nuffnang advert

Tuesday, April 12, 2011

n3 di kala korang kesejukan...

selamat pagi semua...
alamak...rindunya kat blog aku neh....terima kasih pada yg sudi tinggal komen dan follower baru...nnt aku jejak korang balik...
nak ajak korang layan eskem la pagi ni...pagi yg dingin salju ni...hehehe...

 eskem roti yg tak best...roti keras...eskem takde perisa lain...satu perisa jer...bohsan giler...eskem dibeli kat abang eskem yg dtg umah kring2 tu...tak nak beli kat ko lagi...

 layan eskem van nestle kat pasar malam ni lagi besh!! gigih aku amek gambar kat pasar mlm ni tau!! budak2 kat depan ni asyik la tertgk2 aku duk snap sana sini...hahahaha!!

time utk pilih flavour...eh, tak nampak lak ada perisa baru peppermint choc chip kat hujung sekali tu...sedap tu...next time nak try la..

 coklat dan vanila...perisa pilihan hubby...

chocolate ripple dan yam pilihan aku...yummy!! tak padan ngan semput aku ni kan...hahaha...ala..sekali sekala...benda sedap weh...takkan pandang je...

napa aku duk carik eskem goreng merata takde jual neh?? adeh la...ni yg rasa nak terjah Ampang balik neh...grrrrr!!


p/s: anak aku si abang ckp, mlm tadi dia mimpi gi Melaka Wonderland lagi...eh si abang ni...nak hint mama ngan daddy dia la tu...tak de maknanya bang..tunggu cuti sekolah nnt yer....pandai trick ko ye...

46 comments:

Liyana said...

oh esok pasar malam boleh carik eskrim goreng lagi! yahuuu! =)

Dr K said...

Dasar blogger !!
Lori eksrem kat pasar malam pun jadi mangsa paparazzi...

~haha

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

hint yg sungguh bagus lagik bernas drpd abang..! bagus abang! teruskan usaha! chaiyok2! hiks..

wida said...

Sedapnya aiskrim..nasib baik depan ofis sy ada jual aiskrim, skrg jugak kita terjah...hehe

NM02 said...

mmm.. kalau dah kena semput, aku jugak yang risau.. kau ada kesah aku risau kat kau..

kat pasar mlm tmpt aku ada eskim goreng. meh dtg umh aku ptg ni... psr mlm tu ari ni

Maya Mayana said...

kat sini ade jual eskem goreng segera dlm kotak nye...pndai nye si abg nk membodek tu..hehe :P

rasp said...

terus gigil tgk eskrem coz now dok kat opis dok gigil2 kesejukkan...
sis, i tak pernah makan eskrem goreng tau...
sedap ke?

Unknown said...

amboi2, pagi2 dah suruh kita layan eskrim...hihi.

Eskrem roti tu kalau kena rotinya sedap mmg sedap kan...

Faizaharis2 said...

wahhhhh...terliur tgk ni.....

mama maman aka yana said...

amboi... sejuk sungguh...:)

sarah-najwan said...

pernah mkn eskreng dlm kek?
lagilah bestttt...

::FAIZ:: said...

haha komen daddy

Anonymous said...

terasa gigil nak makan ais krim nih... hihi

Anim Azhari said...

huwaaa..nk nangis hentak2 kaki..akak nk eskem camtu gak..hahaha pandai la anak akak tu bg hint2

Zura Tahir said...

roti ais krim...sedap jgak masa first time makan tue..

IDAZS said...

best aiskrim kapit roti

Hanis Azla said...

tekak tgh sakit ni.. tp kalau dapat ais krim mmg heaven juga..

nurkass said...

haha..
blogger tegar namanya..
cayalah dear..

maya amir said...

biorlaa bukan hagen dazz ke hape.. eskem mcm ni pun bukak selera weyhh..heheh

Izwa Kamaruddin said...

meleleh air liur tgk eskrim nih!!!haduiii nk kene pg cari la pulak! :)

eB said...

alahai kejam... eB sakit gigi nih.. hu2 ;p

bonda dadif aka akish said...

eskrem2!!!!

Mek Rose said...

selalu gak beli eskrim yg jual kat area umah dtg naik motor tu tak bes langsung

eskrem kat a&w gak sedap..huhu

Azian Elias said...

Sakit hati betul dgn internet ni. Dah 3 kali bukak yr blog.. gambar hanya yg first je kuar...

Apa2 pun vanila ice cream yg sedap.

Aida Tamrim said...

Waaaa !!! MEncik!Mencik !!!

Suka tau ko kasi tepek gambo makanan beso2 kasi aku meleleeehhh je ni ... hissshhh >>O<<

azzey said...

mak oiiiiiiiiiiiiiiiii...menggoda selera betul nih.....:P

ckp ngan 'si abang' ..mimpi dia mmg yg terbaekkkkkkkkkkkkk lah.ha3....

klik HB

kasihredha said...

hujan2 makan ais krim jugak ke wahida...nanti semput taww.

Fieza79 said...

hurmm kalau nak tau skrg ni fieza asik layan roti taruh eskrem tuu...malam2 pun bedal makan mcm tuu..hehee

Pepel BoNda AmaNi said...

pehhhhhhhhhhhh aiskrim...layan time panas lagi mabeles...

NzA said...

blk sk nnti nk cari aiskrim...gluppp!!!!

amirah said...

eskrem goreng sedapnya weii..nape abg nak gi melaka wonderland lagi?best ke wida?dengar kata depe kata tak best..taktau nape.sebab x byk games kut ek..

Pala Maldini said...

Ice Room pun aku tak sempat pergi lagi.. nko promo dalam blog ari tu macam best je

Unknown said...

hoho~ anak nk p bercuti hehhee

eelobor said...

huhuhuhu.....peberet saya tuh ais krim roti. huhuhuhu, siap tabur kacang lagi kat atas tuh

My Little Diary said...

opis aku ni tgh sejuk giler... tgk eskrem tu, makin sejuk pulak perut ni.. kekeke

aLya maNip said...

yeayy!! seb baek alya baca entri nie alya baru lepas makan eskrem. lau tak kempunan la..hehe

waa..anak sys nak gie bercuti da..x tggu cuti skolah da..hehe

Dee said...

sib baik aku tgk tak terliur..sbb baru2 ni aku ada projek ngan anak2 bikin banana split..hehehe..

ezy.fia said...

suke mkn aiskrim roti..
roti yg lembut gebu gitu..
haha

Unknown said...

huhhhhh....panas2 ni ko tayang lak eskrem ni wahida....mana lak aku nak cari nih.....bak mai anta kat umah aku skrg!!! ngeeeeee......

MR. SYAH said...

bru pas mkn aiskrim matcool.. nyamanyer...

wahida said...

rasp: kak, saya suka mkn eskem goreng..tapi dah lama tak pekena, tu yg rasa mcm mengidam sgt tu...

sarah najwan...eskem dlm kek saya pernah mkn...mmg sedap!!

amirah: aku tak tau org lain, tapi kami anak beranak mmg suka gi sana...

Dilla Ady said...

sy pun tak penah makan eskrem goreng..jadi sedikit kejakunan..huhuhu

sedapnye makan eskremmm..

eLLy said...

Seronok ko balik awal boleh gi pasar malam .. aku balik lambat pasar pagi pun dah nak bukak ;p

Kak Amy said...

ais krim itu sungguh mengliurkan..

Mama Gee said...

sedapnyaa...selalu beli eskrem..pastu makan dgn roti gardenia...lembut best!

Audrey Adams said...

amboi... sejuk sungguh...:)