nuffnang advert

Thursday, July 14, 2011

kalau marah sekali pun...

selamat petang semua...
kalau ko marah sekali pun kat jiran ko....

jgn la buat pokok dia mcm ni...haha!!


p/s: tension bila jiran sebelah dah dua tahun tak pulang kedua2 pinggan kesayangan aku...huhu...


sumber: email

59 comments:

mamyharraz said...

haha boleh cedok idea nih!

:: Mrs.Eady :: said...

hahahhahaa..........lawak la ko nih!!

ZSqueenbee said...

kah kah..kalo duk apartmnt cnne nk wat cnni?? busuk punye jiran..klakar je tau...akak jgn wat cnni plak...

mrsharis said...

hahaha..mesti pastu ko dah malas nak bagi makanan kt jiran ko tu kan...

Anum said...

muakkakakkakkakakka
jgn ko jd gini sudah le

Jo Qusary said...

haha, tu kes tak pulang pinggan... kes mak saya memang jiran main amik je pinggan tanpa kebenaran dan permit sah :D

member sekerja lagi kesian... dia kasi jirannya pinggan berisi makanan, si jiran pula balas dgn pinggan kosong yg tak bercuci...

wahida said...

mrsharis: pandai ko...hehe..

jo qusary: at least dia pulang jugak, aku ni?? huwaaaaaa!!

AniE said...

ape da jiran gitu...=P
ishh...2 tahun entah ape die buat..
Dua hari ke dua minggu ke,2 bulan takpe gak,,,sabo jela

aDieyZa said...

hahahahha.. kelakar la gmbr tu.. boleh la pulak buat mcm tu..

kak, mintak jer kat jiran akk tu pinggan.. dah nak dekat puasa ni.. nnti x cukup pinggan lak nak letak makanan buka puasa.. hihihi

aesh came said...

hehe agaknye dia terlupa pinggan tu hak milik org lain~

sarah-najwan said...

hahhaahhaa..hambek ko jiran..pokok tonggeng tu..

akak rasa wahida kene hint2 beli pinggan baru kat jiran tu..bg dia fhm sket..heheh

miloais said...

wakakakakaka
hampeh jer kalo dapat jiran camtu!

nokk... hang tanya jer lah kat jiran hang tu! kalo nak tunggu dia pulangkan... harus kena tunggu lagi 2 tahun kan????

Cik Ecah said...

berbulu jer jiran tgk rope ituh hahaa

halal kan jer la pinggan tu kak hehe

ajumohit said...

wahhh seni tu ida...kejap je idup pokok tu nnti aku racunkan ehhehe

kayzie said...

haha..klako..jiran org pun tak pulang pinggan org..seb baik 1 jek..hehe

kasihredha said...

hihihi....tension jiran tu

NzA said...

wakaka...kejam punya jiran....

meh share pemakanan memori anak2...
http://4fn1mn.blogspot.com/2011/07/pemakanan-memori-anak-anak.html

My Little Diary said...

hahaha
aku nak buat jugak lah kat neibor aku... ;p

sha a.s said...

ohooo da, umah k.a.m.i xde tanah so konfem xde sebab bnda ni nk jadi.....hehh!

eelobor said...

huhuhu....nasib la dapat jiran cam gitu

Qaseh said...

bagusss jugak idea mcm ni...drpd jiran tuuu nak marah terus xjadi...

qemaishak said...

hahahahaha hilang ngantuk aku kak tgk gambar ni

~ yus ~ said...

haha...

wahida, akak pun jiran lama masa kat rumah sewa dulu tak pulang2 pinggan sampaila kami pindah. Tensen gak rasan, tak kan nak minta balik, Eh! Pinggan aku mana?..huhu

Sekarang akak kalau kasi jiran apa2 lebih suka pakai bekas plastik, jadi kalau tak di pulang pun tak rasa apa2...


Pos Terkini ~yus~ .::Komen-komen Mencuit Hati::.

diana said...

saya kalau nak bagi kat jiran2 saya bagi dalam bekas palstik yang biasa orang beniaga bubuh taufu fa tu je..
hahahah...

baincardin said...

hehe ^_^'

NM02 said...

nasib baik bagi buntut, kalu tunjuk depan ape kes...

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

aku sajes lepas ni ko guna mangkuk taufufah aje..

hehe..

amirah said...

bulan pose ni apa kata ko ambik kesempatan tuntut balik..sesambil bg kuih tu, ko sindir2 la sket.hehe..

cikceriacorner said...

hehehehehh..kelakau la kak..heheh

nurkass said...

haha..amik ko..
uishhh..dah 2 tahun..confem buat harta sendirik..

len kali anto kat aku..confem aku pulang ari tu jugak sbb minta tambah..haha

AI said...

- ok la tu...dari dia sendiri yg menonggeng kat situ...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Kih..kih.
Blh plak dia designkan pokok tu mcm tu..mmg sakit hati tgk jiran sblh tu.. :D

::FAIZ FARISH:: said...

halal kan je la...

Citarasa Rinduan said...

pengsan@!!!!!!!!!!!!!

fazilzura said...

wakakakak agak2 berani dak wat gitu kt msia ?

Hanis Azla said...

agaknya dia ingat pinggan tu free gift kot wahida.. he..he..

jeBateja said...

errr...mcm ne nak buat ni...den nak buat kat pokok bunga raya....boleh tak...?

mama iris said...

tibe aku lambat pickup apakah object yg tergambar dari hasil seni pakcik tu????

fiza said...

Jgn ko buat mcm tu kat jiran tu sudah lah...hehehehehe...

syariza09 said...

pasni jgn bagi apa2 lg kt jiran tu, x pon buat surat layang minta pulangkn pinggan...ada brani =)

myamyza said...

hahahah, sopannye lah dia... nak tiru nak tiru..kahkahkah

Cik Ezy said...

terbaek la!
wahahaha

EZAN IDMA said...

ahhahaha terbaek

[sutera kasih] said...

hahaha kesian kt jiran :P

|| NaFiRaa || said...

hahahaha..sabor jek laaa...

dulu jiran sebelah ai budak2 bujang.. bila bulan pose ade lah bagi kuih sket kat budak2 sebelah.. tapi bagi dlm bekas plastik siap2.. kalo x pulangkan pon.. x de hal punye.. haaa.. baru lah x hangin ngan jiran sebelah..kan2!!

ejaMaria said...

klu marah buat mcm tu ye?... sib baik pagar rumah aku tinggi... ;p

Zaitun said...

Tentu pinggan mahal kan.

cheqna said...

hahahaha
ngok ngek la ko kak...=)

MaMa AiNi said...

wahida..ha2x..cantik pose pokok tu !!..sian kan bila jadi camtu..apa kata dgn muka selamba je mintak balik kat dia !!..ke2x..

puteri ain said...

haha .tak pasal2 pokok jadi mangsa . hehe

Acik Erna said...

wahida..ha ha ha..sakit perut gelak.
gambar tu tak de kena mengena dengan pinggan yang tak dipulangkan kan..

gedek! said...

Mak Ai...!

ILA HonEyBuNNy said...

hahhah...

sabor ja la wahai jiran..ehheh

Mama Gee said...

heheeheh kreatif betul kalo leh buat pkok jadi camtu..

rasp said...

hahahaha ekspresi dirimu :D

Zura said...

hahaha..xmuhasabah diri punye jiran..2 thn kak pinggan xpulang..ape punye jiran tue kak...

GreenJade said...

kah kah kah..amek ko..! rasakan kui3

mummysyafie said...

sib baik jiran aku baek..hahaha..

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

sib baik duk umah flat.. kalo x...nak wat gini gak laa.. haha.. :p