nuffnang advert

Tuesday, March 8, 2011

Wanita, anda disanjungi...

Selamat pagi semua....

Memandangkan kat opis aku ni x leh nak upload gambar lak ari ni, so, dgn kesempatan yg ada ni aku nak mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada seluruh wanita di dunia ini....

Hari ini adalah hari meraikan 100 tahun hak asasi wanita, hari sambutan global pencapaian ekonomi, politik dan sosial bagi wanita dahulu, kini dan masa hadapan....

Tangan yg menghayun buaian juga bisa menggegarkan dunia....

Caiyok wanita!!

41 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

selamat hari wanita utk wahida jugak..:-)

♥ Mrs.Eady ♥ said...

selamat hari wanita :)

wida said...

Selamat hr wanita sis:)

atty's said...

selamat hari wanita

Liquid said...

Slamat hari wanita ea =)

NM02 said...

tangan aku dok hayun buai anak orang jek. camner ni.....

tak gegar la dunia aku ek -_'

Cik Ina minat Do do Cheng said...

Selamat hari wanita baby. Sama-samalah kita jadi wanita yang mempunyai jati diri, cemerlang dan terbilang.

Ena said...

arini yek? aiyo.. tak pasan!

btw, Selamat Hari Wanita juga buat wahida.. :D

intan morsalin said...

slamat hari wanita jgek utk wahida n sume blogger...smoga mnjadi istri yg solehah buat suami n ibu mithali utk ank2 kita sume...aminn

Mamamya said...

erkk..arini ker?? ingatkan semalam.....:)

selamat hari wanita!!!

ayulicious said...

NM02: ah ko kan...mcm2......

Pala Maldini said...

hari lelaki ada tak ? aku pun tak tau la...

lydzar said...

selamat hari wanita juga!!!

mrsharis said...

bangga jd wanita sejati..auwwww

NM02 said...

ayu..

kau knp nak serang aku kat dalam kak jah pya blog ni... babab kang

kau igt kau pakai PB kau syantekkk... [tangan didada mata terbeliak ke atas)

sha a.s said...

hi semua wanita disini...HAPPY WOMAN'S DAY! xoxo

Mawar said...

kak wahida & kwn2 smua,

jom kita gegar sama2...jom

Dee said...

selamat hari wanita to adik!!

eLLy said...

selamat hari wanita!!

h4ni3 said...

yeayyy.. hari ni hari kita!

NzA said...

wanita terus maju ke depan...xleh mintak cuti ek????...

✿ etiey erywan ✿ said...

selamat hari wanita juga..

eelobor said...

yer....selamat hari wanita kepada semua2 wanita di atas muka bumi ini

♥ manje ♥ said...

selamat hari wanita buat wahida dan kawan2 wanita yang lain juge =) ~

nurkass said...

"selamat hari wanita kpd semua wanita!!!!"

nelly said...

Selamat hari wanita ..
=)

Hanis Azla said...

klu dpt cuti kan best.. he..he.. Selamat hari wanita juga..

Zura said...

wanita teristimewa...

makdara TERdiva said...

wanita sememangnya menjadi sumber inspirasi selalu..tak caya tengok lagu2 yg dorang cipta..

isabella..cinta utk nabila..suzana..halimah jongang..macam2 lagi

cer cari ade lagu cinta utk johari dak? kuikuikui.. :P

AkuMuzikFilem said...

selamat hari wanita! hehe. ada juga ek. kalau wanita cam entri sebelum ni camne?

Daddy Ziyyad said...

selamat hari wanita jugak...

ps: bila lah Hari Lelaki..aku nak sambut nih..kikiki

|| NaFiRaa || said...

selamat hari wanita jugak~

bonda dadif aka akish said...

selamat hari wante jugak utk ko...

WAHIDA...

azzey said...

Hidup wanita!

azieazah said...

Bangga jadi wanita, kan?

Selamat Hari Wanita jua buat WAHIDA.

Sekali Lagi, Para Doktor: Tolongggg....

~ yus ~ said...

selamat hari wanita untuk wahida...

seksinya gambar kat bawah tu...huhu

sahromnasrudin said...

selamat hari wanita utk sdri juga

Joy said...

selamat hati wanita jugak ;)

aLya said...

selamat hari wanita sis :)

Raji berkata said...

selamat hari wanita sedunia ;D

mummysyafie said...

selamat hari wanita wahida..caiyok..caiyok..