nuffnang advert

Monday, April 4, 2011

padan muka ko....

selamat petang semua...
jom kita tgk detik matador tertusuk tanduk lembu...





padan muka si matador tu....banyak lagi benda ko boleh main kan?? hahaha...amek ko...

siyes la weh aku ckp, aku benci sukan ni weh...eh, ni dinamakan sukan ke? ah, apa2 lah...buat naya binatang je...lagi satu org melayu kita yg suka menyabung ayam pun aku benci...kesian kat ayam tu...



p/s: dah lama tak main bowling....last main masa tahun 2002...perghhhh...gila lama....


sumber: email

46 comments:

Cik Ezy said...

seram la tgok.. huhu..
tanduk tu tajam giler aih..
tula mcm xde mnde laen nk maen..

Jo Qusary said...

sukan nie memang kejam... kerbau yg diorg lawan tu bila dah mati kena tikam oleh matador diorg pegi semelih pastu potong kemaluan kerbau tu utk dijadikan hidangan istimewa kat restoran... bangsa nie memang kejam.

ZSqueenbee said...

mak aiiii seram nengoknyee..nyesal lak tgk..aduhhh..napela suke seksa binatang camni..kerbau tu xkaco diaorg panas²kn mmgla binatang tu mnyerang..ish ish...

NM02 said...

ni namanya kena sular. sular dari molut kuar kot idung...

::FAIZ FARISH:: said...

aduh sakitnya.....

♥ Mrs.Eady ♥ said...

ya ampun....ngeri btull!!

~ yus ~ said...

mak aii, ngeri tengok..huhu

..::SangRatoo::.. said...

kenapa mcm takde darah je?aku cam musykil melihat akan gambar ini..tapi apa² pun aku tak suka "sukan" ni..ibarat bunuh diri..ieee..tak ske!

HoNeY_oK said...

Adehh... koyak mulut dia.... Mkn ikut montot la pasni...

Mane dpt emel 18sg ni sayang...kang mlm kang ngigau!!

Ena said...

YA AMPUN......

Myra Jay said...

Aduhhh, ngerinya tengok.. Apa jd ngan matador tu kak??

wahida said...

myra jay: hehehe...akak pun x tau apa kesudahannya...

IMANSHAH said...

ngerilah..omputeh memang pelik2

kasihredha said...

huihhh...takutnya....seram!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

apo ni kakkk..soram dennnn

Dilla Ady said...

tu la..sape suh seksa binatang kan..

benci gak tgk sukan nih..

p@kcikLie / mamadiana said...

aku direct je nak cakap ni sumer keja org buduh...naya binatang, naseb la kalau dia hidup...x serik2..budaya cm ni tak perlu ikut , cm org takde tamadun ni.

amirah said...

ngeri weh nengok gambo ni..tp betul la x paham la motif sukan ni..terkejar2..baik kejar bola ke..mmng seksa binatang betoi

ieda said...

adoiiii ngerinya waaaaaaaaaaa
huhuhu x sanggup tgk huhuh ..

sarah-najwan said...

ngerinyer pic ni..
akak pom pelik tgk sukan ni..bahayakan..tapi tu la..rmai yg minat..

budak kampung said...

errrrrrrr........serammmmm

suri solehah said...

innalilah..keluar kot mulut ke tu..ngerinya

dwaty said...

takut plak tengok pic ni...

Amy Syaquena said...

aduh x sanggupnya lihat, sakit tue..

Raji berkata said...

woahhh seramnya >.<
menyesal tgk

Hanis Azla said...

sadisnya.. org2 kat tepi tu buat derk aaje.. langsung tak gelabah.. dah biasa mcm tu kot..

eT said...

ya Allah..mengucap panjang me tgk gambar nih...

whitecappuccino said...

dahsyatnyer! negri betul..saja cari penyakit la tu.
Lorr! pegi la main bowling, lama tuh!

MasZuber said...

OMG

ouchhhhhhhhhhhh

big ouch!

etiey.com© said...

sanabt seriau tengok games nih.. betul padan muka ko macamla tan de gamne slain yg leh dimain

aLya maNip said...

betul2..kejenye nak dera binatang je..hahaha

azieazah said...

Dah ler susah berlatih jadi matador, pastu risiko tinggi plak.

Macam takda keja lain...

Konon jantan sangat la kot

mungelily said...

huhu sadisnyer...tandukkk tuh..huhuh
xsanggup teman nengoknyer...

AkuMuzikFilem said...

ish. terkejut tengok. tapi tak baik tau padan muka kat dia. eh, suka juga boling. hehe

AdiaLuze said...

Huh !!! BAru kau tau betapa sakitnye menatang tu ko siksa!!!!

Manusia ni memang jenis suka menganiaya makhluk lain untuk kepuasan sendiri kottt ... heh ..

aDieyZa said...

takutnyer!!!!! seram!!! nak tersembur biskut dalam mulut zana ni.. pagi2 dah buat zana takut!!! adoi!!!

NzA said...

ngeri la wahida..mmg depa ni saja menempah maut...byk bnde lain boleh buat....hish!!!!seram.

rasp said...

eeee ngeri wei.....
dorang nie dah takde keje lain ke nak buat....

Zura said...

eeeeeeeee....ngerinye kak..sy pun xsuke sukan2 yg menaniaya binatang nie...

jeBateja said...

uikkkk....ngeri ooooo.....

sW33tdARLiNG said...

ngeri laa.. tak tengok btl2 pun.. scroll laju2

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

serik lah dia...

mummysyafie said...

ya ampun..tak sampai hati nak tengok. scroll pun tutup mata

FreESiA said...

ngeri. tapi perbuatan matador tu lagi kejam. kenalah dengan perbuatan matador terhadap binatang tu yang akhirnya tertanduk dengan lembu tu sendiri. tak suka dengan keganasan terhadap benda hidup.

estee_8980 said...

tu la kan..cam bengong je main ni...

Mama Gee said...

huaaa ngeriiiii.....
cuma main dam aji ke..teng teng ke..seronok gak...huhuhu