nuffnang advert

Monday, January 16, 2012

gilakan Baskin Robbins...

selamat pagi semua....
malam tadi tanpa dirancang kami anak beranak pi pekena eskem...aku rasa baru je hari tu aku buat n3 Baskin Robbins ni kan...layankan je la...hahaha...

 semenjak JJ dah bukak kat Rawang dan dekat pulak tu ngan umah aku, senang kami anak beranak nak pekena makanan kegemaran kami...Alhamdulillah....berkembang maju nampaknya Rawang tu...hehe...

 pakai baju tido je...malas nak tukar...
dua budak botak sedang menghayati eskem...cer suh makan nasik....bukan main payah...adoi la...

 pilihan abang ialah strawberry dan mango...lepas tu dia suka letak buah strawberry dan cherry banyak2...

pilihan adik lak coklat dan orange vanilla...dari rumah lagi dia duk sibuk nak mkn eskem coklat...

comotnya anak2 mama makan...sayang anak2 mama....


p/s: tengs to kak kasih redha atas pemberian keychain dari Korea, FM Korea, Vietnam dan Sarawak....rasa nak peluk2 akak....sayang akak!!

64 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

alahai..aku tak penah rase la baskin robbin ni....gamak nyer nak kene try gak nie...

nuyui a.k.a miss YUI said...

tu dia..baskin tau..hiih..sedap tu..

cheqna said...

bulatnya mata adikkkk

Sue-Rya AQ said...

hehehe..budak2 mmg suka aiskrim..sdgkn kita yg dh dewasa ni suka, inikn plak budak2..hehe

intan_blur said...

morning beb..
nyumm..nyummm.nyummm...sedpnye..
mcm sedap ni lagi dr tutty fruty jek beb..!!!
aku belum rase lgi??mahal ker atau lebih kurang??

hehhehe..hensem boy budak2 botak nih..kiss utk dorang ye..dr aunt blur ;p

atty's said...

sedapnya makan eskerem..tak ajak pung

Asrul "iLham" Sany said...

my feberet nih :D ais krim bnr

eMMe said...

kalo sedap tu mesti
yang mahal kan... huhuhu...

Munnafendy said...

eleh tu sebenarnya maknye yg teringin nau nak mkn baskin robin kan??? ecececehhhh =D

♥ dak pink said...

Kan main comot tapi comel lagi adik menikmati eskrim.

wahida said...

intan_ blur: aku tak tau nak ckp mana satu yg lebih mahal..sbb tutti frutti ni kita amek sendiri...tapi aku lagi suka Baskin Robbin kot dear..ntah la...tutti frutti pun sedap gak..hahaha....

nnt aku sampaikan salam ko kat budak2 botak tu yer...hehe...

wahida said...

munnafendy: lebih kurang la tu...haha...

amirah said...

BR memang best kan nok..sekali makan mcm tak cukuppp je

Nazayiena said...

sedapnya aiskrim BR,yg ada coklat rice tu mesti mama dia punya......

Hanis Azla said...

Ya Allah terus teringin BR lagi..

L said...

sedapnyer mkn.. huuuu..

jom baca sekejp..=)
http://lolz-l.blogspot.com/2012/01/berkata-dengan-lemah-lembut.html

Rai said...

baskin robin sini takde jual crepe kan..haihhh...

adarnadzmie said...

sukenya anak2 teruna wahida mkn aiskrem... tak sejuk ke sayang???... hehe..budak2 klu ngan aiskrem memang laju dari mkn nasi...hehe

eima said...

mahai ...rasa cam tak mampu je... tu pasal aku tak penah mkn pun...hahah

norhidana said...

hehhehe beria 2budak bolat lyn eskrim heheheh... tp gmbar mama papa nyer mana? malu2 lak yek

saffiya_aleesya @ echa said...

Wahh layan aiskrim BR..Aiskrim ni memang best sedap sangat2!!

KhaiRin - anies said...

diet d mlm hari ya? hehehe

ajak said...

asalam ...salam kenal ... saya new bie ... baru follow blog awak ...sudilah kiranyer menjadik follower saya plakk ..minta tunjuk ajar ...tq.

fiza said...

BR sedap, tapi harga pon bley tahan gak sedap. Sekali sekala bley lah makan.

NzA said...

sedapnya.....mintak sikit....

Chik Att said...

kita batukkkkkk

*SiRibenMerah said...

kita neh bila nk mkn eskrem sama2? ahahaha.. sedapnyaaaaaaaa~

Huda said...

amboi sedapnya makan..sedap sangat, samalah ngan anak kita terutama yang bongsu tu, kalau suruh makan nasi susah sangat tapi kalau yang lain laju je takpayah disuruh..

mama aini said...

ehem terliur pepagi tgk aiskrim ni..senang nak shopping bila dah ada jj kat rawang..lama mama tak kekawasan sana..

Cikpuan rara said...

knp 2 2 botak kak.hehehe

Mimy Hamid said...

haah la bukan baru lagi ke ko buat entry aiskrim BR ni?? aku tunggu 31 ni la..kalau belum beranak nak makan BR dapat 31% ...makan puas puas

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
BR ni memang antara yg terbest aiskrim. Sesekali je rasa benda ni .. harga atas sikit

wida said...

lepas ni kena reka nasi yg ala2 aiskrem pulak yer. budak2 ni kalau di bg aiskrem hr2 pon tak jemu kan..nak2 aiskrem BR ni..
tapi kopaklah pulak kalau hr2 mkn yer..hehe

`Aine`Ainun* said...

wah! tak penah makan lagila...=)

nyummyyyyyyyyyy....

wahida said...

siriben merah: jo, kumpulkan geng pelangi...hehe..

mama aini: mama ada sedara ke kat rawang?

cik rara: kenapa dorang botak? sbb dorang comel!! ahaks!!

KSWSK said...

syok yer smua mkn eskrem....

Cik Ecah said...

huhu aiskrim mahal ;p ~~~~~~~~

Fafau De Craft ( Zana ) said...

hmmm...aiskrim mhl...sbb tu sedap kan... :)

rasp said...

yummyyummy makan eskremmmm..
suka ler ur kids...
eh mak pak pun mesti suka kannn....
gigi tengah sakit nie...
dijauhi lah dulu eskrem2 nie :)

CaDLyNN said...

sedapnye...

mamasuri said...

oh ni feveret anak dara aku...
pantang nampak ni...
kopak duit aku...hehehe

akubiomed said...

Tu dia abang dan adik makan ais krim tak ingat.

aanie said...

x penah mkn eskrim mahal2 ni...x mampu..huhu...kesian aku....

|| NaFiRaa || said...

wuhuuu..eskrem!! heaven!!!

Bitt (double IS) said...

saya baru baik demam...ngeeeeeeeeeeeee

deqnoor said...

semalam pun makan aiskrim BR ni kat Plaza Shah Alam... sedap kan!!! :)

ieda said...

hurmmm tgk budak2 nie makannnn
adehh x menahan
tapi tulahhh
ermm dik mana sedap ngan tutti frutti tuu ..

nak try yg mana erkk
dua2 kooot ekekke

Kazman & Sue said...

gambar last tu... nak kata misai tapi bawah mulut.... nak kata janggut pun bukan.... haaa3x

wahida said...

ieda: kak, tutti frutti tu lebih kepada yogurt...hehe...dua2 pun sedap la kak senang ckp...hehe...

Mama Ema said...

aduh ini parah ni...baru ini baca pada trutti frutti, ema dah try mlm tadi..ini nak pekena aiskrim kat baskin robbins pula..haish...menghasut betul rasanya..hehehe

aReLaN said...

sedapnya.tiap kali lalu BR mesti rasa cam mewah je nak makan kat BR.tu yang tak pernah gi.Kat jepon dulu memang slalu la especially ice cream cake sebab tu je yang halal.hmmm

Qhaifa Nur said...

ala hai sedapnya makan ais krim...
yang sedap mesti mahal kan..kan

Anak Wak Mail said...

kalau mak saya suh makan nasi pon saya tak nak,,kalau dapat aiskrem sedap cenggini..;)

Acik Erna said...

wahida..rasa teringin pulak nak pi JJ rawang.

intan morsalin said...

huhuhuh...stakat 33thn hidup ni..lom skali pon mrasa eskrem baskin robin tu...dgr citer eskrem tu mahal..ye ker?

ZSqueenbee said...

kayo pakcik baskin robin tu...muke akak je dh 10x kot..hhihi

feveret pia time mengandung ni...

miss Fyqa said...

amboi..sedapnyer makan eskrim..nak jugakkk. hehe

Nor Iman Hashim said...

sedapnyer...blk nie tpakse ar pi carik nie!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

sedapnya.............

kasihredha said...

sedap ice cream ni...
tapi harga dia pun sedap jugakan wahida

sama2...love you too

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

aku pon nak aiskrem gak....ko belanja arr aku.. hehehe

AnneRaini said...

aku baru je smlm mengabiskan baskin yg aku beli hari khamis..

aLya maNip said...

mata dia...bulattt!!! hihi

mana gmbar maknye..:)

wan nurul hezrina said...

wahhh kalau merah mmg suka aiskrim...nak cketlah=)