nuffnang advert

Thursday, March 3, 2011

mempersembahkan......

selamat pagi semua...

di sini aku ingin mempersembahkan yg aku dpt award lagi.....yeeehaaaa!! award dari sapa pulak ni ye...award dr mek jah lah....angin dia tgh baik, dia pun bg lah award utk 9 pengomen tegar dia termasuk aku...suka suka suka....

cantik tak? cantik tak? aku bukan tanya aku cantik ke tak, aku tanya award ni cantik ke tak...hehehe...kalau korang nak puji aku skali apa salahnya kan...kahkahkah....

to mek jah:

aku ucapkan tima kasih buatkan award yg cun ni utk aku...aku hargai sgt2...tima kasih jugak sbb layankan kerenah aku yg mintak tukar gambar bagai....ada ke patut ko letak gambar aku yg mcm terkeluar susuk tu....cet!! mcm mata juling pun ada aku tgk...huh!! nasib ko tukar gambar, kalau x, nayalah ko, dan2 tu jugak aku naik tingkat 22 nak tarik tudung ko....ahaks!! ko mmg berbakat la kawan, kalau aku yg buat benda alah ni, aku x tau lah jadik apa....huhuhu....ko best!!


p/s: mlm tadi aku mimpi masuk sebuah rumah yg ada hantu, kami pergi berempat, termasuk hubby aku, yg lg 2 org pompuan aku x kenal, ntah sapa ntah main masuk je dlm mimpi aku tu, bila hantu dah keluar, punyalah kami takut giler, sampai laki aku assign masing2 baca ayat lain2....dia ckp ko baca 4 Qul, ko lak baca Allahuakbar, aku baca Astaghfirullah, mama ( aku ) baca Lailahaillallah...kami berempat pun bacalah ayat masing2 yg disuruh oleh hubby aku tu, aku punyalah baca Lailahaillallah tu kuat2 sampai sebenarnya aku baca tu kat luar mimpi....alih2 hubby aku kejut..ayang ngigau ke? apesal baca Lailahaillallah kuat2 ni? pergghhhhh, malu giler aku kat laki aku weh.....ngeeee....

37 comments:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nampak kat sana malam tadi.
bestnya kengkawan camtu.



dia ada tya aku duk mana. dia dok rawang jugak gak ke ?

mR.sYaH said...

wah.. tahniah2 kak.. dpt award special lg..

wahida said...

azrina0307: x, dia duk gombak...

Fieza79 said...

fieza pn dpt belum tempek..nnt petang hehee...

baik tul kan ada kwn mcm tu...ikut kan je ye...hahaa

♥ Mrs.Eady ♥ said...

tahniah mek..:)

~ yus ~ said...

hihihi, ala takkan dgn laki sendiri pun malu wahida...

apa pun tahniah ye dpt award..

rATu kEBaYA said...

cantik sangat... comel pic tu..

NM02 said...

pertama kali aku gelak mcm nak fengsan sebab kau cakap gambar pertama kau tu mcm baru buang susuk. hahaha... gitu ke ngupe kau kalu tak pakai susuk jah? kira cantek lagi tu

kedua aku gelak mcm nak garu muka ngan gerpu sebab kau baca Lailahaillah tu kuat sampai shidi tekejut. nasib baik jirang sebelah tak dengar. kalu tidak mau dorang laungkan azan pakai speker surau. hahaha

makaceh kawan sebab wat n3 pasal award aku tu. aku hargai sesangat.

cicakkkkkkk!!!! [sambil hanyunkan tangan]

Daddy Ziyyad said...

lain kali basuh kaki 44 kali sebelum tido..miahahaha..

ko takmau buat award jugak ke? :P

wahida said...

daddy ziyyad: aku belum rasa nak bg award, maybe ada something souvenir aku bg pd pengomen tegar bila aku balik langkawi atau bali nnt...insyaallah...

Pala Maldini said...

mak oi.. betul2 punya menghayati mimpi sampai ke realiti..

Arizakiah said...

Tahniah...
Barulah diri terasa dihargai...Kadang-kadang kita dah follow orang tu, tinggak jejak, komen n3 dia berkali-kali tapi tak ada respon untuk kita..teruk betul...

bunga said...

wah..taniah..bunga xpernah pom dapat..hehe..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cung2.

ehek2..malu 44 hari wehhh..nyorok bwah simut!

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

wah vogeh hoke..

specky gurlz said...

wah!! tahniah ae akak

KHRLHSYM said...

tahniah !

Citarasa Rinduan said...

tahniah,..

wahida...ayu pun jenis kalau mimpi..nak jadikan reality..hheheh

amirah said...

haha..sama2..pernah jadi jugak.lagi best siap ada aksi lagi.pastu apa lagi laki aku asik la nak menyakat. kadang2 bila dia tido, saje je tunggu kut2 dia ada termengigau ke..

azzey said...

tahniah ye dpt award..:)

azzey said...

klik ur HB also. tengs wahida..

Zura said...

best dpt award khas tuk kite nie sbb xperlu berkongsi..

makdara TERdiva said...

mimpi hantu ni kadang2 buatkan kita jadi takut nak tidor malam..tsk!

Dee said...

kihkihkih..over tau ko dik..sib baik ngigau sebut ayat alquran..kalo tersobut nama pakwe lama..haru...

sw33tdarling said...

eehh aku pun ada mimpi hantu laa baru2 ni.. ntah2 yg pompuan dlm mimpi ko tu, aku kot???

Cik JuE aka IBu... said...

memang cantik.....
kelakar pulak baca tentang mimpi..hahahha

|| NaFiRaa || said...

tahniah!!! ai pon suka kalo dapat award special cam tuh!!

sarah-najwan said...

tahniah dpt awrds..spesel ade gmbr sdiri...

atty's said...

kty pun ada mimpi cam pelik skit malam tadi

kty mimpi tgh drive , tertiba jalan jem..lepas tu nampak mayat dalam 3 org dok tersangkut2 kt pokok..ate mayat tu jatuh sebab naik belon panas..ngeri betui tgk mayat tu berdarah2 tersangkut kt pokok..

nurkass said...

haha..
sib baik tak tutttt atas tilam..

puteri ain said...

nice award ! congras ! :)

shamsiah shamsuddin said...

mesti husband akak pelik la kan..
hmm akk cite tak kat dia pasal mimpi tu?

Ena said...

Tahniah..

:D

rasp said...

congrats babeh...

kelakar lah u sis...sib baik baca ayat..kalo sebut nama jejaka lain, parahhhhh hahahahaha...

Myra Jay said...

Tahniah ye kak dapat award :)

Akak mimpi sampai terbawa2 di alam realiti ye.. :) hehee

Raji berkata said...

nnti buat juga lah award pengomen tegar
harap2 dpt lah msuk senarai =.="
hak2

azieazah said...

Tahniah.

Kak Azie ada nampak dah entri tentang kemenangan ni di blog tu.

Seronok nyaaaa diaaa...



Memburu “Darah” Terbaik...