nuffnang advert

Wednesday, July 13, 2011

rabu tanpa bicara....

66 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

nape termenung??

sarah-najwan said...

saya sedey...mak xbg main kat luar..huhu

chichi said...

MAMA...SAYA MAHU ADIK..PLEZZ

ajumohit said...

Tomey ngape menung??? Berebut nk tgk katun ye, nnti babab mama ye hehe

wardah @ fie shah said...

muncung boleh sangkut hanger dah tu..haha

lala shaheila said...

mesti ada menda difikirkan tu..

ieda said...

ngape cedihhh cayunkkk ! mummy babab yeee :)

sha a.s said...

@chichi : agreed! ngeeeee

MaMa AiNi said...

moody juga ke spt mama?..mama suka tgk photo ni..he2x..

wida said...

mcm muka budak merajuk jer..hehe

Cik Ecah said...

alolooo bibir comeyyy dgn muncung tu wat i gerammm weeee ekekeee...;p

Anum said...

nape sedih nie?
siape buat dia...

Dee said...

tgk apa tu?

Diana @ bilakukatacinta said...

kici..kici....alah..nengok lah cini...

Acik Erna said...

ala comelnya.. merenung masa depan

NM02 said...

adik windu kat maklong kah?

Kakzakie said...

Amboi menerung apa tu sayang? Pipi kilat montel!!

Ena said...

apa la yg dimenungkan tu?

Ilhamny.com said...

pipi mcmtu yg aku suka cubit2 tu..

dwaty said...

macam merajuk jer....

Zura said...

ape d menungkan nye tue..

AI said...

- ala ala majuk la tuh...mesti ikut perangai mak nye mase kecik2 tuh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Merenung jauh.. ;)

intan morsalin said...

ape criter di sebalik gambar ni dear?

mama iris said...

sebijik muka ko da...

mrsharis said...

ni muka tak puas ati ke dik??

mamyharraz said...

pipi tuuu cium shedapppp nih ;)

nurkass said...

tu mesti leka tgk tv tu kan..hehe
siap muncung tu..

~ yus ~ said...

Sedih nampaknya si kecil Wahida ni..:)

Pos Terkini ~yus~ .::Rabu banyak kata...(^_^)::.

jeBateja said...

ini pasal tak maw gi sekolah lah ni...ala mama...sesekali...apa de hal....ahakz

MamaEma said...

mesti tengah kusyuk tengok tv

Cik Ezy said...

gebunye pipi..
kehkehkeh

Hanis Azla said...

gebunya pipi dak comey ni.. geram tgk..

eLLy said...

ko pun mcm aku.. dah tak tau nak bicara tentang ape :D huhuhu

Pencacai Alim said...

lama tak jengah..sihat ka?

aLya maNip said...

buah hati pengarang jantung mamanya..hehe..nape cm sedeh je..merajuk k nie?hehe

My Little Diary said...

menung panjang dik...huhu

wahida said...

pencacai alim: aku sihat, lama tak jengah ko bro, sekarang amacam?

qemaishak said...

budak merajuk ke ni hihi..muncung tu tak tahan:)

Daddy Ziyyad said...

menung jauh teringat awek

kayzie said...

alololo..nape lak tu?majuk ek??

amirah said...

wida, betui ke adik mintak adik? heeee..eh, lelama tengok adik mcm muka Ahmad ler...cute

kasihredha said...

cakap le dik...cakap le...
ni misti pengaruh mama wahida ni
WW...hihi
comeyy le adik ni

atty's said...

monyok jer ni..ibu mrh ye

mama tims said...

temenung jauh nmpak..


salam knal..dah folo sni..jom singgah...

fazilzura said...

aloh, tu nape tu

miloais said...

comel!
awat termenung tu???

sahromnasrudin said...

siapsiaga utk menyerang heheheeee

aDieyZa said...

apa kes pulak ni? merenung masa hadapan? ke merajuk?

Joy said...

ni mesti khusyuk tgk tv ni...

♥ manje ♥ said...

merajuk ke apa nih?

|| NaFiRaa || said...

olololo..nape bad mud nih??

miloais said...

comel!
awat termenung tu???

ILA HonEyBuNNy said...

ambooiii..

khusuq tengok apa tu..tengok mama dia eh...heheh

rasp said...

aiii sedey je muka...
apa dia nak tu..

miss Fyqa said...

kenapa tue dik?.. mai habaq kat akak.. hehe

along said...

nape...si comell...ni........:)

GreenJade said...

merenung masalah negara ke yangg..?

Adyla said...

alahai..comelnye..

[sutera kasih] said...

kenapa monyok tu dek?ni mst mama tak kasi makan gula-gula hehe kak wahida, sila pujuk :P

Papa Mifz said...

apa yg ti renung kan tuh....x kan dah fikir masa depan kot...hehe

NzA said...

rasa nk gigit je pipi gebuzzz tu...

Just Call Me Bitt said...

mama tukar channel ka?? hehhehe

Softtouch [Hanim] said...

termenung apa tu?

ZSqueenbee said...

jauh menung....ade GF ke abg??

wahida said...

zsqueenbee: ni bukan abg, ni adik la..hehe...