nuffnang advert

Tuesday, February 28, 2012

susahnya main benda alah ni....

kalau mcm ni, sampai bila pun tak habes...haha...


sumber: cari.com

57 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

hahahahahahahahahaahahhaahahahhahaahahahahahahah..!!!!!

amirah said...

comeiiiii.hahaha..yg pakcik tengok tu paling comeiiii

Kathy Tuah said...

kemain khusyuk lagi..kehkehkeh..

sisdee said...

hahahahha tgk pun boleh gelak..smpai tulat pun tak siap games nie hahahaha

Reena said...

main la smpai atok2 ni terbaring....he3hehe

Qhaifa Nur said...

tak payah main pakat tengok ramai-ramai...

Mama Ema said...

punyalah duk tenung...

AnneRaini said...

eh habis jugaklah...habis fikir..hahahah

CaDLyNN said...

hahaha..kak..please...lawak gile! bile nak abes?????

dwaty said...

adoi sakit perut gelak tengok uncle2 ni... macam nak gi sana tolong jer...

mamyharraz said...

kiutnya atok2 tu sumer hehehe

myamyza said...

haha, tu je ke yang ade? pengsannn

sakila's craft said...

memang susah la...??????????

::NureeN:: said...

kahkahahkhhh.... berjanggut sekali pon x leh sattle :P

kasihredha said...

xixixixixixi...sian sampai tua pakcik2 ni main...x leh nak settle jugak

ILA HonEyBuNNy said...

hehehehhehe...garu2 kepala la....

sabaq ja la..ekkekekke

nur anis said...

haha..sabo je lah..

fiza said...

Betul ker dorang nih....ekekekekeke...

Lya Colours said...

uish mencabar kesabaran main game macam ni.haha

Aine Ainun said...

Kesian tgk atok tu....hehehe

anie said...

hahahahahhaha..nie bukan sampai ke tua..sebab da tua...sampai mampos pun belum abis....

akubiomed said...

Tunggu sehinga kucing bertanduk. :-)

intan_blur said...

smpi mcm tu sekali org tu tgk kan..huhuhuhu..

ct rahani said...

kikiki.. jenuh nk pikir.. :)

[sutera kasih] said...

bila mo habis tu????haha

rasp said...

hahahahhahahaha.....fenin fenin :D

~ ADANDO ~ said...

kalau aku jumpa macam ni..aku LEMPANG aje dua dua sekali...
yang tukang tengok tu aku beri PENERAJANG satu das...!!!

ieda said...

ekekke
alamak .. alamakkkk ;)

Neeza.Areef said...

ni main dr muda smpai tua ke hape :)

Bitt (double IS) said...

wakakakkakakkakkakaka agaknya derang merenung tempat bersemadi masing2 kot.. :)

Nazayiena said...

Tenung punya tenung spi kepala botak dan dah tua pun....

SURIA AMANDA said...

muahahaahahahaha...

kayyana said...

hahaha.. adoihai atok.. mmg tak abeslah game tu

adarnadzmie said...

kalau mc tu tak der sapa yg menang atau kalah...kihkihkihhh..tggu sampai besok pun mcm tu jugak..hehe

e k i n ♥ y u s r i said...

hahahahaa
like2

norhidana said...

aduh la...

-gedek! said...

ini kerja gila!

haha

zue said...

:)

yana-feehily said...

hahhaa..sampai botak kepala pakcik tu..ekeke..

nak pindah dari rawang ke jalan semarak :) jemput dtg rumah...

~Z.U.R.A~ said...

hahahhaha....lawak ni..

Fatin Mraz said...

main per tuh..huhuu
[lamanya nk loading..]

|| NaFiRaa || said...

hahahahaha.. sabor jek lah!!

Rinna said...

Adoi cam nie pun ada ker.. ??? hehehhe

NzA said...

mau sawan depa dok mikir...

cheqna said...

hahahaha
pikir jangan tak pikir

KhaiRin : anies said...

adezzzzzzzzzzzzzzzzzz

LadyBird said...

4 petak jerk? pening2.. hihi

Miss Nadya said...

serangan bertubi-tubi dari miss nadya yang mendatangkan diri dari blognya www.nornadiah.com ..:)

tak suka main ;D

ejaMaria said...

alahai... ;p

kayzie said...

Adeii..ni msti main sape berair mata dulu dia kalah..hahah

Acik Erna said...

wahida..memang susah..sampai pegang kepala tu..he he

Maya Mayana said...

Sabar jelah...haha

khairul said...

mtk maaf lama x singgah sini sbb bz skit

wan nurul hezrina said...

wakahkahkah.mana tuh nak gerak atok??

Muhammad Saiazuan Norhalik said...

hahaa makan je la.. trus menang

mama aini said...

ha2x.. :)

kakchik@ella said...

kita langsung tak tau main. hihihi.