nuffnang advert

Tuesday, April 12, 2011

cuma ada kat Malaysia je tau!! ( part 3 )

selamat petang semua...
bersambung lagi kita tgk gambar2 yg cuma terdapat di Malaysia je neh....
















 paling aku tak boleh blah...









ok ok dah abes...dah takde sambungan lagi dah...ngeeeee....



p/s: perghhh...best giler lunch tadi, alhamdulillah...kenyang gilos!!


sumber: email

38 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe..mcm2 ada..
plng x tahan..lebih kurang harap halal.. :D

Dilla Ady said...

ade gambar yg sy ketawa ade gambar yg ngilu tgk..haishh, mesiaku!

ArELeEz said...

leez pon xbuleh blah gak yg tuh! ha3.. hampeh betul gerai tuh!

eB ezrin said...

kiranyer malaysia nig ramai stuntman la yer?... seriauuuu nengoknyer

rasp said...

hahahaha...rakyat malaysia sungguh kreatip!

kak Erna said...

wahida..memang best..terima kasih menceriakan hari akak..senyum tak sudah..

nurkaloi said...

eah betul ke kat mlysia ni
hahah
cam tak caye laaa

eeii macam2 ngehehe

amirah said...

hahaha..comel pulak cara dia..lebih kurang harap halal tu..

ieda said...

ahhaha dasat2 nie dik kan ..
semua di mesia nie .. kita jer kdg2 tu x perasan kan .. paling x percaya yg bangau atas tinag elektrik tuu .. semua tuuu .. sungguh x sanggka :))

♥ Mrs.Eady ♥ said...

hahahaahahahahahahahahahaahaaaaaaa!!!!!!!!!pecah perut aku yg trgh pening laaaaa!!!

Pala Maldini said...

kurang lebih kira halal je la..

NM02 said...

thumbs up utk yg tido atas balcony tu...ahaksss

mrsharis said...

hahaha..macam2. Tak sangka kt mesia ada macam ni ;D

wardah said...

malaysia boleh Da ooii. hahaha

cik ayin said...

macam2 ada..gelak guling2..hahaha

nurkass said...

haha..
mmg tak leh blah gerai tu..

atty's said...

kelakar pulak guard yg duduk kat tangga tuh

dwaty said...

hahahaha.... lembu tak dibenarkan masuk.... kat mana tempat tu????

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

akkakakakaka berbangga lak menjadi rakyat malaysia...

AdiaLuze said...

Macam2 ghupernye .. Tak boleh blah sungguh .. Huhuhuhu

whitecappuccino said...

ada2 jer lah..hehehe

AnAk dEneSor said...

sengal..hahaha lebih kurang arap halal.

IMANSHAH said...

sungguh seronok gambar2 itu...nanti i nak amik, nak tunjuk dalam kelas i ok??

IMANSHAH said...

sungguh seronok gambar2 itu...nanti i nak amik, nak tunjuk dalam kelas i ok??

h4ni3 said...

hahaha
tu yg dok baring tgh jalan, dok baring atas balkoni tu, dah lama idop ke ape ;)

puteri ain said...

uishhh...tidur sampai macam tu sekali..bahaya betul.

nur aisya humaira said...

yg park kete tk leh blah tu...haha

NzA said...

dlm mangkuk tandas pn tanam bunga...dlm mangkuk hanyut xde ke??????

Zura said...

mmg lawak tgk gambar2 tue...

Yan said...

ha..ha...haa... malas nak comment..heee

Softtouch [Hanim] said...

hehehehhehe....kelakar...yg trido kat divider tu..yg kat tgh2 jln tu..

sekamar rindu said...

hahahahhahaa...

"lembu di larang masuk..mcm la lembu leh baca..hahahhaa..sape laa yg tulis tu...ishhh

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

moooooooo......
lembu tu gi sekolah tu.

haha...

sicomot-comel said...

byk2 gmbr,,
yg bangau kat lampu tu jek yg penah nmpk ^^,

azzey said...

Yg dok atas tong gas tu mmg x hagak2 betul...hu3...

klik HB

wahida said...

imanshah: silakan...sharing is caring...

mummysyafie said...

tempek la gambar lagi. syok tengok gambar ni..berdekeh² aku gelak kat opis ni

Joy said...

adus..nk putus urat perut gerak!!