nuffnang advert

Friday, November 25, 2011

tolong!! tolong!!

sian dia...mcm mana kepala boleh tersepit celah pokok kuda oooiiii??



sumber: mediamalaya

90 comments:

mama maman said...

hidup lg ke..?? camne blh sangkut tuh..sian la..

e k i n ♥ y u s r i said...

mesti die lari laju2 x nmpk pokok kat depan...pastu kepala terus termasuk
cian die

|| NaFiRaa || said...

errkkk..siannye~ cam ner lah kepala boleh masuk dalam pokok tuh.. x sempat break ke???

adarnadzmie said...

sian kuda tu... mesti sakitkan... huhu...

mrsharis said...

siannyaaa...

Anum said...

ala ciannya

munna said...

alahai kesiannya....

Reena said...

Kesiannye...ape kesudahannye ni??..

amirah said...

tetiba terasa kiut plak kuda sekor ni.hihi

ArulchelseA said...

cuak aku tengok..kih kih kih

emma dangdut said...

kak wahida.lekat btul tu.payah nk cabut

Salina@IbuAqil said...

Ina kesian sis.. Tp tr'gelak plak mula tgknya.. Hik3!! Sian2..

miss Fyqa said...

camna ni??..kesian..

sisdee said...

adoiii dia terlanggar pokok kot..smpai tsepit..ciannyaaa!!

CutieLiesa said...

dia main nyorok2 ker???

ct rahani said...

alahai ciannya si kuda nih.. camner la leh terseoit tuh.. huhu..

Qhaifa Nur said...

berapa lama gaknya kuda ni tahan sakit...ciannya

maszmadi said...

lorrr ape jadik lepas tu.....?

makdara TERdiva said...

itu mesti kes tak sempat brek! haha!

ajumohit said...

Siannya klu dia boleh bcakap dh lama dia jerit mntk tolong huhu

MamaEma said...

cepat2 pergi sembeelih...

Kakzakie said...

Eh... ini camera trick ke wahida. Kalau betul mati kuda tu hihi...

norhidana said...

msti kuda nih tgk miang... sampai pokok pun tak nmpak heheheh...

Lya Colours said...

mak aih tragis betul kau kuda

Asrul "iLham" Sany said...

cian kat beliau...

wani johari said...

alahai....cm ner nak buat ni? potong kepala @ potong pokok..huhuhu

KhaiRin said...

dia frust nonggeng kot

YNA said...

bersungguh sgt berlari kot :)

cian dia ;(

mamyharraz said...

kesian sgt kt dier :"(

Dalila Hamid said...

ciannya....

Kamalia said...

Huhu..sakit tu. cian sikuda.;(

diana said...

dia mencari ketenangan kat dalam pokok tu kot..:p

~ yus ~ said...

betul ke gambar tu? kesiannya kuda tu....huhu

sya hassan said...

dia majuk kot.. hehe

♥ Elin ♥ said...

huh..ingat apo lah tadi...hihih sian kepala tersepit.

wan nurul hezrina said...

lalala dah ku suruh pkai spek..tak pAKAI TU NAPE..sengal ko ni kuda.haha

Juliet_iRa~" said...

haha..

ada ke kuda mcm ni?;p

Anaa said...

tu memang kuda kan. bukan aadvark carik semut dalam batang pokok kan... eh aadvark warna biru, hihi..

Acik Erna said...

wahida..sianya tersepi begitu teruk sekali.
.mana wahida dapat gambar ni..

Rinna said...

alahai kesiannya..

Dinas Aldi said...

Allah, kesiannya! Camana nak buat tu?!

mama aini said...

ciannya !!!..bagaimana nasib kuda tu agaknya?..hu2x..

whitecappuccino said...

macamana la bleh jadi gini ek? sian dier!

kasihredha said...

aikkk..kuda tu tidur kat situ kot :))

Jones said...

dia ingt bini dia kot..huahua

Tihara said...

kesian yer..tak sempat brek kot, terlajak :P

NzA said...

2lh nakal sgt.....

Fatin Mraz said...

fuuh.. seb bek tgk gambar..
ingtkan 'pokok kuda' tadi..
sebab ayat wahida x der koma.. hehee

;)

Ena said...

alahai.. ciannya..

tgk kuda.. tingat citer rapunzel tu.. kuda istana yg sangat lah kelakar wataknya kan.. hihihi.. eh! kelain pulak perginya.. hihi

محمد رازيق said...

sian tuh.. bomaba xnak tolong ke?

Bitt (double IS) said...

lohhhhhhh huhuhu

Totie@Tomy said...

keciannya seksa kuda ni..

Jemarioren said...

betoi ka ni? erk

EpoLღKekunangpelangi said...

Laju sangat tak sempat brek kot ni.. Kuasa kuda kan.. ;p

kyuubi said...

adeh kesian pulak kuda tu. hidup lagi x? mesti kuda tu nak belajar memanjat

missbby said...

siannya...haraplah kuda tu selamat..

wida said...

aduh..kesiannya.camno leh tersepit tu..kena panggil bomba ni..hehehe

wani said...

ni mesti brake tk m akan ni...cian dieee

Chik Att said...

tak sempat breekkk

Munnafendy said...

senang nak sembelih tu kak....hahaha

EmpayarUtama said...

Cepat-cepat bagitau MASTIKA hahahahahah

LadyBird said...

mcmn ek kepala leh masuk kt dlm tu..mgkn main kejar2 kot..lps tu terbabbas.. kesiannye..

lieynanilaz said...

ala-ala ciannya...:)

♛RaRa♛ said...

alohai siannya kuda nieeee..apa yg jadi kat dia nih??putus cinta apa???=='

ieda said...

uishh mcm mana leh jadi mcm nie ?? adehhhh muat2 lak tuu :)

Rtp Farra Arisha said...

gRRR, how could!! :(

anie said...

kesian,camna boeh jadi macam ni..

anie said...

kesian,camna boeh jadi macam ni..

anie said...

kesian,camna boeh jadi macam ni..

anie said...

kesian,camna boeh jadi macam ni..

anie said...

kesian,camna boeh jadi macam ni..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

hehehe ko tak abis2 ye nok ngan gambar2 camni..lucu aku nengok..

salam rinduuuu

azieazah said...

Sembelih jerrrr.. hehehe

Jemputan khas buat tuan rumah dan semua pengunjung blog ini. Sudi-sudikan:
Pertemuan Blogger 18 Dis: Jemputan Istimewa

rosmina samin said...

Malang tak berbau... ;p

L said...

panggil bomba... ngeh3.. hahha

jom baca kejap=)
http://lolz-l.blogspot.com/2011/11/pandai-sangat-dah-kan.html

aLya maNip said...

adoii...sakitnya :(

kasihibu said...

kesian en kuda tu

Tiramisu Fatiema said...

kesian pulak tengok..:(

Softtouch [Hanim] said...

siannya.....kene tebang lah pkok tu kan nk kuarkan kpala dia tu...

Zana Adieyza said...

seram tgk!

::NureeN:: said...

alahai keciannyerr... cam no la leh sangkut tue

nurkaloi said...

adessss tolong tolongg

GreenJade said...

ontah ape lah yg di skodeng nye smpai gitu kekdahnye natijah nye..hehehe

Zura said...

allah...cm ne bleh jd cm tue..

ILA HonEyBuNNy said...

adoiiiii

sapa nak tolong neh....cian dia...frust cinta neh..hahahha

SURIA AMANDA said...

over confident ni...

intan_blur said...

mak aiihhh..no comment

Nazayiena said...

alaa kasiannya tgk kuda nie...betul ke?

Abg Bear said...

aiyaaaaa... ini gambar super impose ler Mek Jah

Run Away said...

lor...mcm mana leh jadi mcm ni...;d