nuffnang advert

Monday, August 22, 2011

kain kafan jenama Bvlgari...

selamat petang semua....
mcm biasa, ptg2 ni layan gambar je la ye nok....

kain kafan jenama BVLGARI yang asli....



hanya dijual untuk orang2 kaya di Arab Saudi..


sumber: email

62 comments:

NM02 said...

kain tu mungkin tak reput kot nnt ek... sbb mahal..

KhaiRin said...

ooo nnt kt dlm kubur.. malaikat akn tanya.. ko dulu dok kt mn? sri hartamas? bkt antarabangsa? or pantai dalam je?

dr bli kain kapan baik la beli henbeg utk pakai raya...

So Shy Lady said...

kihkihkih jaga status punya pasal

bujal X said...

berapa semeter? keh keh~~

:: Mrs.Eady :: said...

haduii..kene tempah dari skrg ni ke?ke bleh byr bln-bln?

ct shah said...

kain kapan pun ada brand ek?kagom mak.

AzMask said...

Fuh.. tag bvlgari tu di tanam sekali ker?

::FAIZ FARISH:: said...

wow

AnneRaini said...

amboi smpi kain kafan pun nak berjenama..sure kubur pun standard hotel siap ade tilam bagai..huhu

MamaEma said...

nak ditanam pun kain berjenama...ish3x..

wida said...

adoii..camni pon ada ker

qemaishak said...

Adoi la..tgk kapan pun seram tapi nak tergelak tgk jenama tuh..

Daddy Ziyyad said...

patut letak iPad sekali.

Lya Colours said...

macam2 org ni. dah masuk tanah sok, reput gak kain tuh

h4ni3 said...

dah agak dah
mesti utk pak arab

next time agaknya diorg letak cctv skali dlm kubur
hahaha

ZaNa aDieyZa said...

kain kafan pun ada jenama ke.. baru zana tau..

mamyharraz said...

alahaii tak mampu mak! =P hehe

wardah @ fie shah said...

takpelah takmo beli.. ;p

fazrulnoor said...

melampau

rara pinkmafia said...

wow kak.teruja nya saje tgk.nk share leh kak =)

cheqna said...

erm....

ArELeEz said...

humangaih! duit2 tu pun kasik tanam sekalikah? isk3..

wahida said...

rara pinkmafia: boleh...sila2...

kayzie said...

beza ek soklan dln kubor nnt if pkai kain mhal nih?huhu..ishhh3..dh nak jmp pencipta pun msih pntgkan perbezaan drjat..

wani said...

haaaa? biaq betuii ngeri pun ada tp nak tergelak pun adaa.mcm ni punya manusia pun adoooo....adoiyaiii

amirah said...

kain mahal tp mcm nak taknak je bungkusnya tu..meh sini aku bungkus leklok..heh

[sutera kasih] said...

hahhh..kain kafan pun ada jenama?huhu

Hanis Azla said...

klu jenama yg di nilai kesian kat kita yg tak mampu ni kan.. Alhamdulillah, Allah itu maha adil untuk semua..

jeBateja said...

alamak.....ini mcm pun ada kah....ingatkan tak de brand2 ni....aiyokkkkk

Gieyana said...

mcm2 yer..agak2 duit tue pon sekali la kot kan..

[sutera kasih] said...

*keluar topik jap

kak, geng mengaji tu setiap hari rasanya jam 9 malam tv prima..tp sy biasa tgk ulangan jam 2 petang

NzA said...

semahal mana pun kain kapan tu, hnya amalan yg yg dihisab....

kasihredha said...

dahsyat nya...nak masuk kubur pun guna jenama Bvlgari ..kaya benar ni.

::NureeN:: said...

Perrgghhh tok2 arab kayo2 tue pasal kain kafan pon mahal2..

pasal Fm tue nureen ada lg 1 tp bukan ropa dlm n3 tue la.. yg biasa jerr nk x?? klau nk email alamat kat nureen_345@yahoo.com

LiLy @ MumMyQiStInA said...

adoiilah..mcm2.. ;)

diana said...

baik guna duit tu untuk sedekah..
ada jugak sesuatu untuk dibawa bersama dari bawak kain papan je..

IMANSHAH said...

jenama hebat ke ni??

MaMa AiNi said...

mcm2 ragam org kaya2 arab...hu2x..kain kapan pun berjenama!!..

Ermayum said...

dah ada mayat lum dalam tu hehe - orang kaya orang miskin dalam tanah hancur juga kan :) yang beza hanyala amalan sob sob semoga kaya yang permurah dan baik hati kan

eelobor said...

dah waris2 dia banyak duit.....

~izan~ said...

aduh,semua berjenama..berprestij sungguh nie..skrg ni semua di luar pemikiran dah...hmmm

Softtouch [Hanim] said...

biar betul kalu wujud kain kafan mcm tu...xsangka!

Dinas Aldi said...

Mak datuk, ada gini rupanya, ini baru tau. Apa nak jadi la dunia ni, sabor jalah.

Mamamya said...

bukan harga kain yg jd ukuran bila kita mngadap DIA...tp amalan kita kat dunia ni.....

Bidadari Syurga said...

mak aiiii... pun ada arab...? kayanya dorang...

Yan said...

Dia agak kalau pakai mahal2 ni malaikat takut nak soal kot..

Umie Artoqiemie said...

jangan2 akak beli ni... aaaaaaa..

rasp said...

eeee tengah2 malam nie tengok gambar nie scary lah plaks...

exora said...

x tau pulak yer..kain kapan pun ada brand ker?

..::SangRatoo::.. said...

sib baik tak kaya...hehe (tiba²)

Acik Erna said...

Wahida..masyaallah..kain kafan pun???

bunga said...

mesti mahal..

khairul said...

dia org ingat mungkar nangkir boleh diskaun tanya soklan kot


Proton Saga baru ? .http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/new-saga-espire.html

nurkaloi said...

wahh kain kapan punn ade jenama
terbaik laaa

Belinda Adzmi Ibu Ilhamny said...

nak mati pun ada kasta lg.. malaikat mungkar nangkir nak bulgari tu lg di ketuk nya kita ke dalam2..

sW33tdARLiNG said...

perghhh siot jer

Myra Jay said...

Fuuuyyoooo, dasat tuh.. :-)

.izzati liyana. said...

ape kebendanya kain kapan pon ade brand. kena tanam sama jugak. bukan boleh bergaya pon.

GreenJade said...

siut jek ekekeke

Run Away♥ said...

wah...siap ada jenama lagi...;d

Zura said...

kain kapan pun ade jenama jgak ke...??

Lemusokqn said...

mcm2 yer..agak2 duit tue pon sekali la kot kan..