nuffnang advert

Thursday, November 17, 2011

pendidikan seks untuk budak tadika...

selamat petang semua...
giler apa nak ajar pendidikan seks kat budak tadika? sgt tak sesuai okeh...kita tgk cara dorang ajar mcm mana...ni kat negara China...








jangan dibuat kat Malaysia sudah....


sumber: mediamalaya

84 comments:

amirah said...

kat china ni macam2 ada ek..uii..

fiza said...

uishhhhh...memang sangat tak sesuai lah.

Anum said...

aku rasa x sesuai ajar smp cm nie

*SiRibenMerah said...

pengsan!

akubiomed said...

Murid-murid tahun 1 tahun ini telah didedahkan subjek pendidikan seks tapi cara pendidikan yang diperkenalkan oleh negara China di pra sekolah seperti didalam gambar tidak sesuai untuk negara kita walupun mempunyai niat yang baik.

Yan said...

ayooo..ayoo yo...

Sharifah Nadzarah said...

sabo jelah..tak sesuai langsung..makin meningkatkan maksiat & zina adalah.
BANGKANG!!! 1000%

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

ya allah..depa nih x de benda lain ke nak dikajinya.. pelik tol aku...

KhaiRin said...

lg byk bala la trn nnt

ratusiput said...

kalau msia buat jugak taktau la nk ckp apa...

miss Fyqa said...

Pelik2.. x sesuai dgn malaysia.. hukhuk


Makan2 time..spagethi redah je la

Nens Collection said...

aduss..kalo sy nk mengajar pon malu..
sbb tu la ramai pala**r come from china..budak2 kecik yg kecik pon dh pandai buat adegan2 lucah..hishh..x sesuai langsung!

ejaMaria said...

apa la yg diajar gak nye...

qemaishak said...

gila ah..terlebih bijak nih haha

iza said...

Assalam...
Sangat tak sesuai. Kanak2 ni memang nak tau semua benda tapi kita tak patut ajar semua benda yang kita tau..

Reena said...

BONGOKNYE...k.wahida nk share boleh.. :))

♥ dak pink said...

Sentap mak nak!!!!

emma dangdut said...

nak tengok pun malu...aduhai -.-

munna said...

APALAH DIAROG NI.... TAK PATUT...TAK PATUT

Nazayiena said...

X sesuai langsung nak ajar pd budak2...apatah lg budak2 sklh tadika lg...

Ati Masrif said...

isshhh...

agaknya ..otak mereka ni
ke depan sgt kot...huhu...gilo apo?

intan_blur said...

ade2 jek kat china ni erk..gile ape ke nih..adoiii..menggigil aku tgk blog ni wahida..hahahha

myamyza said...

gilo betollah, kecik2 dah diajar benda2 tak betol, nanti dah besar benda tu dah expert dalam kepala dah,
jauhkanlah dari anak2 muslim kita...

wahida said...

reena: silakan...aku pun amek dari mediamalaya ni...

POHPALEH BURGER said...

dasat.. dasatt... bahye tul...

khairul said...

gila arr..x sesuai

khairul said...

gila arr..x sesuai

~ yus ~ said...

mak aii! Biar betul?? Huhu, sgt tak sesuai!

e k i n ♥ y u s r i said...

hish,mcm2

Neeza.Areef said...

detail bebetul siap praktikal wpn anak patung

wida said...

errkk..betul ker ni?
patung tu smpai begitu sekali detail-nya..hihi

nurbeena said...

owh...no...

..::SangRatoo::.. said...

hoh.. fengsannn aku kalau anak² tadika di Malaysia belajar mcm ni..

apik pehe said...

eeeiii..ader ke patot..

ZSqueenbee said...

gilew ke hape ni..sumpah xsukeeee....

missbby said...

OMG..perlu ke cam gini..cam tak sesuai jerr

mamaNoriz said...

eeee...gila apo!!!!

astaqfirullah...


aduyaiii, tak leh bayangkan ank aku uat camtu...uiskhhh

:: Mrs.Eady :: said...

errkkss...?!

Run Away said...

gilerr...ajar mcm ni...buat budak2 ni nak cuba buat yang betul..ish..ish....

Ila said...

sungguh tak sesuai..paham ke bebudak tu

Myra Jay said...

Kt China mmg advance..

Adoila...

Liyana said...

pengsan! haha

ibuhebat said...

scaaaarryyyy!!!! :|

kakyong said...

Ya Allah.. patut la ada kuor kat utube budak2 keck kat china buat seks... adoooii... jgn dibuat di Mlaysia la...

makdara TERdiva said...

sabo jer lah..

hyazz said...

ish ishh..teruk..memang tak sesuai laa

salina said...

eiii..kejinya la patung ada tuttt tu....china oh china...

mrs_nazir (Maz) said...

isyk macam tak sesuai jer.. terlalu open plak rasanya..huhu

delarocha said...

merbahaya

maya amir said...

sikit ari dulu msia pun sebok nak ajar pendidikan seks.. aku mmg against..sebabnye..drpd dok sebok nak ajar pendidikan seks, baik depa dok tingkatkan lagik pelajaran agama, wajibkan sek agama kat setiap sek etc etc..isk...

eMMe said...

budak2 ni masih kecil, lom cukup akal cam org dewasa, cam tak perlu lagi kot ajar Pendidikan seks, ish dowang ni merapu la..............

::FAIZ FARISH:: said...

apekah????????

Rinna said...

aduiyai..jgn laa menular ke Msia

So Shy Lady said...

jgn la nnti ambiga r geng2 liberal suggest bnda ni dpraktikkn kt msia. rosak!

kayzie said...

alamak!!!

eelobor said...

belum sesuai lagi dengan umur & silibusnya yang di guna pakai

Aida said...

hi wahida .. terkejut tengok dorang blajar pasal seks .. siap ada patung gitu ..
pada saya, mcm mana majunya negara tu tp kalau takde sikap peri kemanusian tak guna jugak kan ..
sentap tengok pic kanak² di china yg kena langgar dgn lori tu ..

Daddylicious said...

sebenarnya sangat2 perlu tapi bukan macam cara negara china ni...melampau sangat dah ...hehe

eLLy said...

OMG perghhhh cikgu kat Msia dah bersedia kah nak mengAjar camnie?

whitecappuccino said...

ishhh..ishhhh..ishhhh..ada ke pulak macam ni..

ILA HonEyBuNNy said...

uihhhh uihhh...

bahaya neh ajar budak2 kat Malaysia...

terkejutt tgk..ehehe

exora said...

ble diperkenalkan secara asas...
tp bkn spt cara d China ni...x sesuai u

Rtp Farra Arisha said...

OMGOSH! this the worst ever!! :O

Mamamya said...

perghhh!! giler nih...aku pun x setuju!!

::NureeN:: said...

mmm... lebih -ve drpd +venya kan

idasm said...

mmg x sesuai sgt2. entah apa2 diorang ni...

Kamariah Awang said...

Kurang asam betul yerk!?

MulutPayau said...

memang tak sesuai di tempat kita....macam2 dia orang ni...

jeBateja said...

Ngeriii aaaaa.....

Ena said...

MasyaAllah...


mengarut betullah dorang ni.. rosak budak2 nanti..

shida said...

bila manusia guna logik akal....

Sesungguhnya ISlam itu indah

wan nurul hezrina said...

sabaujerlah.mana lah bleh cm2.sero nak marah jer nih.apelah yang budak tadika tau.kang makin ada nak mencuba baru taw.gila tul negara dorgnie pelik2 belaka

Aleyn said...

Astaghfirullahalazim....speechless mak

nurkaloi said...

jadahnye

mama aini said...

tak sesuai lansung..hu2x..apa nak jadi?..

rasp said...

alamak, seriau plak i tgk nie...

rasp said...

alamak, seriau plak i tgk nie...

~@mOi ~~ said...

isyhh.. sangat tak sesuai... pe la diaorg ni!

Pepel BoNda AmaNi said...

takut aku tengok...

ct rahani said...

huh macam2 hal.. memang x sesuai.. huhu...

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

errkkk umur mcm nie.. mana bleh diajar ttg nie.. huhuhuhuhu~

NzA said...

kat china tu kena buat wujudkan kelas kemanusiaan dulu....sibuk je nk diajar kelas seks bagai...huh!!!!

mamyharraz said...

jgnlah negara kita terfikir nak jdkan benda ni sbg ajaran kt anak sekolah..mmg tak patut! (bg pendapat sy)

MamaEma said...

terang-terang..bukan nak jauhi kalau camni...tapi semakin nak dekati