nuffnang advert

Tuesday, April 26, 2011

tu lah....carik pasal lagi....

bila anjing berkelahi dengan landak.....ginilah jadinya...hehehe....


 tu lah...tunjuk otai lagi....


 dah berapa banyak anjing kena ngan landak...


kesian pulak bila dah jadik mcm neh....


p/s: benci dgn anjing liar kat kawasan perumahan aku...huh!!



sumber: email

48 comments:

sha a.s said...

eiii..geli pulak aku tgk.....

makdara TERdiva said...

jom bela landak utk jaga rumah..ok dak???

munna said...

kesian pulak tgk anjing tu...

|| NaFiRaa || said...

kekekeke.. kesian~ tu laaa.. carik pasal lagi..:)

kayzie said...

adeiii..terasa sakitnya..sian lak kat anjing2 tuh..

kayzie said...

adeiii..terasa sakitnya..sian lak kat anjing2 tuh..

bonda dadif aka akish said...

aduhaii...mampuih!

Daddy Ziyyad said...

wehhh..ni betul ke, photoshop ni???

Jo Qusary said...

hahaha... kita bela landak kat kawasan perumahan, baru la anjing liar tak berani berkeliaran...

scha_imal87 said...

eee...goli oden..

http://aniesandyou.blogspot.com said...

sik baik la x mati anjing tu.mmg ccr psl btol la

Hadiah untuk followers! terhad! 5 orang sahaja!

NM02 said...

ahh... tak tegamak nak tgk gambar hanjeng tu.. mak geli nyah

wida said...

Huhu...ngeri pulak nengoknya.

♥ Mrs.Eady ♥ said...

x tau nak kesian ke tak...hhuhuhuuu...

Led said...

rasa mcm nk bela landak byk2 pastu lepas kan kat tempat yg byk handjeng.

amirah said...

adoiiii..kesian nengok nya..adoiiii

h4ni3 said...

adoiii sakitnyaaa

bisa wooo

Kakzakie said...

Pandai gak landak tu tembak tang kepala yg banyak.....

rasp said...

apa lagik sis...cepat cari landak bebyk..bior berkeliaran kat kawasan perumahan u...mesti lepas tu no more anjings liar hehehehe....

jeBateja said...

giler...ngeri siut.....

ieda said...

adoiiiii .. sedih tgk last pic tuu dik .. dah nampak darah2 tuu huhuhhu ..
walau anjing bila tgk jadi mcm nie jadi x sampai ati pulak :(

Mamamya said...

adoiiiii...sakitnyaaaa aku tgk pun dah rasa sakit...penuh satu muka tu...b'das2 kene...x buta ke hanjing2 ni yerk....aku tgk mcm ada kene kat mana tue....iskh3!!!

rATu kEBaYA said...

tak sangup nak tgk.. sakit sangat rasanya

Ena said...

maaaaaaaaaaihhhhhhhhhhhh...

geli plak tengok gitu jadinya..

tingat citer zoo.. ;D


yela.. ena pun nyampah ngan anjing liar yg semakin bersepah rasanya skrg ni.. haihhh..

wahida, ena jawab kat sini pasal asam pedas tu dulu2 memg sedap tau.. tp skrg ni rasa nya biasa2 aje la sbb baru2 ni makan tengok bukan mak dier yg masak.. tp org lain.. mak dier org melaka.. memg pure melaka la asam pedasnya sebelum ni..

nak kondem tak leh nanti tak pepasal kena saman plak.. adeihhhh..

nurkass said...

eiiii..
geli lak aku nengok..

nelly said...

kesiannya !!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sian tgk anjing tu..tp kan geli plak lily tgk..

Yan said...

Eh, betul ke ni wahida..menakutkan je...

eelobor said...

anjing liar kat kawasan sini pun bersepah. paling benci dia sepahkan sampah depan umah

Joy said...

kasihan..huhuuhh..

NzA said...

2lh, sapa suruh cari pasal....

Erna said...

wahida..dah bertukar dah duri landak tu..padan le muka anjing..kacau lagi..

hani@debumelukut said...

tu lah, cari penyakit..kalau kena kulit manusia jadi camtu jugak ke?takuttttttt.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nak ambik buat penunjuk mengaji takleh lah pulak....



*baru kena buku dengan ruas !

etiey.com© said...

kesiannya dia

mzhany said...

hamek ko, smpai ke lidah ha. cmne la rasanya kan. dulu kt kg, selalu usha landak jiran, tapi jauh2 pastuh diam diam, takot kena tembak...

HonEyBuNNy said...

adehhhh..

ha hanjing..

kan dah kena...ish2..

kesian pun ada..hehe

kasihredha said...

geli...meremang...
sure sakit

cikguden said...

hahaha. tue la. dah jadi makhluk lain dah.
benci dengan anjing yang berkeliaran di kawasan sekolah.

So Shy Lady said...

t.leh tgok lama2..t.suka. pdn muka dia heheh

ct shah said...

geli aku tgk muke landak tu.yuckz!

Dee said...

beli landaklah kalo byk sgt anjing liar kan..baru padan muka deme..hehehe..

Zura said...

itulah padahnye...

myamyza said...

dah bertukar anjing neh.. anjing berduri landak... agak2 tak tahan panggil je landak tu kasik fight ngan anjing..

nurkaloi said...

laaa cian nyerrrr

camne nak cabut uwh

Norhafiza said...

hahahahaha padan muka! klo ada landak mau je kakNo bela sekor..biar anjing liar kat perumahan ni abis kena hahahaha...

FreESiA said...

argh..tidak..sakitnya...leh terasa kesakitan tu...

freesia pun tak suka anjing...lebih-lebih lagi bila ada orang kat kawasan perumahan yang suka membela...

sW33tdARLiNG said...

cepat bela landak...!