nuffnang advert

Tuesday, July 19, 2011

line telefon di India.....

selamat petang semua....
nak tunjuk sikit line telefon kat India....

 berselirat.....hehe....

huk aloh.....

dah tu je, sekian terima kasih....


sumber: email

48 comments:

amirah said...

hahaha..gila la sape yg memasangnya ni..terbaekkk

Kakzakie said...

Ini kalau ada line yg rosak nak detect mesti ambik masa lama...

cheqna said...

mabuk r tukang nak beki tu kalu ada aduan kerosakan =)

NM02 said...

fening










fensan terus!

myamyza said...

mak aih... bahaya kan??

..::SangRatoo::.. said...

dah mcm sarang labah² pun ada gakk...semakk! :P

GreenJade said...

bkn aje fening..

mabokkkk makkk.. nak oii

stressss ekekeke

h4ni3 said...

ingatkan baru balik dari india tadi.. hehe

kasihredha said...

fulamakkk...takut nengoknya.

:: Mrs.Eady :: said...

humakkkkaiiii....mesti org telekom india sakit kepala nk betulkn kalo gosak!!!!

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

takleh bercuti kat sini,
mkn sakit kapla adalah.. huhuuh

Hanis Azla said...

terus serabut kepala ni tgk wayar yg berselirat tu.. adoii..

MamaEma said...

konpem org bunuh diri tak mati..tersangkut pd wayar.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

ish..ish..Bahayanye..takut plak nengoknye..

wida said...

ish ish...
berteraburr

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huk alooo..biar betul.. haha berserabut

Cik Ezy said...

ya ampun..
serabotnye..
haha

mrsharis said...

scary pulak..

Amie said...

laaa.... pening kepala nengoknya....

| SUE | said...

humang aiiii...serabottssss!!

Dilla Ady said...

lama da tak jengah sini..sori wahida..rindu nk bace entri gambar2 menarik kt sini..

mak aihhh..wayar die..kalu burung lalu, abih terjerat..

pB said...

TM pun tak leh lawan nie

dwaty said...

ni kalau ada yang nak bunuh diri terjun... tak mati ni coz diselamatkan oleh wayar yang bersimpang siur... (betul ke ayat aku ni)... tapi klalu terkono kejutan lektrik mati juga kot...

Mamamya said...

huhhhh...klu ada salah satu line yg rosak ni blh ke dia pi cari ek...dah kalah sarang labah2 nih.....

|| NaFiRaa || said...

serabut jek bila tengok.. rasa nak jek sabitkan semua wayar2 tu..muahaha

ILA HonEyBuNNy said...

tu dia.....

serabooot serabai...hehe..

mummysyafie said...

mak aii..boleh sidai baju.

nurkass said...

mang ai..
berselirat..
samalah dgn crowded penduduk kat sana..pening kepala dibuatnya

Citarasa Rinduan said...

aduh.. berseliratnya,,,,,,,,,,,,

MaMa AiNi said...

he2x...pening kepala bila tengok wayar yg serabut....diaorg ni tak belajar ke cara2 nak pasang wayar utk line telefon tu?..hu2x..

NzA said...

aduzzzz.....stresss...stress...

Acik Erna said...

ya allah..sampai macam tu sekali???

Muslimah Kota Cinta said...

adik beradik vietnam la ni...mmg serabut kalo tgk

betapa BERSIH nya KL ni hehehhe

maya amir said...

mak oiiii..berselirat mcm cakap2 derang gak..hahaha

mamyharraz said...

ni kalau panah petir mau kejung semua =P

eelobor said...

berselirat molek

jeBateja said...

pengsan....rimas ada laaa.....tak de sistem depa ni erk...

Softtouch [Hanim] said...

mak ai serabutnya wayar..serabut mcm dorang jgk....kesian pun ada...

azieazah said...

Agaknya, kalu rosak satu, pasti tak leh cari. Terus pasang line baru. Tu yg jadi banyak tuh. hehehe

Sebal: Bahasa Indahnya ialah Kesal...!

rasp said...

berbelit2 sungguh...
kalo rosak satu line, jenuh nak cari nie...

aLyNnZ said...

alamak xdapat nak bayangkan lau mesia nyer wayar camni..huhu

ieda said...

mau putus kepala kalau jatuh atas wayar2 nie ekekeke :)

Anum said...

gila la, bahaya tue

[sutera kasih] said...

fuhh...berbahaya la huhu

[sutera kasih] said...

fuhh...berbahaya la huhu

[sutera kasih] said...

fuhh...berbahaya la huhu

Mama Gee said...

omak ai...superman ke...spider man ke..batman ke...mesti surenderr nk tlg org2 kat india nih...hahaaaaa

AnAk dEneSor said...

menakutkan je...eii..

sis..mau email u..i lupa nk bg watermark kt u =)