nuffnang advert

Thursday, January 19, 2012

mmg la tak tipu...

memang la tak tipu, tapi nak simpati ke tidak neh? ekekek....


sumber: cari.com

64 comments:

eMMe said...

kesiannye...baby lagi dah jadi cam tu...isk2...

nuyui a.k.a miss YUI said...

mmg tak tipu..jujur sgt...haha

ibuhebat said...

Ciannyer baby.. huhu

Sue-Rya AQ said...

sape la yg aniaya dia ni..kesian tau..

eima said...

kesian..kejam betui ...

e k i n ♥ y u s r i said...

aduhai,kesiannye

ejaMaria said...

comel yang amat... amik bawak balik terus lagi bagus... hihihi

sisdee said...

adeh..budak nie cute sgt..cian dibuat camni :((

cik fadh said...

adoiii mcm ni punyer kes pown ade ke . sian baby tu diperkotak katikkan..alahaiiii nk bergurau ke ape ni ?

Asrul "iLham" Sany said...

hahah comel :D

amirah said...

huhuhu..apo kojo eh acik nak bagi kat ekau ni..

*SiRibenMerah said...

satu je dia x tulis kat situ.. can write and knowing abc without speak n talk.. muahahaha..

neh simpati sgt neh smp rasa nk gomoi2 je...

CaDLyNN said...

sapela yg letak anak kt situ..gile

Munnafendy said...

jujurnya baby ni..hahahaha

gedek! said...

nak gelak ke apa ni?

konfius

Run Away said...

kesian nyer kat baby tu kan..sapa lah punya kerja ni...

GreenJade said...

'mmg aku tak tipu'.. aku kesian tgk baby tu..

adarnadzmie said...

baby comel sapa la ni...siannn dia jd umpan...hehe

Mama Ema said...

aduh, sampai hati ada yang buat camni..siannya..

lydzar said...

sanggup mak/bapak dia pergunakan dia iskiskiskkk

Eye_nee said...

sama pertanyaan cam gedek...

ummi anum said...

dunia..dunia..

Salina@IbuAqil said...

Alahai!!! Sayu nengoknya.. ;)

kasihredha said...

bab tak de gigi tu...kena minta tolong dgn doktor gigi ye...hihi

akubiomed said...

Anak siapalah nih?

`Aine`Ainun* said...

haha, baby tu saje nak melawak la=P

naseb ler comey!

maszmadi said...

alahai,
i can't speak to... no komen

ieda said...

adoiii
seyessss
akak sepak2 org yg letak bb macam nie
erghhhhhhhh mauu aku amikk je bb nie .. adehhhhhhhhhhhhh

munna said...

sampai hati jadikan baby pengemis mcm tu....

wida said...

kesiannya..baby tu pulak jadi mangsa!
x patut betul

Rtp Farra Arisha said...

so kind of us if we helping a baby :')

gadisBunga said...

anak sapo yg dipergunakan tu?

miss Fyqa said...

hishh. cam ni pun ade ker?

Kamalia said...

sangat comel,tapi kenapa dia dibuat macam tu?sian die ye bucuk sayang ni..;p

fiza said...

Kesiannya budak nih, kecik2 dah kena minta derma.

salina said...

adoila..ak patut btl la org cari rezeki camni..gunakan baby pulak..tapiiiiiiiii ada rasa nak tergelak di situ :)

Anamarza said...

sekadar untuk bergambar or mmg betul2 guna anak untuk mengemis ni

Cikpuan rara said...

confius gak.

MULAN said...

hadoi... kesian baby tu... simpati ada, geram ada, sedih ada, nak gelak pon ada...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

Kesian..tp nk gelak da nie...haha

Fatin Mraz said...

tapi...can write?
=]

susumanis said...

kat mane nih, sian baby nih

Acik Erna said...

Ya Tuhan..kalau acik jumpa bawak lari balik je..kesiannya..kecik lagi..sape la yang kejam beno tu..

diana said...

mengambil kesempatan..heheh

Mimy Hamid said...

kesempatan atas ini baby..cian dia..hehe

whitecappuccino said...

kesian baby ni..dipergunakan.

KhaiRin - anies said...

x senonoh btul mak pak nyer

khairul said...

ini dh samapi tahap boleh beli rumah batu ni ...melampau !

rasp said...

nothing but the truth :)

Huda said...

amik kesempatan guna baby ni..tak baik..

LadyBird said...

ade jugak yg mcm ni ek.. dan ade jugak yg baik hati derma duit... kesian kat baby tu dibuat mcm tu..

cheqna said...

hathoooiiiiiii

NzA said...

itulh hakikatnya....

♥e'in♥ said...

kesiannye baby nie..

Aleyn said...

Don't tell me this is in M'sia

idasm said...

comelnyer baby tu. anak sapalah tu... ish.. ish.. ish...

azieazah said...

Dah penuh bekas duit tuh... melampau depa nih.

Nazayiena said...

Memang x tipu tu.....comelnya bb.

ieja amieja said...

tu nak raih simpati jerk tuh..yg jd mangsa bby ..sian dia..

Rumah Kuning said...

kesiannya...kecik2 dah kena cari duit.

MaryaYusof said...

Kesian kan... mangsa manupulasi la ni...

mama aini said...

ehem..kesiannya..baby tu dijadikan mangsa utk menagih simpati..hukk2x..siaplah mak bapak dia?

ct shah said...

kalau aku,aku kidnap baby ni wat anak angkat.dpt gak anak angkat mat salleh.ko hade?:p

wan nurul hezrina said...

kalau kat sinielah mcm nie..adehai mmg kesian beb!