nuffnang advert

Tuesday, December 27, 2011

untungnya org nama Jamaliah....

selamat petang semua...
untung weh org nama Jamaliah ni...cer tgk...

sweet habis boyfriend Jamaliah ni kan...ahaks...
kalau mak aku baca ni, konfom dia tersedak...nasib binti dia tu lain...kehkeh...



sumber: cari.com

73 comments:

Papa PUSS said...

haha sweet habis

mama iris said...

x nmpk tulisan kt signboard tu.....kt jalan mana nih ehhhh....huhuh

Acik Erna said...

wahida..nama mak pun sama ke..

Lya Colours said...

pergh mau tak terharu jamaliah. hehe

akubiomed said...

Kalau "gentleman" hantar rombongan untuk meminang. :-)

mamawafiy said...

hadoi la..kemaruk sakan nampaknyer

Citarasa Rinduan said...

peehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

nak ganti nama jamaliah lah

fiza said...

fuiyoooo...tak dpt buat billboard, banner pon jadilah. Bertuah jamaliah yer.

norhidana said...

ahak2.... musti blum kawin nih,kalu dh kawin lain ungkapan nyer... hehehhe

wahida said...

acik erna: ye kak, sama nama..binti je lain...hehe..

kayyana said...

hahaha.. siap binti lg tuh... confirm2 la sape punye orangnye akan terharu kan... hehehe

abah khalisha said...

hehehhee...marvelous!

NaniE said...

eh, ni bukan jalan dari jalan kuala selangor ke PJ tu ke..? a mcm familiarlah jln ni

GreenJade said...

lg hebat dr Jejai kasi gempak kat fasha tu yea ;)

nok...ade adiah sket utk ko nok..sile terjah blog ijau patik yea.

Pok Amai-Amai said...

Maaaaaaaaaaaaaaaaak! Yakah? Klu bf tak pe g. Btnya klu x-bf yg gile talak? Adeh!

cik fadh said...

untunglar jamaliah..

Prettywrite said...

ahahaha..alahai comelnya lelaki itu..entah2 jamaliah binti shafie sendiri yang buat tu.hahaha

niezzareenamemory02 said...

dh lama aku simpan gmbr ni nk masuk blog.

kasihredha said...

sib baik bukan nama akak.
kalau nama akak....sure akak seram...sapa punya kerja nih ..hihi

sisdee said...

bangga my aunt klu tahu nie hahahahaha

♥ aeryn ♥ said...

hehe romantik nyer.. kalau jadi dekat aeryn, konfem pengsan.. hehe

Apik Pehe said...

hehe..orang nama jamilah sentiasa jer senyum kalau lalu bawah tu

Nieda said...

Meletop lah GA Wahida.

wahida said...

nanie: entah la...aku pun tak tau...

green jade: ok nok, aku terjah skang...

Bitt (double IS) said...

perghhhhhhhhhhhh hahahhahaa mesti bapak jamilah tengok pon pening...akekkeke

TiTi said...

wah sempoi lar!! hehe kat mana ni kak? :D

CikPuanHaLia said...

Mak aihhhh...aku nak paksa laki aku buat cam ni jugak ar. Nk suh dia bubuh kat LDP yang selalu sesak tu ;D

Ila said...

hahaha..romantik gila pakwe dia tu...konpem jamaliah cair..

Jom Singgah Baca : Tolonglah Jadi Manusia Yang Ada Sivik

misya said...

hebat,hebat

Hanis Azla said...

wah.. meleleh air mata syahdu kalau nama akak yg berada di situ.. he..he..

CaDLyNN said...

hahahaha.....kemain bf si jamaliah...

kayzie said...

ntah2 jamaliah tu sndiri tulis kot kak..ngeh3

ieda said...

ekekke pakwe dia sgt2 berani .. :)

alien said...

terbaik lah weh~
ahha

amirah said...

gelemer terus si jamaliah ni

hyazz said...

mak aihh...memang untung nye

Ena said...

tu diaaaaaaa...

ehehhe... mcm2 kn cara2 nak menyatakan sayang ni.. :)

eB ezrin said...

eh malaysia ker yang?

aanie said...

alahai jamaliah....ko terima tak??

Qhaifa Nur said...

minta2 jamaliah shafie melihatnya...
loving tahap giller ni...

Tina Othman said...

ahaks romantiknya, nyaris nama kita bukan jamaliah

wahida said...

eb: ye nok, kat malaysia ni...

Angah said...

pheh,dasat,hebatnya penangan cinta~!

Sz said...

jamaliah lalu ke jalan tu? hahaha

lieynanilaz said...

kalau aku jadi jamaliah...tak pasti sama ada nak terharu atau nak hempok kepala orang tuh!!

::NureeN:: said...

klau zmn sek dlu kami gelar gini glamour haram heheheh

mama aini said...

beruntungnya org yg bernama jamaliah binti shafie tu !!!..he2x..mak wahida pun nama jamaliah lah ya?..

ct rahani said...

untung jamaliah tuh.. hahaha..

Salina@IbuAqil said...

alahai jamaliah.. hik3!!!! comel jerk..

Dilla Ady said...

sib baik hubby ai takde, kot tak ai tenyeh2 banner ni kt die...sambil ckp 'tak reti2 ke bang?'..hihihi

Joy said...

mesti jamaliah tgh merajuk tu...

Kamalia said...

suwiittt..sib baik bkn kamalia, kot x tersipu-sipu saya..hakhak..

Chik Att said...

ganasss tul...

Anamarza said...

siapa la si jamaliah tu ya

Tihara said...

nama klasik ni..mesti orgnya klasik jugaks..syiokk ahh ..

sign board ada tulis petaling jaya, kepong n KL..wahh wahh

Ieja said...

wow wow wow! mmg sweet..haha

ikatankasihku said...

sweet giler..kim salam pn jamilah kt umah tu..he3

mamyharraz said...

sy perasan kt simpang trafic light damansara damai benda alah ni ada =P sebijik ayat2 nih..

Teenager Housemaid said...

wahh...ade jugak org buat mcm ni eh..hehehe

eKa said...

wah kalu la pekwe eka yg wat camtu...eka terus ajak kawen la nampaknya

idasm said...

mesti bangga habis si jamaliah ni kan...

NzA said...

confirm jamilah tidur dlm senyuman....

MaryaYusof said...

Ni mesti kes nak pujuk/rujuk awek...tak pun nak melamar...Seperti pernah kulihat tmpt ini tp dimana ya??

..::SangRatoo::.. said...

mesti hari² Jamaliah bte Shafie tu lalu jalan tu..hehe..nama mak aku pon Jamaliah gak :D

Zana Adieyza said...

jiwang tu!

p/s:lama x drop komen kat sini.. rindu!

sW33tdARLiNG said...

mak aiiii... sweet giler!~

syariza09 said...

gigih betul boipren jamaliah ni

shida said...

jom kita mintak asben kita buat mcm ni... hahahaha

Mimy Hamid said...

sapa jamaliah sila la mengaku ahaks....ngeeeee

Juliet_iRa~" said...

wow dasyat la bf jamaliah ni..hee

Jendela Hati said...

jamaliah nama mak ku juaa hehe

MamaEma said...

siapalah yg bertuahnya tu

wan nurul hezrina said...

gilo jiwang bf si jamilahnie..haha sib bf dia tak layangkan kat belon mcm citer2 romantik tuh..haha