nuffnang advert

Monday, September 12, 2011

dah sama besar mcm manusia ( part 2 )

selamat petang semua....
layan.....












sumber: email

44 comments:

ieda said...

huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa takutnya dikkk !

NM02 said...

sedih aku tgk buaya tu

mesti dalam hati dia cakap mcm ni

aku tak penah kutuk kau

muahahaha

kasihredha said...

mak aii geli nya..

::EIDA:: said...

Omakkkk aiii !!!

mamyharraz said...

kalau terserempak kt hutan mau pengsan mak nak oii =P

Lya Colours said...

mak aih ular tuh sekali dia telan sume yg pegang dia tuh, habesss

ainhany said...

hiiii tak nak laaaa seram dan menakutkan.....

ORLANDO AHMAD said...

yg dekat tong sampah tu hape?

KhaiRin said...

seram sejuk!

ejaMaria said...

gambar 1st tu menatang apa ?

wahida said...

orlando & eja maria: aku pun tak tau...haha!!

Pepel BoNda AmaNi said...

beb...dapat x..sms aku????

lydzar said...

MAK OI BESARNYA!!!

komen utk semua gambar..

wahida said...

pepel: ko sms? tak de pun nok...jap aku kol ko...

AzMask said...

mak aii
MMakkk Aiiii
MAK AIIIII
M M M A A K K K aIIIIIIIIIIIIIIII..

besor gilerrrrr

MaMa AiNi said...

eehhh takunya mama ngan ular tu sekali dingap je kalau dia dpt mama..he2x...tapi kan wahida...mama kesian kat buaya tu..kejam sangat !!..

[sutera kasih] said...

kembang bulu roma tgk gmbr2 tu hoho

AI said...

- boya tu mcm senyum aje...

|| NaFiRaa || said...

kalo lah dapat pelok kucing tuh.. bahagianyer!!!

Bidadari Syurga said...

kita takut U*** so kita tgk tak fokus... kita suka kucing besar tu... aduh... boleh buat bantal peluk

Kakzakie said...

Cuba bayangakan kalau saiz itu saiz biasa yg ada sekarang pada binatang yg selalu kita nampak. Mesti tak ada org nak aniaya binatang takut kena telan...:)

wida said...

huh..
larikkkkkkkkkkkkkkkkkkk

dwaty said...

kucing tu macam tunggu masa nak menerkam jer.... takutttttt....

NzA said...

pelik + menakutkan terutama gambo ke 2 tu.....

Nuur mutiara said...

gulp..kucing tu bagi makan ape la agaknya -.-"

wa khairul onggon said...

eeiii.. besar gedabak semuanya hehehe :P

L said...

naseb laaa xpenah jumpa ag.. huhu

http://lolz-l.blogspot.com/2011/09/beribadah-tp-xberakhlak.html#comments

Dinas Aldi said...

Adoi takut tengok semuanya. Yg gambar pertama tu..errkkk horror!

aimie amalina said...

aiyaaaaaaaakkk
betol2 wujud ke niiiii?

h4ni3 said...

comel gilerrr kuceng tu!

misya said...

besor-besornyer

rasp said...

sangat sangat scary tgk binatang2 nie....

ainnoraini said...

takutnyeee....besar betul...

Softtouch [Hanim] said...

besarrrrrr punyaaaaaa

bunga said...

seraaammm woooo..

...sWeeT uMi... said...

hohohohhoo besar nye...takut plak nengok nye

Lia said...

OMG... pelik2nya binatang... huhu

ADAN + LINA said...

Kesian Buaya tu...
kenapa dia kena hukuman gantung..???
Edar dadah ke..??

ct shah said...

buaya tu slim.

Run Away♥ said...

buaya tu kan...serammmmmmmmmm...

♥ dak pink said...

Hadoi, tegak bebulu nengok gambo tu!

Bitt (double IS) said...

wowww scaryyy marrikkk

.izzati liyana. said...

mak aih. besar gila semuanya. menakutkan.

meaw said...

ikan,boya,dinosaur eh, terlebih-lebih-lebih besau dari manusia tu kak,tapi kucing tu comei gila,bape kilo la agaknya kan....