nuffnang advert

Monday, April 4, 2011

bersantai la kami lagi..

selamat pagi semua....
ari ni nak citer makan2 kat Santai lagi....Santai kat Tesco Rawang...kami ni kalau ke Tesco, mmg tak sah la kalau tak ke Santai tu...mcm memanggil2 je...hehehe...

 air kami...yg hijau tu jus epal cinta...aku punya...lagi satu tu jus cinta...hubby punya...bila dinamakan cinta tu maksudnya ada letak asam boi la tu..

 kali ni kami order ikan lak...ari tu makan yg goreng2 je kan..kali ni kami nak rasa ikan kat Santai lak sbb aku tgk ramai yg order ikan kat sini..kami try ikan siakap steam halia...mmg sedap giler...tak tipu punya...

 sambal udang petai...ni pun sodap...ah sedap ah sedap...

sayur campur...sedap!!

secara kesimpulannya, makan kat sini mmg sedap..aku tak tipu punya...kalau tekak aku rasa sedap, mmg sedap la tu...tapi kalau tak sedap, aku tak suka nak kata sedap...bukan aku dpt komisen pun kan...tapi ni aku ckp tekak aku tau...


sekian sudah n3 jalan2 cari makan kali ni...terima kasih...


p/s: suka dgn gelagat Usop Whilcar kat ABP mlm tadi..mmg bikin aku gelak guling2 punya...tetiba aku rasa aku makin minat giler kat dia...rasa nak jumpa ngan dia lak...ahaks...

45 comments:

aDieyZa said...

terliur zana pagi2 ni.. terus rasa nak lunch skrg tp awal lagi rupanya.. hihihi..

ABP malam td mmg besh!!!

miss Fyqa said...

wahh, nampak sugguh menyelerakan ye...

awal pg lg nie nk mkn. kiki.

:)

Mayana said...

kalau mkn dh tersedia,perut pun tgh lapo semuanya sedap...tgok gmbar pun nmpak sedap..hehe

rATu kEBaYA said...

mmg nampak sedap.. terasa lapar ni

wida said...

aduh..semua sdp. dah lah x brekpes lagi ni..huhu

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ah sedap..ah sedap..agagaga

"sape yg setuju sy umumkan pemenangnya...sila angkat tangan mcm saya" ahahah satu dewan buat tangan cam dia..kelakorrrr

MR. SYAH said...

wah sedap2.. terutama sambal udang tu... nak makan tu...

My Little Diary said...

amboi... sedapnya tgk lauk pauk tu... yumyummm

hanim azhari said...

waaa..sedap la lapar2..tpi usop wilcha mmg terbaek la semalam wakakaka

nurkass said...

aha..sambal udang petai tu menarik perhatian ku..haha..

mmg best abp mlm tadi..pengacara pun best..

intan morsalin said...

mmg lwk aaa usop wilcha ditambah ngan johan yg sengal2 lawak tu...adoyai...mmg bbaloi nengok ABP mlm td..

CGG said...

ALAMAK..

TERLIUR DA NIE

|| NaFiRaa || said...

sedapnye ikan besar tuh!!!!! terliur~

|| NaFiRaa || said...

sedapnye ikan besar tuh!!!!! terliur~

~ yus ~ said...

bertambah lapar terus, mmg tgh lapar ni..huhu

NM02 said...

jah... aku kempunan ikan siakap stim mak aku... laparrrrrrrr

eLLy said...

Kedai santai kat Tesco Rawang .. okey noted ;)

rasp said...

yummylicious....dah lama tak gi makan kat santai nie...

bunga said...

nape la gambar yang diambil cantik..nampak semakin terliur la..

♥ Mrs.Eady ♥ said...

beb kat santai ni mmg semua sedap!!terbaeekk..:)

Cik Ezy said...

mcm jln2 cari mkn pulak..
haha

kasihredha said...

apa nama restoran ni wahida...sungguh menggoda sekali. Kat tesco rawang ye

azzey said...

Klu pg rawang blh try ni..:)

klik ur HB

sW33tdARLiNG said...

mengancam ikan tuu.. nampak dia jeling2 kat aku.. huhuhu

Ena said...

betul tu.. ena setuju makan at santai memg sangat sedap kan.. menepati citarasa je setakat ni.. oeh siakap stim.. terus memanggil gitu.. :D

eelobor said...

kalau tengok gambar2 makanan nih, memang berselera betul lah. huhuuh, semua jenis makanan saya belasah, kecuali yang basi jer... huhuhu

Hanis Azla said...

perghhhh.. nmpk pun dah sedap.. usop tu mmg bestkan smlm..

Hanis Azla said...

perghhhh.. nmpk pun dah sedap.. usop tu mmg bestkan smlm..

Daddy Ziyyad said...

-usop wilcha tu pengarah tau.

-aku rasa kedai makan ni dah mandrem ko baik punya..ekekekke..nanti aku nak terjah Santai tu..tgk termandrem tak aku dgn kesedapannya...:P

::FAIZ FARISH:: said...

udang tu nampak sedap

estee_8980 said...

ikan stim halia tu nmpk memberansangkan..ekekeke

kayzie said...

sdapnye sambal udang petai tuh..terliuq..

akak..leh share no kontek sal supir kat bandung tuh?si budi tuh..

Myra Jay said...

Sedapnyerrr.... :)

Dee said...

santai mmg best..aku kalo gi tesco ampang wajib singgah..hehe..

Dilla Ady said...

arghhh...ikan tu memikatnye....berkeroncong trus perut!

amirah said...

ikan dia mantop weh..memang sedapla kat sini..tp mahei sikit kjan

Raji berkata said...

sedapnyer hohoho
aah lah klakar sgt Usop mlm tdi
hohoho

Muslimah Kota Cinta said...

santai tesco damansara +santai tesco ampang + santai ttdi adakah sama?

kalo sama mmg diorang masak sedap..terbaekk....

+ kat tesco rawang eh...santai mmg sedap walllaaaa

whitecappuccino said...

lapar la ida..

AdiaLuze said...

SEDAAAAAPPPNYEEEE !!!! Meleleh air liur dibuatnyeee ... ;P

NzA said...

xtahan tgk makanan tu semua wahida weh.....dh menitik2 airliur akak kt atas lappy nie...hi....

Zura said...

tue dia..makanan mcm depan mata sy je..

lydzar said...

rindunya nk makan kt santai..santai kota dmansara dh tutup hukhukhuk!

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

memang best makan kat sini !

FreESiA said...

sedapnya. terliur dibuatnya. ada peluang nanti kena cuba ni.