nuffnang advert

Thursday, November 17, 2011

layan foodcourt di Tesco Kepong...

selamat pagi semua...
oh, aku sgt suka makan...jadinya n3 makan2 mmg sentiasa ada dlm blog aku....sbb tu badan dah makin naik sampai dah kena tegur ngan mak mertua...hehe....ala rilek la mak, tiga tahun lagi Ida diet la....kehkeh...

 chicken n mushroom rice...ni feveret food aku masa aku keje kat Ampang dulu...lepak kat Ampang Point sambil gosipping ngan kawan2 ofis...hehe...rindu lak ngan dorang...ish ish...

 apalah ertinya makan nasi tanpa cili api...

 somtam ni aku tak berapa pandai makan...baru festaim makan...ni mek jah yg order..aku rasa sesuap je...mek jah ngan nor suka la...aku biasa2 jer...

ha...yg ni aku suka la...pulut mangga...sedaaaaaaaaaaapppppp!! ni Nor belanja share 3 org...aceh Nor...bila makan berkongsi lagi rasa sonok la kan...ala2 makan berebut gitu....hehe...


dah tu je nak citer....


p/s: pada korang yg bertanya pasal swimming kelas tu, yuran sebulan adalah RM120...sebulan ada 4 kelas..satu kelas satu jam...kelas tu hanya akan dibuka Sabtu dan Ahad sajer...

74 comments:

missbby said...

somtam tu macam kerabu ke? pulut mangga tu i tak tahan laaa..aduhhhh

Nens Collection said...

sy suke hot plate yeemee..mmg best!..
somtam n kerabu mangga mmg sy punyer feberet,kdg2 tu mkn benda tu saja..punyer la sedap..hoho

Anum said...

hot plate memang best....

mamyharraz said...

selalu dtg tesco kepong nih sbb melayan ank manja main kt playworrld tu..

suka baca entry makan-makan..lepas baca terus haku mengagau nak cari benda yg sama sbb teringin! hehehe

♥ dak pink said...

Arghhhhhhhhhhhhhh laparr!!
*laju2 bangun pergi nak pi cari makan

Zana Adieyza said...

nampak sedapnya pulut mangga tu!!! terliur zana tgk gambar tu kak...

*SiRibenMerah said...

wowww..
tetiba ngidam..

eh ehh ehh.. nk kena g cari laaa~

nurbeena said...

lama dh cuti pi tesco kepong nih sejak brg2 makin naik harga. pi rembat barang kt speedmart 99 jer.

Tina Othman said...

hihi 3thn lagi baru diet ye? kita pun suka makan2 ni, kepala otak asik ingat makanan je huhu

lama tak makan sizzling, yummy

cheqna said...

somtam tu sedap kak
first time makan masa kat U dulu
kengkawan ajar..

Lya Colours said...

saya suka kerabu mangga !

wahida said...

missbby: betul la tu..kawan saya kata, org siam panggil somtam, org kita panggil kerabu...hehe...

whitecappuccino said...

makan2 ni memang sedap..hard to resist.

fiza said...

Laparrrrrr...☺☺

jom baca:

Wordless Picture yang membuatkan Air Mataku Bergenang

Cash-Out Pertama NUFFNANG...Akhirnyaaaaa...

mrsharis said...

Tak pernah try pulut mangga..tsk..tsk..tsk..

Mrs.Imran said...

semuanya cedappppppp...

atty's said...

pulut mangga tu buat kty terliur..

Sue-Rya AQ said...

rasanye mknn kt semua branch tesco mmg sedap..x mengecewakan..hehe

:: Mrs.Eady :: said...

pulut mangga yg buat ku terliuuurrr!!!errkkss....tidak!!

azzey said...

mmg terbaekkkkkkkkkk la entry nih...lapor tetiba...hu3...

NM02 said...

huh

aku terliur balik ngan pulut mangga tu weh

qemaishak said...

giler ah kak, gambar close up bikin terliur nih..pulut warna hijau ek kak?

..::SangRatoo::.. said...

mabelesss..mangga tu saja wat aku terliurr..sedappp :P

intan_blur said...

nyumm..nyum..nyummmm..bile intan pose jek..mesti ramai yg post menu.bile intan x pose..xde pulak..haaaihhh..ni yg mencik nih...sdpnye pulut mangga tuuuuuuuu..auuuummmm... ;(

oooo..yuran dia 120..ok latuh sbln 4 kelas..hmmm...tq darling

wahida said...

qemaishak: ye laling, kaler hijo..

kayzie said...

somtam..i like..hehe

cahya indah said...

Cahya suka sizzling yee mee kalau kat foodcourt..letak telur. sedapnya. tapi sekarang dah susah nak jumpa yang sedap.

rasp said...

i tak pernah chicken & mushroom rice...
my favvy is yeemee...
and itu pulut mangga...
yummyliciousssssss...

wida said...

terliur tgk mangga tu..

amirah said...

weh, sedapnya sizzling ko tu nok..terliur aku pepagi ni..

khairul said...

semua best...leleh ayaq liaoq tengok

misya said...

pulut mangga sedap

makdara TERdiva said...

sedapnya somtam tu..

1st time mkn masa kat kedah thn lepas

Ila said...

selalu gi tesco kepong tu tp tak pernah gi foodcourt nya...nmpak menyelerakan

sudipVSsenduk said...

kalau makan sizzling food slalu terbako-bako lidah..

eB ezrin said...

wlpn haku br mkn. haku ttp lpr. hu3

Cho Zila said...

semuanyer tu kesukaan... betoi kalau takder cili potong selera tak naik.. tapi takderpun selerajer... pulut mangga kurang sikit kalau pulut durian lagiler jalan....

akubiomed said...

Kalau membeli belah di Tesco biasanya saya dan famili akan makan tengahari sekali. Lagipun mudah FoodCourt pun ada sambil collect point Tesco.

MamaEma said...

sedap makan somtam tu....

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

aku tak suka mangga..tp gambar hg tu nyebabkan aku nak try lak...

Qhaifa Nur said...

yang lain tak nak...
pulut mangga nak, aduh terliur pulak..

Cik Ecah said...

suka pulut mangga tuh...
teringat yg kg baru punyer...sedapppp ;p

Eye_nee said...

Pulut Mangga..Pulut Mangga...Pulut Manggaaaaaa...adoiiiihhaiiii.........mencongkam jiwaaa

Salina@IbuAqil said...

Erkkk!! Dh le tgh pantang mkn ni dek skit gusi ai ni tgk makanan kat sini.. Perghhhhh!!!! Trliur kome!!!

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,mkn aje.....

ratusiput said...

em jb blajar renang byk tempt yg 150 ke atas.pening gak pale.tu yg tertangguh je smpai skang.haritu ternampak gak pulut mangga ni.terdetik nak cuba tp tu la takde geng nk ajak kongsi makan... :)

MULAN said...

somtam & pulut mangga memang mabeles...!!!

munna said...

semuanya sedap2..lapor dah ni...

Pepel BoNda AmaNi said...

dan skrang aku nak sangatttttt pulut mangga tue....uwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

mummysyafie said...

noks..bila nak jumpa ni.

wahida said...

mummysyafie: aku mmg nak sgt jumpa korang, nak pas FM Bali...ntah bila la ye...

ajumohit said...

sedapnta, terus tak sabar nk g lunch hehehhe

onie said...

somtam aku kureng,aku tatau apa yang sedap kat somtam tu,huhu

mizzkechique said...

saya lak suke yee mee!!! letak cili byk².. mabeles..hehe


salam kenal..dtg cni nk bls kunjungan.. =)

POHPALEH BURGER said...

perghh bestttnyeeeee...

ermm.. kepada tuan tanah ni nak ajar cara makn somtam.. amik itu mknn.. kemdian bawak masuk mulut.. kasi kunyah 40x.. telan... senang bukan? semudah ABC...
kekekekkeke jgn mare aaa... :D

Hana Soffelia said...

Sejak dah pandai buat sizzling sndiri, mcm eksyen gla kot, xnk mkn yg kt luar. hahaha

Tp mangga tu nmpak sgt menggiurkan. ^_^

syariza09 said...

slalunya pulut mangga ni kaler putih, tp dia wat kaler ijau mcm menarik la pula

wahida said...

pohpaleh berger: hahaha..bengong lu...

mama aini said...

wahida pulut mangga tu mengancam mama pulak !!!..he2x..

Ieja said...

perghhh terliur tengok..hehe

kasihredha said...

suka somtam dan pulut mangga tu :))
dua2 makanan thai kan

nurkaloi said...

hallamak ni sume wat kecur air liur nieee
hilang smgt diet hahah

miss Fyqa said...

nak makan pulut ngan mangga la pulak rasanya.. hehe..nampak sedap sgt tu kak :)

Makan2 time..spagethi redah je la

Munnafendy said...

peerrhhhh somtam ngan pulut mangga tu mmg feveret la kak! =P

POHPALEH BURGER said...

hahaha tolak tambah lebih kurang sama ngn ko ler.. :D

Rai said...

tak pernah rasa pulut mangga tu.. teringinnya...

Nazayiena said...

Tgk gambar je dah terliur......emmm

miloais said...

lapar banget jadiknya tengok gambo2 ni!

Run Away said...

pulut mangga best k'ida...;d

KhaiRin said...

da dua kali sy jumpa entry psl pulut mangga tu!
x bleh jd ni!
kn g jg!

Aida said...

somtam tu kerabu ke ?? mcm menarik je .. sbb saya nampak tomato .. saya ni hantu tomato .. kekekeke

idasm said...

somtam ngan pulut mangga tu mmg ida suka... nampak pun sedap tu...

wan nurul hezrina said...

vote somtam ngan pulut mangga=)

Bitt (double IS) said...

perghh tengok yg ni lagi laa bunyi2 terus perut...konpem tak smepat nak baca entry ko bawah2 ni haaa hahahha