nuffnang advert

Monday, August 15, 2011

scrol sampai bawah kalau nak tau apa ada kat atas tu...

selamat petang semua....
sikit punya panjang tajuk daaa....kehkeh....

 cer korang teka apa ada kat menara paling atas tu....

 teka la.....

 dah dapat agak apa ada kat atas tu?

 ok ok...tgk gambar seterusnya lah....











tak terjangkau dek akal aku....ni baru betul2 aku gayat...huhu...


sumber: email

68 comments:

eima said...

gile gayat klu aku.... tiiidaaakkkk

MamaEma said...

tak ternaiklah jawabnya...tinggi tu

NM02 said...

aku tau.. kau, shidi ngan along kompem leh naik punyer

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

Macam best je...

::EIDA:: said...

Bagi sejuta pun, ida takmooo naikkk !!
HAHHAHHAHA

Iffah Afeefah said...

okeh sgt gayat

kaki da rse lain haha

Vna Sandhu said...

pernah dapat email nie dulu..mmg gile la!

kalau yang kat genting tue dh byk kali naik tapi yang nie bg sejuta pun x nak...eh, ye ke x nak? kekekekekek

James Alexander said...

awesome... kat mana ni...??? nak try la...

zura_habib said...

xkan naik la jwbnyer

wida said...

giller tinggi..bagi main free pon tak hingin..hehe

Kancilbiru said...

hoiiii gayat oii....ni nak bunuh diri namanya...ekeeke...takut arr

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ooohhh tidak.. yg kat sunway lagoon tu pon..aku dah menangis.. taubat xmoh naik lg... hahaha
kalo dpt yg nie.. ko bg laa rm1juta.. xhingin naik..haha

ejaMaria said...

mak aiii... gayat gilerr... giler apa diorg ni... huh

POHPALEH BURGER said...

pergh.. dasat nyee... tak terpikir mende camni bleh dibuat kt puncak nuuun jauh diatasss.. seramm oooo

ZaNa aDieyZa said...

giler la.. zana mmg x kan naik la kalau gitu gayanya.. gayat!!! berani betul sape yg cuba permainan kat atas tu..seram!

amirah said...

kem salam bebanyak la aku nak naik..hehe..bagi sejuta pun tak nakkk

Umie Artoqiemie said...

klo umie lah main kat atas tu..
jerit tak kluar bunyi wehh T__T

Acik Erna said...

mau pengsan ketakutan..memang seriau sungguh

::FAIZ FARISH:: said...

tak nak aku naik....

khaifaiz said...

tgk pun dah gayat ni

Lya Colours said...

gilakk. mau terkencing kat atas tuh.huhu

:: Mrs.Eady :: said...

gayat!!!!!!!!!!

Liza Razak said...

tak sanggup nak naik benda alah tuh..kompom pengsan trus !!

Hanis Azla said...

ya Allah wahida.. tgk gambar pun akak dah mengigil.. gayat bebenor..

cheqna said...

biar dok pungggggggg

Zura said...

br sejuta pun blm tentu naik..giler betul mainan nie...

Kakzakie said...

Thrill apa ke benda. Kalau jatuh huh tak balik modal, kalau kakak belum apa-apa dah pengsan!!

ieda said...

uishh biar benar nie .. adehhh duk terbayang tiang2 tuu patah !!! huhuuh

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

mati hidup balik pun jue ak naik nie..

cik dah faridah said...

tobat dok naik....

NOR said...

perghh...dasyat nie...mmg gayat gler nie...=)

~aSHa~ said...

gurlppp....mmg xkan naik kot

mamaelly said...

G.I.L.A

@tune® said...

ngeri okey..aku tgk pon berderau kepala lutut...

camno tuh?

Dinas Aldi said...

Fulamak, bestlah! Teringin nak naik!

ILA HonEyBuNNy said...

huawwawwaw....

duk diam2 ja tgk..heheh.gayattt kot.....

tengok pun dah takoot..lagikan naik..ehhhe

aLya maNip said...

mak aiii...sakit perut tgok..lau naik atas tu xtaw la pe jd..haha

hani@debumelukut said...

x der penyakit cari penyakit nih...

[sutera kasih] said...

eeeeeeee tak nak la naik benda tu wuwuwuwuw gayat2!!

mamaNoriz said...

bukan gayat lagi, tpi cam nak tercabut nyawa...huhu

naik kat genting pun dah separuh nyawa apalgi naik atas menara ...iskhhhh,

macam2!

kasihredha said...

akak sah takmo naik...gayat wehh

Kat negara mana ni ye?

~izan~ said...

betul la,kalau upah pun mmg takkan naik..mau turun takde nyawa dah huhu..takot!

cikgu isza said...

pengsann <-- tangan di dahi..

Joy said...

tak sanggup lah!! gayat

NzA said...

diaorang ni dh puas hidup ke?? buatnya 1 skru tanggal xke haru...terbang mcm sang tikus lalu menjunam ke tanah...hu...

eB ezrin said...

mmg gyt.. hu3

Dee said...

giler sera wei..takmohlah aku..

Yan said...

tak sanggup akak. mau muntah darah hijau.

Softtouch [Hanim] said...

xnk naik...gayat!..menakutkanlah...

MaMa AiNi said...

tak berani mama nak naik...memang gayat pun...hu2x..

a.samad jaafar said...

boleh terkencing dlm seluo nih.. konpem !!! seganas2 saya..saya gayat !!!

Citarasa Rinduan said...

kalau aku PITAM!!!!!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mak aiii..tgk pun dh gayat..
bg free utk naik pun x nk naiklah..huhu..gayat..

HoNeY_oK said...

Haa..yg ni honey nak naik...

Yg kat Melaka Wonderland tu x mencabar..tu yg maleh tu....

ct shah said...

giler ah.extreme tuh!!ingatkan kat genting paling extreme!

cikceriacorner said...

kalo kite kak...xmo la naik..bg 1000 henget pon xmo naik..takit..gayat...

bunga said...

gayat..gayat..

rara pinkmafia said...

ya Allah knp berani sgt?

misya said...

kalau naik konpem pengsan,gayat

intan morsalin said...

mak aiii...beh terkencing ni...tgk je pun dah gayat...apetah lagi kalau naik....uikssss...seriau makkk

rasp said...

uisshhhh kalo gi mmg gayat ooo....
tgk gambar pun dah rasa cam nak terkucil hehehehe

Myra Jay said...

oWH TIDAK, TAK SANGGUP CHEQ :)

qemaishak said...

upah pun ku takkan naik weh ..

.izzati liyana. said...

peh, gilalaaahhhh! mahu tercabut jantung kalau naik semua benda ni. kerja gila gila gila. kalau jatuh, tak ke sia2 kehidupan. tapi kreatif gak dorg buat mcm tu. huhu.

salina said...

maakkkk...gerunnyerrrrrrr

mummysyafie said...

ya ampun..tetiba tengok gmbr rasa nak muntah. gayat aku noks..

KhaiRin said...

sumpah! mati idup blk x teringin pon nk naik!

Bitt (double IS) said...

perghhh gilakkk tertinggal muntuttt rasanya...akakakkakakaka solero genting pon dah cukup jauh ku tinggalkan muntutt ku...aekekekkeke