nuffnang advert

Wednesday, April 13, 2011

orang yg amek kesempatan....

selamat petang semua....

jom layan gambar org yg cuak naik roller coaster....

agaknya kalau mek jah yg naik ni, mcm ni kot muka dia....hahahaha!!!

tapi kalau aku yg naik mesti aku mcm pompuan tu..buat2 takut pastu peluk hubby...auwwww!!!

errrrr????



p/s: dah lama tak main permainan kat funfair...tetiba teringat main keta langgar...banyak memori kat funfair tu...
sekarang tgk funfair pun tak bernafsu..huhu...




sumber: estee_8980 ( thanks dear!! )

42 comments:

Ayuni said...

nmpk sgt ader niat....

wida said...

tp gmbr last tu..perempuan tu cam rela jer, hiks.

pernah naik roller coaster ni sekali jer..pastu serikkkk!

Zura said...

suke jugak naik kete langgar kak...best tue..main langgar2..

♥ Mrs.Eady ♥ said...

hehehehe....lame giler x pg funfair..

azzey said...

yg last sekali tu mmg kughang ajaq betoi....:P

sha a.s said...

hampehh pic yg ke-3 tu...

NM02 said...

aku plak teringat kita naik jambatan gantung kat sabah... huh.. memori lane sungguh..

Hanis Azla said...

klu akak agaknya lg hodoh aksinya.. sbb akak mmg penakut tahap gaban bab2 naik benda2 tu semua.. he..he..

atty's said...

adeh nak tergelak kty nengok gambar yg last tu..hahahhahahha..memang amik kesempatan betul nama nya tuh

dulu masa muda rajin naik benda2 ni semua..tp masa jan aritu g sunway ..terai naik..perasaan tu dah lain..faktor umur kot.taubat dah nak naik lepas nie

nurkass said...

uihhh wida..
terkezut aku tgk pic yg last tu..hampehhhhh

Joy said...

tak pernah naik..penakut gitu

liyana said...

gmbr last tu mcm rela je, hehe

cukup la sekali naik roller coaster kt sunway hr tu, rase nk tekeluar je dr tmpt duduk tu, hoho

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

last picca mmgg tak patut.. hehehe
amek kesempatan tu, hhahaha..
sempat agii tu.. ;p

nurkaloi said...

hahaha ape motif pic last tu
kikikikiki

aLya maNip said...

alya ta penah ade peluang pun nak naek nie..hehe

nak join gak sys g maen kete langgar2..hehe

Dee said...

aku nak gi sunway lagoon ar naik suma nie..xpun genting..jom dik!

rasp said...

lama tul tak layan benda2 nie...
dolu2 berani..now ntah le????

lydzar said...

cisss..mmg amek kesempatan sungguh!

Arief Arf said...

gambar last tu paling best hahaha

Ati Masrif said...

masa main r/coaster kat GH

rasa jantung masih tinggal
di atas tau..huhu

AdiaLuze said...

Humangaaaaiiii ... Gambo last tu tak tahan tol laaa !! Boleh dier amik kesempatan tuh .. HAmpehnyeee !!

P/S : Aku nek roller coaster kat genting ari tu, rasa cam nak tercabut jantung ... Huiiihhh ... Ngeeriiii ;P

pB said...

sonok tuuuu naik roller costerr

Just Call Me Bitt said...

hehehe pic no.3 tu memang la kannn, akakakaka eh tu la susah jugak nk cari funfair skang nasib baik dekat mall skang pon ala2 funfair kan hehe

sarah-najwan said...

akak xnak naik mende ni..kecut perut..

alangkan naik yg pusing2 tu pom rasa cam nk jatuh perut..huhu

Ena said...

pernah naik jugak tp dekat genting jer.. memg menjerit juga la.. ilang ayu kejap.. heheh

amirah said...

takleh blah sungguh..hua hua..takut wei naik roller coaster.kim salam jela nak naik lagi dah tua2 gini.kalo jaman muda remaja dulu jantng kuat lagi..hehehe

kasihredha said...

waktu muda2 dulu ok jugak naik benda ni, sekarang tak berani dah...hihi

hanim azhari said...

bce entri ni rse cam nk pegi funfair pulak hahaha

eelobor said...

ramai komen pasal gambar ke-3. tapi saya berminat pasal gambar pertama. perasaan tak orang yang duduk di barisan ke-4 yang pakai baju kaler purple tuh. huhuhuuh, lawak kan muka dia?


jumpa tak? nampak tak? huhuhuhuhu

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..last pic tu x tahan.. ;)

lily pernah naik sekali roller coaster kat genting..sumpah x nk naik lg..rasa nk tercabut jantung..

jeBateja said...

kita suka...kita suka....ahakz....

NzA said...

kalu akak pn akan wat cam wahida..peluk suami sampai dia lemas xleh brnafas...ngeh..ngeh..ngeh..

hish!!!!gmba ke 3 nmpk sgt..sgt..sgt...ambil kesempatan...kalu kena sepak confirm terus bisu....hi...

..::SangRatoo::.. said...

cehh..mmg dasarrr lelaki tu..hahahaha~

bunga said...

hahahha..mmg ambik kesempatan tu..

wahida said...

eelobor: saya nampak...hahaha...gambar tu yg awak nak komen...tapi mmg klaka...

AdiaLuze said...

BAnyaknye komen dier .... best,best,best ;D

ieda said...

hahahah yg last tuu dik dia punye takut dah bertukar jadi SEDAP ! dik ekekkeke :))

serun lak bila fikirkan .. sib baik dah kawin ekekek

PutRee SeJiNjaNg said...

iyerkan...kalau tak ambik kesempatan tak sah lah laki ni kan...huhuhu

Myra Jay said...

Huhhh!! Mmg pandai amik kesempatan :)
Peluang tu :)

Mama Gee said...

haha nk buat mcmana...terrr letak situ le...terrrrrrr...hehe

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ said...

tak heran kalau tak dpt naek benda nih...bukan takut cuma tak berani jer..haha!

Dilla Ady said...

mcm takde tempat lain nk pegang..haishhh..