nuffnang advert

Monday, March 19, 2012

perencah nasi goreng terbaru...

aku agak org ni mesti dah maut....



sumber: cari.com

58 comments:

norhidana said...

ahak2... berbuih dh mlt dia...

SURIA AMANDA said...

huh...gilos...

KhaiRin : anies said...

kalu dia da tuang ats nasi tu br sy percaya dia nk tempah maut

Salina@IbuAqil said...

hik3!!!
baca entry sis bt ina ketawa..
hik3!!!
alamak weihhhhh!!
mst sedap giler ns goreng tuh.. ;)

Sue-Rya AQ said...

giler!! sah org ni dh kemaruk x tahan nk tau cmne rase sabun2 tu..mengong!

mamavogue said...

dynamo sebelah tu buat ape plak? buat sos? hehehe

Mama Ema said...

sedawa kekenyangan konpem keluar belon

:: Mrs.Eady :: said...

hahahaha...kenyang tuh!!

POSH76 said...

alamek yoyo ajer ingat betul2 perencah nasi goreng baru hehe

Mimy Hamid said...

giler laaaa..tak sanggup

~ yus ~ said...

biar betul? Saja je ni, kalau betul tak sanggup nak telan. . .huhu

Anum said...

comfirm muntah darah nie

Dee said...

biar betik!!

lizz said...

ni nasi goreng membuih2 namernyer....meletup ko...dapur siap berkulat lagi....aish geli...

mamyharraz said...

yelahh aku pun syak org yg mkn ni dah maut ;P

jariah said...

dinamo tu dia buat minyak kot noksss

hehehehe

m.u.l.a.n said...

wooiittt.... putus cinta ke tu..???

Mamamya said...

mesti bersih isi perot dia kene cuci dgn mcm2 jenis sabun...hahahaaa

ratusiput said...

tp takde lak nam[ak curahan serbuk tu...mmg dh tak betul kot org ni..ehehe..

Rtp Farra Arisha said...

apa punya kerjaan ini ahaks. :D

lydzar said...

dia melawak ja ni. tak sanggup nk makan hahahah

shida said...

cuba try kot2 best.. hehehe

ikatankasihku said...

hahaha, tak syg nyawa..

AnneRaini said...

haruslah nokk...

ko ada dpt email aku tak?

|| NaFiRaa || said...

Gulp! x keje sungguh orang nih~

eB ezrin said...

uishhhhhhhhhhhh...

ZSqueenbee said...

hahahaha....mereng...

Cik Ecah said...

nasi goreng perisa sabun....
mkn2 ker berbuih mcm belon kot mulut

HAHA

wahida said...

anneraini: ko email aku? ok, aku bukak sekarang...

Angah said...

giloowww..

sudipVSsenduk said...

recipe please...

miss Fyqa said...

perghh.. mane la dia dpt idea perencah nsi goreng tu. haha..keje gilo..

Has said...

ala2 detoks terbaru kut :)

wida said...

mesti wangi nasi dia..hiks

munna said...

tengok pun dah kembang kat tekak ni rasanya

Tiramisu Fatiema said...

haha..kreatifla..adoii..singgah petang akak..baru sempat blogwalking

Daddy Ziyyad said...

koma 3 hari aja makan nasim goreng sabun basuh. Haha

misya said...

biaq betui

Kathy Tuah said...

mesti sedap nasi goreng ni..kehkehkeh~

akubiomed said...

Ini makan nasi goreng ada yang mulut berbuih :-)

Ena said...

??????????????????

seram!

rosmina samin said...

Resepi khas untuk menjahanamkan orang Hihihihi

~ ADANDO ~ said...

Dah jadi HANTU orang ni...
Hantu Buih....!!!

Amie said...

Allahu Akbar... gerenti kalau dah makan nasi goreng tu, senang je meluncur segala isi perut kuar... ha ha hahhh

Kamsiah said...

cuci perut...cuci kuali sekaligus hehe..

whitecappuccino said...

hahaha.errr..ntah ada lagi ke dia ni

NzA said...

kalau godak buat air sedap jugak tu....

::NureeN:: said...

actio ja lebih tue hahhaha

Softtouch [Hanim] said...

uiiiii bahaya tu..harap2 tipulah..takutu

MaryaYusof said...

As salam Wahida,

Eksyen je kot... Ntah2 sedap... Boleh lah try... Confirm keluar beon bile sendawa! Hahaha ;D

Chik Att said...

mampusssss ....

.:fyzz:. said...

hahaha..leh masuk icu sapa yg makan nih..

rasp said...

sendawa keluar bubbles hehehehe

intan_blur said...

terus 'out' der.. ;)

Riri Yoorin said...

haiyooo hebat!!! meesti kentut kuar buih

Pepel BoNda AmaNi said...

hahahaha haibattttttttttttttt

mama aini said...

ehem..dia acah2 je nak letak..tak nak bagi orang lain makanlah tu !!..ha2x..

RULZA said...

seriusly...??

ni depa gambar je kot..buat demo2 je..pastu simpan le sabun tu kot...

huhu depa makan ke??