nuffnang advert

Thursday, August 11, 2011

besaaaaarnyaaaa...

selamat petang semua...

besar kan epal ni? ni mkn 20 org pun boleh ni...hehe...


sumber: email

52 comments:

Acik Erna said...

dah macam buah kelapa besarnya

wida said...

besornya...
x abis makan sorang ni

Citarasa Rinduan said...

eik....
wahida.. jom kita makan sama2..
merah tu

amirah said...

buat jus..!!sodap..

mamaelly said...

mak ai...sebulan lom abih tu.. tp elly tetap telan air liur tgk nasi mandy tu...

cheqna said...

buat jus sedap ni....

WuMing said...

Biar betull.....

MiSs NoRmaLa NorFiqZ said...

aii..betul ke ni

rara pinkmafia said...

erk.bia betikkk!

ratusiput said...

besar betul...camne nk gigit....

mamyharraz said...

woahhhh ni bukan 20 org..sy sorang pun boleh habiskan tgh lapar nih hehehee ;)

syariza09 said...

buka posa ngan epal ni pun ok gak

AI said...

- epal dah kene cucuk botox!!!

Cik Ecah said...

hamboiii besaqnya...

~izan~ said...

wah..sgt gedabak! buat jus utk buka puasa sgt best..sebiji aje blend.

rasp said...

mak aiiihhh...
besssarrr puunnyyaaaa!!!

khairul said...

BESAQ NYA !

JB Kingz . http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/jb-kingz-bmw-318i.html

khairul said...

BESAQ NYA !

JB Kingz . http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/jb-kingz-bmw-318i.html

khairul said...

BESAQ NYA !

JB Kingz . http://gilamodified.blogspot.com/2011/08/jb-kingz-bmw-318i.html

:: Mrs.Eady :: said...

besar nyerrrr!!!

MaMa AiNi said...

besarnya...epal gergaji ni !!..

Aida Azryn said...

pergh.. meletop terus perut kalau makan epal besau tu sengsorang. XD

NM02 said...

epal tu dah mcm kena suntik tumbesaran kekdahnyer

kayzie said...

pkai baja apa la agaknya nih..huhu

zue said...

mmg trsangat besor...agak2 sebiji brapa harganya ek..

mama tims said...

wah...besarnya...blh buat kenduri nih..

ILA HonEyBuNNy said...

besarrrrnya..haha

takoot nak makan..jom makan ramai2...heheh

Bitt (double IS) said...

baru nak tanya boleh makan ka? hehe

::NureeN:: said...

sgt2 besar... n3 kita sama kan pasal apple.. ;)

Noriz sini... said...

aple tu kena botox ke silikon ek? hahaha

IMANSHAH said...

bapak epal ke hapa ni

[sutera kasih] said...

besar gilerrrr...pecah perut mkn sorang2 hehe

Sufia Mahzan said...

Mesti untung jual kt hotel.. senang diaorg nk buat fruits salad :)

sayangsayangibu said...

kenduri seofis nih
hehehehe...

Ena said...

maaaihhh..

gergasinya apple ni.. hehe

kasihredha said...

epal betul ke ni...atau plastik je...besarnya

puteri ain said...

cukup x untuk setahun ? boleh kurus . haha

dieya said...

ish2 epal ke tembikai tu..?

NzA said...

epal ke labu nie?????confius....

James Alexander said...

sebiji ni mmg membekalkan vitamin yg mencukupi ni... hehehe...

hani@debumelukut said...

nak share jugak...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

mak aii..epal gergasi punya kot ha???

L said...

besarnyer epal..=)
anda seorang yg pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

wani said...

todia besarnya epal ni,waheeeda agak2 ko apa baja dia bagi makan haaaa?
kalo kat zaan skolah ku dulu kat area skolah ku ada padang polo,kat penang,jadi byk org berlatih polo,jadi taik kuda tu tukang kebun skolah ku bagi kat pokok bendi,tuptup bendi yg ditanam jadi panjanggggg giler,kalo buah ni aku tktau la dia bagi baja apa huhu.pasal kulat t u nanti ku jumpa gambar dia ku tunjuk eee

iduraz said...

stok sebulan nih..hehe

fazrulnoor said...

besar sgt pun nak makan ssh, gigit pun x bole..xcukup besar mulut nak nganga

mrsharis said...

memang besaaaarrrr...

ieda said...

jom dik kita kongsi makan bersama dgn nmo2 .. :))

Angah said...

waheeda ni cendawan tu/kulat getah tu,nama dia kulat sisir http://cendawanbendangsara.blogspot.com/2008/05/cendawan-sisir.html

misya said...

buat jus epal konfem sume ble mkan

Zura said...

wow besarnye...sebulan pun xabis nie..

.izzati liyana. said...

peh, dah macam tembikai tengok. mcm seronok jeh.