nuffnang advert

Saturday, May 14, 2011

sedih giler!!!

 huwaaaaaa!!! aku sedih giler bila tgk kedua2 n3 aku utk hari Khamis lepas komen semua hilang....zero komen? mencik!!! aku tau la blogspot tgh buat maintenance, tak payahlah sampai hilang semua komen.....kalau tak boleh hapdet sepanjang 2 hari dia bermasalah, aku boleh ampun lagi, kalau komen hilang mmg aku resah gelisah weh....apa kata korang komen balik kat n3 aku tu? hahahaha!!! dasar gila komen!!

puas hati aku dpt luah perasaan kat sini...ok lah, nak gi buat teh kodai jap....

25 comments:

IMANSHAH said...

bukan penamat kehidupan!!!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

aik..

akunya ok pulak..

Kakzakie said...

Samalah dgn kakak punya siap N3 hari khamis punya macam tak publish pulak....

Citarasa Rinduan said...

wahida..

ayu disini tetap sabar walau demam tak juga kebah.. heheh

wida said...

sama lah sy sis..komen2 semua hilang!
tension..

NzA said...

sama la wahida..dh la komen2 tu xsempat nk buka cz xleh nk sign in time tu n tiba2 HILANG!!!!! 20 KOMEN HILANG!!!!!! sedih wooooo!!!!!

whitecappuccino said...

sabor jelah ida

sarah-najwan said...

tu la...setiap komen tu arkib tau..hehee

hak akak pom satu n3 hilang komen..frust kan..huhu

eelobor said...

huhuhuh....semua terkena daaaaa

Sharifah Nadzarah said...

KITE PUN KENE GAK...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

samalah juga..semua komen ilang..huhu..tensi..

eT said...

hehe..sama la dengan..:p

Zura said...

haha..jgn nangis sorang2 kak...sy pun nk tumpang nangis nie...komen sy pun hilang jugak...

HonEyBuNNy said...

aik?cmna leh hilang..napa komen ila xhilang pun...aduuusss...xfaham jugak dengan blogspot neh...

l a l a , S h a h e i l a said...

hehe..masalah teknikal kan... takper, ni dah kumen dah..hehe

Daddy Ziyyad said...

hahahha..komen aku pun hilang!!

kasihredha said...

akak punya komen pun hilang...huhu

Joy said...

saya pun. kita senasib ;)

Softtouch [Hanim] said...

sy br tau ari ni blogspot ada masalah...sy sejak ari kamis xde update blog..tp kan komen sy utk n3 ari rabu tu pun ilang....uwaaa!!!!

sahromnasrudin said...

blogpot nak kumpul semua komen dan nak buat entri khas hehehehe

bunga said...

hahaha..sama la ngn bunga..hahaha..

aLya maNip said...

alya pon sedeh sys...komen ilang..uwaaa:(

Zareda Norman said...

ok dah komen dah.. hehhe

rasp said...

entri autopublish hari jumaat ahkak tak kuar...nak buek guano kan...

a.samad jaafar said...

hihihi... siannn.. sabo.. ni ramai dh komen kat sini ni..

saya tak ilang plk.. errr,...sbb mmg takde !!