nuffnang advert

Thursday, March 24, 2011

kisah misteri di hari Jumaat....

Kisahnya bermula begini, di sebuah hospital di daerah terpencil dekat salah satu negeri terkemuka di Malaysia yg tercinta ini. Ada satu kisah yg belum ramai tahu kenapa ianya berlaku. Kali ini, gua ingin merungkai persoalan yg tersirat ini...Gua berjaya menemubual salah seorang staff yg berkerja di hospital tersebut. Dan begini ceritanya, setiap pesakit akan mati pada hari Jumaat




Salah sebuah katil di dalam bilik ICU sebuah hospital ternama kerap mengalami kejadian pelik..

Setiap pesakit yang ditempatkan disitu pasti akan meninggal pada setiap hari Jumaat pagi tanpa mengira umur, jantina atau tahap kesihatan mereka. Perkara ini benar2 membingungkan para doktor...



Lalu para doktor memutuskan untuk memantau katil tersebut...mungkin makhluk halus ada menetap disitu. Apabila tiba hari Jumaat yang berikutnya..beberapa org doktor bersiap sedia untuk mengenalpasti penyebab kepada kematian di katil tersebut yang mana pada ketika itu seorang pesakit lelaki muda sedang tidur...Beberapa doktor memegang Yassin dan Quran sebagai persiapan menghalau makhluk halus.. Masa berputar...pukul 08:00am..08:30am sehingga jam 9....00 am ...





tiba-tiba... .....





Pintu bilik ICU itu terbuka....Kemudian masuklah Makcik Jenab, seorang pekerja sambilan sebagai cleaner yang hanya bertugas setiap hari jumaat.. Makcik Jenab masuk... mendekati katil keramat tersebut...dan terus mencabut....soket elektrik untuk alat pernafasan bantuan agar dapat menghidupkan vacuum cleanernya....




Rupa2nya ini suma kerja Makcik Jenab....cetttttttt~
 
 
 
p/s: ater, semua blogger duk citer pasal antu, aku pun nak jugak...nyiahahahaha!! jgn marah ha!!
 
 
sumber: email

36 comments:

IMANSHAH said...

haha jhat mak cik jenab

lydzar said...

adehh makcik jenab nih!!

cik dah ganu kiter said...

kih..kih..makcik jenab punyer keje rupenyer yek....

Cik Ina minat Do do Cheng said...

adik sayang cite hantu ko ni pendek sangat, tak macam blog yang lain sampai 2 muka surat. tapi bagus ko buat versi pendek, suspen tu kurang sikit.h he

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

aduh teruk betul mak jenab nie...

♥ Mrs.Eady ♥ said...

erks...mak jebnab oh mak jenab!!!!
kekekke...

makdara TERdiva said...

seb baek..baru je nak clik kat tanda X tu..

Hanis Azla said...

mak jenab.. mak jenab..

Dee said...

ko kan dik..takmoh ketinggalan kan..tp itu email akak dh baca..so, dah gelak awal2..hahaha..

kasihredha said...

tipah tertipu....hihi

|| NaFiRaa || said...

muahahhaha... saspen sungguh!! ingatkan citer hantu sungguh.. dh lah ai nih penakut.. muahahahaha

kak Erna said...

wahida..mak cik jenab la punya kerja ye..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

den dah tahu dah mek jah..sure den terkono laie..kan botul!

amirah said...

saspen giler..sakit jantung!

h4ni3 said...

x saspen dah.. sbb penah baca.. heheeehe

dwaty said...

adoi!!!!! gitau nama hospital tu.... tak nak aku gi sana.... hikhikhik

Ena said...

adeiiiiii!!saspen betoiii.. ahahhahahah..

Dilla Ady said...

penah bace dulu nih..

tp dulu bace mmg mengekek gelak..kuang asam btul..hihihi

Ati Masrif said...

hehe...

ni semua hospital
kena pantau pekerja pulak..hihi

NM02 said...

aku baru nak cakap, naper semua orang dok cter hal hantu. ahai....

tapi citer ni aku dah tau dari awal... hahahaha...

jadiknya aku tak takkuuuttttt

Joy said...

brutal makcik tu...kasihan kt mangsa dia..hehhe

ZSqueenbee said...

bengong...alahai makcik

nurkass said...

haha..
mmg suspen..
hampeh tul mcik jenab ni..

jeBateja said...

hampes ko wahida....den ingatkan menda td....cissss....

diana said...

makcik jenab bikin suspen je..huh!!

Gentleman Frog said...

salam,

brp org dah agaknya makcik jenab bunuh.

eelobor said...

alahai si mak jenab nih

mummysyafie said...

naper blogger banyak citer pasal antu ni..tatttottt laa

Softtouch [Hanim] said...

nasib xseram..mula2 bc tu agak kecut perut jgk...ru[enya makcik jenab

Alhamdulillah adik dah kuar wad...sian adik...sy xtau la plak petua utk asma ni wahida..minta maaf yer..danish sy pun kalu batuk lama2 dia boleh jd asma..cume bila dia batuk tu kena kawal la n mmg sy bwk p doktor...

Raji berkata said...

err musim citer antu agknyer..
naper ak makcik jenab ni mcm menakutkan jer =.=

NzA said...

alahai makcki jenab....dh jd tukang cabut nyawa lak dia....

✿....rossa alina....✿ said...

wahhh!!makcik jenab jadi pembunuh..huhuhu.. ;p

Pala Maldini said...

haha! ini "Hantu Kak Jenab" punya kerja rupanya.. haha!

rasp said...

hehehehe...mmg kelakar ini citer...

Zura said...

kahkahkah...makcik jenab nie mesti orgnye selambar badak je kan

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

hahahaha gila punya hanto...