nuffnang advert

Friday, August 12, 2011

telefon ni buat aku lapar tau!!

selamat petang semua....
jom layan jenis2 telefon....
ada yg comel, ada yg sweet, ada yg buat aku lapar...kehkeh...









grrrrrrrrr!!! sedapnya.......





mcm2 design kan?
paling tak menahan telefon bentuk burger tu....dah la sepanjang bulan puasa ni tak mkn burger lagi...buat aku teringin dabelcis berger mekdi je...huhu....


sumber: email

56 comments:

AnneRaini said...

comel2 ye tepon2 tu...

kalo terigin ptg ni gi beli mekdi ye...takut ngences..hehehe

Vna Sandhu said...

comel!

baru hari tu berbuka dengan GCB nyum nyum!

ILA HonEyBuNNy said...

alahaiiii...

comeii betul tfon macam neh...kalau ada kat rumah sayang nak guna fon gini..ahhaha

qemaishak said...

Giler r comel2 telefon, ada jual sini ke ek?

NM02 said...

kucing mata setim

NOR said...

h3x...samela,rase nk mkn GCB je nie...klu la bleh delivery...=)

sayangsayangibu said...

macam macam bentuk ado..

khaifaiz said...

suka tang super mario tu

amirah said...

garfield tu comel nok..rasa mcm nak hadap muka diaaa je..

eima said...

wahhh comey ....suka mario tu

MULAN said...

ha ahh.... macam2 pesen... comel2..

Mamamya said...

aku geram yg bentuk tiger tu arrrr....n yg bini popeye...cantik!!

miss Fyqa said...

comel la tepon tu. hehe..

sama lah kak, lama dah x makan mekdi.. huu..nak makan mekdi...lalalallaa~

fazilzura said...

hihihi cute

nur syuhada said...

kreatif nyeeee~~~~ :)

NzA said...

alooooooh...cute2nya.

Lya Colours said...

suka katak tuh. comell

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Cute2 nye

::NureeN:: said...

adusss paling x tahan tgk phone yg air tin tue.. teringat 2 mlm lepas minum coffee bean adusss..... teringin dh nih...

Joy said...

all these for real? cute miut je..

Softtouch [Hanim] said...

comeynya tepon tu semua..rasenya kalu sy pakai, riwayat dia mesti sekejap sbb anak2 nk mian telefon tu...

:: Mrs.Eady :: said...

rase nk cium cium jek yg mulut tuh!!! :)

rasp said...

saya suka yg garfielllddd....
cuteness!

Ezy Chiaki said...

sume comel2!
hahakk

Hanis Azla said...

comel sungguh.. klu dapat satu sure best kan..

|| NaFiRaa || said...

comel!!

MaMa AiNi said...

comilnya telefon tu..unik sgt..

mamaNoriz said...

klu letak umah sya ni abis jahanam kena hempas hero kecik...huhuuu

[sutera kasih] said...

yg tigger & mario tu cunnn lahhh hehe

a.samad jaafar said...

belum penah nampak kat msia.. tapi kalau ada kat rumah.. jwpnya tahan seminggu paling lama.. tangan anak tentu 'ringan'..

James Alexander said...

stylo dan cool...

sya hassan said...

b'kenan yg garfield tue..siyes comey!!

Acik Erna said...

mula2 baca tajuk..apa kaitannya..lapar dan talipun..he he

~izan~ said...

ni kalau kat rumah izan ni,kejap je arwah tepon2 bentuk camni,dikerjakan dek bebudak tecik ni hehe

Mawar said...

kak wahida,

time brbuka nanti pegi la McD tu, sian air liur meleleh plak nanti...jgn ngap fon tu sudah la yer

kasihredha said...

cutenya phone ni
kalau akak...akak buat perhiasan je

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel2.. ;)

Yan said...

suka yg popeye tu..

cikgu isza said...

yang menakutkan pun ada..
yang seksi pun ada..
:)

dhiera said...

comel ye telefon2 ni~ geram tengok garfield malas tu!!

wida said...

nak tepon garfield..hehe

mamyharraz said...

tepon2 ni kalau dpt kt anak sy mau jangka hayat dia tak lama =P

mau di hempok2 dek budak gemok tu sbb dia geram haha

Lia said...

mcm2 bentuk tel kan sekarang.. kreatif sungguh.. :)

khairul said...

cute !

Zam's Gen 2 revisited .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/zams-gen2revisited.html

Dearie Pearls said...

sampai lapar tu nengok tpon je..

order je mcd delivery.. hehehe

WuMing said...

Memang betul boleh buat lapar...Ha..ha..ha...

tomatokering :) said...

comel, kiut, gerun ,sedap .. ;p

nida husna said...

semua cantik2. unik2.hehehe

aLya maNip said...

phone comei..hihi
cm bukan phone betul pon de gak..hihi

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

hehehehhe...sabo2...TAPI memang semua jenis telefon ni sempoi2 belaka...

puteri ain said...

cute gilaaaa :)

Wanieda said...

Selamat pagi.. Jalan2 mencari rezeki di bulan ramadhan ini.. Jemput ke blog saya.. Semoga anda dimurahkan rezeki!!

Zura said...

makanan ke tue...

misya said...

suka tepon yg katak tu

NOOR FATIN said...

wahh macam2 design. haha comel2!

.izzati liyana. said...

hai, macam2 ciptaan manusia ni. tak kesahlah bentuk apa pun, asalkan boleh jawab telefon sudah.