nuffnang advert

Monday, June 6, 2011

sakit je la yg ko dpt....

selamat petang semua...
ngeri aku tgk gambar2 ni weh....ntah2 apa dorang ni, nak ukir2 badan sampai mencederakan diri sendiri...







ah, tak de la cantik mana sgt....adeh la....nan hado je pun....sakit je lebih....

p/s: Allah melaknat umatnya yg menyakiti dirinya sendiri....


sumber: email

60 comments:

NM02 said...

kalu benda mcm ni halal, aku buat gambar seth tan kot.. hahahaha

::FAIZ FARISH:: said...

kerja bodoh

bujal X said...

ngiluuuu~~~~

Ayuraza said...

ieee...dah penah tengok pun seram jugak..tapi diaorang ni bukan kira..yang sakit yang lawa tu yang depa suker tu..lantak la..mintak2 umat islam masih lagi terpelihara dari menda2 camni kan...

myamyza said...

ngeriii.. kalauorang nak upah kite sejuta pun tak mahu lah buat cenggini..haram!

ArELeEz said...

sadis. tragis. hadoi! senak perut tgk! hu3..

Ilhamny.com said...

nak muntah lak tgk gmbr nih..sbb tu larr islam haramkan..benda yg menyeksa diri..

chichi said...

adoiii..aku sakit blakang la..tak leh nak keja ni...

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

adoiiii sakitnya...ini bodoh punya org buat sakit diri je..

ZSqueenbee said...

arghhhhh SAKITNYEEEE...nape la bodoh sgt camni...nyesal je tgk ngilu 1 badan...errrrr

♥Mrs.Eady♥ said...

eeee...ngeri btul!!

*∽ IZAN ∽* said...

ntah hapa2 laa derang nih.. tak berpekdah langsunggg

ajumohit said...

haduiyai!!! sakitnya..mmg gile + bodo nya diorg ni

nurkass said...

ishhh..
gelilah..takut nak tgk terus komen jek..

sha a.s said...

psl dia rs cantek la dia bwt babe.........haihh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

eee..ngilu plak tgknye..

Aida Azryn said...

eee.. ngeri tengok. =.=

sarah-najwan said...

takutnya tgk..nak2 tang kulit yg disiat itu..dah jadi cam tali lak..huhu

miss Fyqa said...

mak aihh. ngeri gile.

~ yus ~ said...

Ya Allah wahida. Memang ngeri sungguh akak tengok...

mamyharraz said...

hadoiii tukang tengok ni pulak terasa sakit! ~ beauty is pain...tp masalahnya beauty kah? =P

gedek! said...

Suka!

Teruja!

nasazfrog... said...

Automatik badan aku yang terasa sakit22,, adoi!

Papa Mifz said...

apo la punyo manusia la ni nak sakit kan badan sendiri nih...ish3x...

jeBateja said...

gilerrr......ngilu.....ngeri.....itu jer leh cek habaq...

mrsharis said...

pernah dapat email pasal ni. Sumpah ngeri..dan geli..

cheqna said...

dok lawo lasum....

MaMa AiNi said...

salam wahida..mama keluar kws lagi ari ni..sori lambat terjah kesini..macam2 cara dilakukan untuk nampak cantik...tak sakit ke?..

wani said...

eiii seriauuu tgk,mcm rasa kat blakang badan je,,bodo tulla org ni...tq sebb kngsi gmbar no...eee sakit tu...

menusuk hati said...

macam kool je depa tu..

nieda said...

takut tgk weii

NzA said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeee.....ngerinya!!

kasihredha said...

takutttttnya...ish3

HonEyBuNNy said...

eeeeish..

macam tu ker buatnya..

takoot gila tgk..geli pun ada..hadoiii la..

IMANSHAH said...

bodoh bodoh bodoh..huhu

Cik Ezy said...

kalo saye la luke ckit pon dh m'jerit sakan..
hoho..
kebal betol die ni..

hani@debumelukut said...

aduhhhhhhhhhh...tak sanggup.

munna said...

adoiii..mmg bodoh lah minah ni...

Citarasa Rinduan said...

eik....
nak muntahnya bab lihat gambar

dapat bayangkan.. bab sakit.. adeh!!

sya hassan said...

apa ke bangangnya minah tue.. sakit nyahhh oii..

Yan said...

betul2 membodohkan diri diarang ni.. karut betul kan..

GreenJade said...

bengong sengal minah tuh erkkkk

mummysyafie said...

edeh...tengok pun ngeri ok.

Softtouch [Hanim] said...

eiiiiiii sakitnya....tulah pelik ngan org buat tatu nie..dahlah sakit..

Benrauf said...

damn. aku tgh makan -_-

bunga said...

eee..berkerut2 dahi bunga tengok..mmg menyakitkan..xsangguppp deng..

maya amir said...

adehhh..bodoh betul sape yg buat tattoo ni..

ieda said...

adoiii !
diorg banggaaaaaaaaaaa ni dik ! huhuhhu memang tetally kerja BODO !!!

miss u dik :))

sW33tdARLiNG said...

mmg ngeri.. nyilu plak rasa tak pasal2.. belum sendiri bikin tuuu...! dorag takpe, minum arak terus jadi sewel so mampu laa nak buat benda2 ni semua

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

huhu..keje yg x mendatangkan paedah laa dorg tu... huhu

eB ezrin said...

adeiii traser sakitnyer... biler tgk kulit yg bersepah tuh...

My Little Diary said...

ngeri....
org bodo je buat keje ni...

etiey.com© said...

mak hai..scroll laju2.. giler ler dorang ni... ishhh seriau!

iera said...

sakitnyer..huhuhu..bukannye cantik pun...adoyaii...

Mamamya said...

ya! ampunnnnnn....speechless!!! ngeri aku wehhh....

EZAN IDMA said...

seram tengokk

Just Call Me Bitt said...

wohohoho ni tatu true blood nehhh hehe....tu tujuan mereka untuk attract remaja yg gemar bertatu ;)

AEDAN said...

Shanteeeeekkk lah sangat....!!!!
sebenarnya depa ni nak buang panau yg ada kat belakang badan tu...!!!

~♥ iella ♥~ said...

tak mo la...wat seksa badan!!!

tatu haram utk umah islam okeh...


http://fadthnwan.blogspot.com/

akubiomed said...

Kerana seni sanggup menyeksa diri. Aduhai tidak sanggup melihatnya dengan menyiat kulit sebegitu