencing ebrak je... tu pun nk bangga ... gilosss

jariah cun said...

mau tak... PM tu noksss

:: Mrs.Eady :: said...

hahahaaa..bangga tu!!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

wah glamor gitu...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

wah glamor gitu...

Kakzakie said...

La... smapai macam itu sekali rakyat Malaysia mengagungkan pemimpin:(

mamavogue said...

bangga giler tuh..

Nak nyampuk Kakzakie, agung sgt salam cium tgn tau..heuheu

ieda said...

aghahhahahahhahahahahhahah

hahahahahahahhahahahahhahah

ahhahahahhahahahahahahahahha

x tercakap

ahahahhahahahhhhhhhhhhhhh

adehhhhhhhh sakit perut !!!!

intan_blur said...

mesti bangga beb.. PM tuu..hhahahhahahha.. ;)

Munnafendy said...

smpai mcm tu ke... =(

wida said...

hikhik..mcm ni pon ada ker..
ntah iyer ke idak..

fiza said...

HAhahaha...dasyat tu, bangga gamaknya.

adarnadzmie said...

laaa... dah jd tempat sejarah la pulak tandas ni yer... glakmer2....hehe

Alin Marlini said...

lorh..poyo gilak..kat mana ni wahida?

ejaMaria said...

hihihihihihii...
sib baik tak letak gambar sekali...

abghani said...

aku guna tk der pun org tulis

.:fyzz:. said...

ish..sapa la pi tampal ..kalau tukang jaga toilet..msti tak wat ayat proper gitu..ish2..haru bin biru la..hahaha

ikatankasihku said...

hahahaha, ini mcm pon ada ka...

Pepel BoNda AmaNi said...

ahahahahahahah ini macam olang pun ada ka???

::NureeN:: said...

mmg abes bangga la buat g2 wahida hehhee

Nazayiena said...

Bangga tu....kat mana nie yea?

Anum said...

hahhahhah
sukanya dan bangga gitu

eMMe said...

tak leh tahan, takde pilihan lain, guna juga la toilet ni, hehehehe...

Qhaifa Nur said...

memang sejarah tercipta huk..huk..

Neeza.Areef said...

ada masa lagi kaoo...sgt sejarah

Tiramisu Fatiema said...

nie baru sejarah..huhu..dasyat tul..tak pernah tengok lagi..

e k i n ♥ y u s r i said...

hahahahahahahaaa

speechless....

Mimy Hamid said...

motip?? perlu laaaaaaa

Rinna said...

Lorr tandas pun nak kena bangga sgt ker..adess sabo je laa

Dee said...

urine tu dia simpan lagi ke? hahaha..

Fadzli Amir said...

Salam...hahahaha...macam ni pon ada ka....nasib baik dia tak tulis berapa lama dia masuk dalam tu....

faridah nazurah said...

haha euwwww~ nasib baik dorang tak simpan lak 'sisa buangan' pakcik Najib tu ehh

ajumohit said...

Kekekke mcm ni pon Ada ek noks hehehhe

Jendela Hati said...

bangga la tu kot

Rtp Farra Arisha said...

okay kiranya ini tercatat dalam sejarah dunia ya weee.

rosmina samin said...

Dasyatnyer.... :p

Aine Ainun said...

Hahahahaaaa
hahaha hampeh!!
Bangga sangat;)

nuwairani ismail said...

haha! lucu gile!

Softtouch [Hanim] said...

mmg bangga..siap bg tau tu..toilet je kot....heheheeh

eLLy said...

hahaha gila bangga !!

rasp said...

hahahahahahaha nie kat luar tandas...
agaknya mesti tandas yg dipakai tu dibuat casing ek hahahahahaha...

Sue-Rya Qistina said...

hahahaha..giler bangga! kelakar betul la.. :)

sW33tdARLiNG said...

tak bitau ker, jamban mana satu yg beliau duduk? ekekekeke

mama aini said...

ahahaha..macam2 !!!..

Mama Ema said...

alamak, tempat aku ke ni..

MaryaYusof said...

Kenangan yg terpalit tu penting...kekekek ;p

akubiomed said...

Ingatkan sejarah apalah tadi.Biarkan mereka menikmati moment tersebut. :-)