nuffnang advert

Tuesday, July 26, 2011

cincin kawen ( 1 )

selamat petang semua....
kalau suami korang hadiahkan cincin bentuk bangunan mcm ni, korang nak tak? jom tgk...










mahu?


p/s: kesian kat aku, cincin risik ngan cincin tunang dah lama tak muat......nampak sgt badan makan membesar...huhu....


sumber: email

58 comments:

Pala Maldini said...

bukan badan besar.. yang tak muat tu jari.. maknanya, hanya jari yang membesar.. hehe

:: Mrs.Eady :: said...

huwaaaaaaaaaaa..xnk!!!mak nakcincin besar mcm victoria beckham tuuuu!! :)

::FAIZ FARISH:: said...

pelik da

sarah-najwan said...

xnak eh..gedabak mata gtu..

tapi cincin kawen akak dirampok..huhu

MaMa AiNi said...

kalau mama...tak nak lah !!..org jiwang2 cam mama tak minat ngan cincin ada gambar2 bangunan gitu..he2x..

AI said...

- xnak...xnak...nak cincin 73juta... huaaaaa...

liyana said...

huhu xnak la, x minat cincin, tp gelang ade mau..hehe

etiey.com© said...

tak naklah mek kalau dihadiahkan macam ni..heh

sha a.s said...

satu pn aku x suke...gedabak besar weyh...cincin kt jari aku ni jugak yg sweet..muahahha

IDAZS said...

taknak, nak cincin macam kak mah tu! :p

suka cincin yang ada satu batu je :)

Dee said...

ok gak..yg ada tajam2 tu..agak2 dia buat hal..aku cucuk2 vontot di angan cincin tu..

Anum said...

saya x nak pakai

gee ryder said...

haha..buat semak jari jer..nak makan pun payah

Rozita said...

susahnya kalau sabun terlekat kat celah tu kan...

bonda dadif aka akish said...

whoaa...mmg terbaek.....

=)

Citarasa Rinduan said...

tamolah wahida......

tajam oooooo

PS: ingatkan cincin kawen wahida dok syer ngan kitaorg

fiza said...

Tak nak lah, beso sgt.

eB ezrin said...

uniknyer ;p

Lia said...

mesti mahal cincin tu.. tak mampu mehh.hihii

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cincin tunang sy time pegnent je takleh pakai..if time tak pegnent leh pakai sbb beli saiz longgar skit..kang gemuk n gemuk makin gemok cam skang buleh pakai lagi ehehhehe

an nyek said...

haha...peliknya...kalau sy jd pmpn pon xnk pki cincin cam nie...cincin klcc xde??hehehe

amirah said...

ni mcm cincin nak guna time nak belasah orang je..kalo la bentuk bumbung dia mcam rumah minangkabau tu..huhu..tak sanggup ler walaupun cincin bentuk rumah sendiri..

gadisBunga said...

nak cincin yg simple aje.

tapi rumah tu nak yg real punye. hihik!!!

mamyharraz said...

kalau dpt cincin camni mau lebam bjik mata suami kalau haku naik angin =P haha

cheqna said...

x mboh x mboh x mboh =)

Hanis Azla said...

takpelah bang.. cincin ada rumah mcm tu i taknak.. cincin + rumah i nak.. he..he..

makdara TERdiva said...

kalau mahal ambik jer..
tp simpan terus dlm peti besi..hehe

ieda said...

kekekkek aah jari je membesar tuu dik .. kena diet jari :))

nak semua .. cantik2 terpegun sbb x sangka :))

diana said...

tak mau ka..
tercocok mata kang..

syariza09 said...

kalau rege mahal mau la. gadai dulu, pastu beli cincin lain...muahaaaahh

IMANSHAH said...

ade ke cincin ghope itu

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

teman tak berkenan tapi kalau ade diamond kat atas tue mesti teman berkenan.....

"samalah cincin semua dah tak muat"

Nadzshirah Nadzlan said...

klu laki aku nkbg, aku amik jer kak..
pas 2 aku gi gdai..bli yg laen..haha..

kasihredha said...

akak nak cincin kecik2 je ..:)

myamyza said...

kak, sama la kite, cincin sume dah tak muat, nak beli yang lain kurang kemampuan.. huhuhuuh

Mamamya said...

aku...??? nak2....free tu!! besaq lagik..dah dpt pastu aku gadai kat kedai emas tukau dgn barang kemas yg lain...ekekekekekkkkk

LiLy @ MumMyQiStInA said...

uniknye..tp Xnklah cincin mcm ni... ;)

Cik Ezy said...

unik giler cincin..
haha

ajumohit said...

Besar sgt ni Ida, tp utk mpertahankan diri ok gak ni hehe

eelobor said...

kalau suami bagi, ambik jer. kalau tak nak pakai boleh bawak ke pajak gadai.... huhuhuhu

Acik Erna said...

wahida..unik betul cincin tu..kalau nak tumbuk orang..jauh lagi dah kena..he he

Bitt (double IS) said...

tak pe simpan nanti dah susut boleh pakai balik...perghh kalau saya mau pakai time keluar keseorgan senang nak hentam org kalo org buat hal...ahahhahahhaa

hanez said...

salam ziarah & follow..

ILA HonEyBuNNy said...

unik bebenor cincin kahwin tu..hehe

takoot nak pakai...ehheheh

Softtouch [Hanim] said...

xnklah cinsin mcm tu..i nak cincin belah rotan jer....hehehehehehe

iPai said...

lawa2 .. mahal tak ? hehehe

miss Fyqa said...

pelik ler cincin tu... unik.. aneh... huu~

jeBateja said...

ishhhh...tak lawa lah cincin ni....semcm jerk...err..kalau bentul KLCC lawa laaa....ahakz

maya amir said...

kahkahkah..mcm2 ragam org reka cincin..ade jek idea mike2 ni..kekeke

::NureeN:: said...

x mau la.. kang tercocok sana tercocok cini hehehe... cincin tunang & kawin still longgar, ingatkan jari ni akan kembang tp makin kecik heheh ;p

wida said...

sama kita sis..sedih tgk cincin risik n tunang dah tak muat. apa tandanya tu yer?
hiks

mamaNoriz sini.. said...

o mak aiii, sapa lah nk pakai cincin camtu kan... hahaha, lawak tul!

tpi klu emas 24K, leh jual balik...untung wooo...ekekke

Dilla Ady said...

tak mao la wahida..nk rumah btulll punyee..

cincin nk yg ratus2 ribu gitu..tapi ade berlian2 bukan yg ade bentuk umah2 camni..

GreenJade said...

tok ser (x mo)..kecik2 gedabak sgt :p

aku bekenan cincin dr 'Jacobs & Co' jek.ni nk setat menabung dr skg kut2 dpt tangkap 1 nnti..upsss...egegeggege :p :p

NzA said...

xnak la....xsuka 3X....

Yumida said...

bez nyer kalo ade org kasi cincin gini...siang malam pagi petang..akan ku renung smpai bertukar kaler silver..

[sutera kasih] said...

unik tp mcm xsesuai la pulak kan kak..hehe

Kamariah Awang said...

Boleh buat senjatalah, Wahida... Hahaha...