nuffnang advert

Thursday, April 14, 2011

ragam suami isteri dan pelajar perubatan...

SUAMI ISTERI


Sepasang suami isteri telah berselisih faham dan tidak bertegur sapa. Pada suatu malam si suami telah menulis satu nota...

" KEJUTKAN SAYA PUKUL 6.30 PAGI "

...dan meletakkan nota itu di sisi isterinya yang sedang tidur. Keesokan harinya si suami terjaga dari tidur dan mendapati jam di dinding telah menunjukkan pukul 8.00 pagi. Didapati di sisinya terdapat satu nota bertulis...

" BANG, BANGUN BANG..... SUDAH PUKUL 6.30 PAGI "




KONDOM

Pak Pandir mengadu pada pegawai kesihatan:

"Doktor, doktor kata kalau pakai itu kondom, Mak Andih saya tak boleh beranak, tapi selepas saya pakai, dia beranak juga, sudah berduyun-duyun anak saya."

Tanya pegawai kesihatan:

"Pakcik pakai kondom itu betulkah caranya?"

Jawab Pak Pandir:

"Saya pakai betul pada tempatnya, cumanya saya ini orang Islam, bila saya tengok kondom itu tidak bersunat,saya pun sunatkanlah..."




TERKANGKANG

Dua pelajar Kolej Perubatan bersiar siar kat bandar. Mereka terserempak dengan seorang tua jalan terkangkang-kangkang.

Pelajar A kata "Orang tua tu tentu mengidap Sindrom Petry"

Pelajar B pulak kata " Tak lah, dia mengidap Sindrom Zovitzki"

Mereka hampir bergaduh pasal hal ni. Akhirnya pelajar A kata

"Apa kata kita tanya je orang tua tu?" Pelajar B pun setuju. Mereka pun menghampiri orang tua itu.

Pelajar A: Kami tengok pak cik jalan terkangkang, boleh kami tahu pak cik mengidap penyakit apa?

Orang Tua: Kamu fikir aku ada penyakit apa?

Pelajar A: Saya fikir pak cik mengidap sindrom petry.

Orang Tua: Emm... bukan.

Pelajar B: Kalau macam tu, pak cik mesti mengidap sindrom Zovitzki.

Orang Tua: ...pun bukan.

Pelajar A: Habis tu?

Orang Tua: Emm, sebenarnya aku nak kentut tadi... tapi terberak pulak dalam seluar... sebab tu la aku jalan terkangkang..
 
 
 
 
sumber: email

48 comments:

mungelily said...

hahahaa....
hiburan d ptg hari...(:

lydzar said...

tergelak den seminit :D

NM02 said...

kalu pak pandir nak kat kau... kau sanggup tak??

Joy said...

tlg..tlg..kejang pipi gelak!

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

har har har!
terkangkang2 wa gelak!

Yan said...

ha..haa. pak andir tu lawak gila lahh

::FAIZ FARISH:: said...

no 1 n 2 kahkahkah

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kikikik tersipu2 den tenyum depan pc...bang bangun bang..dah kul 6.30. ape bengong bini dia tu..muahahhaha

nurkass said...

hahaha..
mengong..org tua tu terkincit la pulak..

Mamamya said...

bab yg terkangkang tu x blh blah la....lawak2...:D

bonda dadif aka akish said...

mampus!!!
akakakakakakkakakak...=)

sha a.s said...

benda² cmni boleh ilangkan tekanan keje..gud!

tq

hanim azhari said...

hahahaha pak pandir sengal

Dilla Ady said...

hahahah...bes..bes...i want more..

wida said...

eeii..pengotor lah pakcik tu!

Hanis Azla said...

segar mata akak lepas baca jokes kat sini.. ha..ha.. thanks wahida..

pB said...

hiburan di petang khamis

Pepel BoNda AmaNi said...

hiburan malam jumaat..kekekekke :P

Cik Ezy said...

muahahaha..
sunatkn kondom..
lawak2..

HonEyBuNNy said...

salam kak....

heheheheh...gelak baca...

~ yus ~ said...

hihi, rasa pernah dpt email serupa

mummysyafie said...

hahahah..watper sunat kondom tu pokcik oii..hahaha..senak peyut gelak

Syamimi Nazifa said...

haha ! klaka laa . . :D

♥ Mrs.Eady ♥ said...

hihih..:)

amirah said...

ewww yang last tu xleh blah

l a l a , S h a h e i l a said...

Entry terkangkang tu best..hehe

ieda said...

ahahahhah memang pak pandir lahhhh huhuhuhu

MR. SYAH said...

hahah... sian suami dia..

klu terberak jln terkangkang yerk..

*∽ IZAN ∽* said...

teringat kes adik ipar yg di suruh kejut kan kakaknya bangun sahur. di letak je air kotak depan kakaknya.. sabor je laa ahahahhaa

kasihredha said...

yg suami isteri bergaduh tu...memang pasangan yg cocok...hihi

Mak Su said...

atttuuiiiiii

aLya maNip said...

adoii..sempat jugak terfikir nak sunatkan kondom..hahaha

aLya maNip said...

adoii..sempat jugak terfikir nak sunatkan kondom..hahaha

NzA said...

wakakaka...ngeh..ngheh..ngeh...hi.hi.hi.....oppsss!!!dh mlm2 ni mengilai2 mcm pontianak lak.....

Zura said...

lawaklah kak..

jeBateja said...

ahakz.....citer ketiga paling kelakau....ahakz

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kihkihkih..adoiii..lawaklah.. :D

Softtouch [Hanim] said...

hehehehhehhee...buat sy gelak sorang2 dpn lappy nie....heeeee

Puteri Iqa Izyan said...

haha. ngokngek sume :P

puteri ain said...

hahaha..tergelak2 baca..:)

etiey.com© said...

tidak kering gusi :)

kak Erna said...

wahida..menghiburkan..tq.

sicomot-comel said...

ahahaha..

tige3 tak boleh blah.

kah3

kak wekda,,penah wat camtu tak kat abe sayang??
hahaha

Just Call Me Bitt said...

wakakakakkakakka terhibur hati saya pepagi nih ;)

azzey said...

ha3...menceriakan lagi pagi jumaat ni..:)

klik HB

..::SangRatoo::.. said...

heyyy..dasarrr laa lawak ni..hahahha~

So Shy Lady said...

salam,
ahaks...yg first tu mmng lwak, adoi
;D

rasp said...

hehehehehe funneeeee :D