nuffnang advert

Tuesday, May 24, 2011

malu mak tgk nok!!

selamat petang semua...
mcm biasa, ptg2 ni layan gambar je la yer...

kalau orang yg kencing kat padang ni nak ko, ko nak dia? ngeeee....


p/s: tak pernah minat bola.....


sumber: kak Dee...( thanks dear! )

38 comments:

Dilla Ady said...

penah tgk gambar nih...mmg ntah pape ntah..kot ye pun tak menyempat kan....eeeeeeee...kembang tekak!

munna said...

TERUKNYA PERANGAI....

ZSqueenbee said...

eee kencing kew?? hihi..xsenonoh..kih kih...

Pepel BoNda AmaNi said...

eeeeeeeeeeeeee gila selekeh taw....

tuk ko nok...aku dah letak gambar amani...sila tengok...

NM02 said...

busuk punyer olang

myamyza said...

eiiii.. giloss betul asal boleh je!
pegi la carik jambamn woiii!!

wida said...

eei...ni mesti kes x sempat nak gi toilet dah, hehe

Kakzakie said...

Kakak jarang benar tengok bola. Tapi ini kes melampau....

lily@mummyQistina said...

adeiii..kurang asam..
dh x tertahanke dh tu..

HonEyBuNNy said...

tak maloonya kencing tengah padang..hehe

lydzar said...

HUHU ini bukan aksi tayangan umum laaaa..

mummysyafie said...

astaga..biar betul orang ni. kat depan² org ramai boleh plak dier kencing

baincardin said...

ramailaaa player yg kene dek najis tu. hehe....

♥Mrs.Eady♥ said...

yarrrkkk....

Mas said...

euw.... tak senonoh!

amirah said...

tak senonoh gila mamat ni..sewel ke hape

ArELeEz said...

humangaih..! biar betul dia kencing kat situ?!! kambing betullah!

::FAIZ FARISH:: said...

gile ar

cheqna said...

mongoksssssssssss

Ena said...

adeihhhhhhhhhhhhhhhhh..

nurkaloi said...

alamak kaloi suke bola wink ^__^ hehhe

gedek! said...

buat malu kaom lelaki!

lalink7 said...

lorrr kejiinyee..xtahan sangat la tue..ape la salahnyee kalau dia kencing berdiri..apo la memalukan diri sndiri.hehe

Dee said...

hahaha...no hal lah..ada email yg best..kak dee akan forward eh..

hani@debumelukut said...

Orang ke kucing nih? adeiii...

Cik Ezy said...

xsenonoh..
ekeke

NzA said...

xrela tau!!!!!

kak erna said...

wahida..terok betul..melampau

Ahmad Zaki said...

Assalamualaikum....

Itulah bezanya budaya dan adat resam bangsa Melayu berbanding dengan bangsa-bangsa lain di dunia ini. Baju warna oren tu bangsa dari benua Afrika.

Asal dan awalnya org2 Melayu lebih sopan, lebih baik dan lebih berbudi pekerti mulia dari zaman kini namun menghampiri zaman kejatuhan kerajaan Melayu Melaka pada tahun 1511, semuanya semakin diracuni oleh musuh2 Islam.

Malanglah jika sesiapa yang terjatuh di kawasan tu...

miss Fyqa said...

Hishhhh3

jeBateja said...

waka...waka....pengotoq.....

aLya maNip said...

eiii..seyes pengotor..pastu x basuh..huhu

Softtouch [Hanim] said...

eyeeeeekkkkk...ada ke kencing kat situ..xsenonoh!

wardah said...

sempat lagi dia ek..dasarrr tak senonoh!

atty's said...

tak senonoh..betul

a.samad jaafar said...

pengajarannya...
sila gunakan pamper ketika bersukan.. kencing senyap2.. yeaaahhh.. anda mampu melakukannya ! hahahaha....

qemaishak said...

hehe malu weh tgk tapi ganmbar betul ke ni ek kot gambar edit:)

ADAN + LINA said...

APA PUNYA BANGGANG ORANG NI....????