nuffnang advert

Thursday, March 31, 2011

binatang apa plak neh???

selamat petang semua....

ptg ni nak bg jawapan teka gambar tersembunyi semalam...

 ni gambar semlm...aku suh teka apa yg tersembunyi kan...

ye...itulah kepala kucing yg kita cari...ramai yg betul jawapan...tahniah...tapi x de hadiah okeh...hihi...pada yg gagal, usaha lg...hahaha...ramai jugak yg rabun mcm aku ni kan...ramai duk tercari2 kat mana kepala kucing tu...tu aku dah bulatkan dia...ada yg kata kucing tu nak bunuh diri la, ada yg kata kucing tu baru lepas putus cinta la...mcm2 la korang ni...nakal tau uollls ni.....

ni aku nak bg lagi gambar tersembunyi...memandangkan respon yg sgt baik...heheh...

ha...korang yg pandai sgt teka kepala kucing tu moh teka binatang apa lak yg tersembunyi kat situ..kalau dah tau sila bg tau kedudukan binatang tu kat mana...
teka jgn tak teka...


p/s: tak sabar nak buat aksi ludah meludah antara aku dan mek jah....ngeh ngeh...

40 comments:

cik ubi said...

spider!..belah kanan..dekat bawah-tapi tak bawah sangat..

spider terlekat kat daun..hehe

|| NaFiRaa || said...

adesslaaa...*_* juling jap mata neh.. x dapat di kesan!!!

chugie said...

adui.. berpinar mata dh ni, x nmpk pe pun.. nampak daun kering je tu

wahida said...

cik ubi: salah la dear...cuba lagi ye...hehe...

ct shah said...

aku rasa cam nampak ikan jer..tapi takkan ikan tetibe berada kat celah2 daun tuh???x logic.aku jugak mcm nampak kupu2 dan kepala kelawar.aish,mana satu ni????
ok,ok..aku surrender.

mungelily said...

ngape susah bebeno...
heheeeee
xnampak ape punn haha..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

gambar katak

wahida said...

ctshah: salah!! teka lagi!!

sha a.s said...

kodok daun kering!!!!

maya amir said...

arghh puas sudah ku tenung2, tapi tak dpt gak ape mendenye..

♥ Mrs.Eady ♥ said...

benci la weeeeeeeeeeeeiiii aku x nmpk nie!haduiii...

cik dah ganu kiter said...

sy smpai takut nak tengok gambar tu lama2...takut kuar gambar hantu....kih...kih...

rasp said...

katak oh katak...
dimana engkau katak..
kalo nak tahu mana...
belah kiri batang kayu...
tengek atas kayu yg tertimbun...
kayu yg tertimbun....

ct shah said...

aku nak teka lagi sekali.gambar katak.dekat dgn batang panjang yg mcm x siap tuh.:-)

h4ni3 said...

katak mencretttt :P

Cik Ezy said...

xnmpk binatang..
nmpk daun2 je..
ngehehe

Dilla Ady said...

ohhh..kat situ rupenye kucen tu...chumel gilerrrrr...

okeh kali nih pun tak nampak...saye mate keroooo...hihihi

Zura said...

xnmpak pun kak...nmpak daun je..

bonda dadif aka akish said...

walauwehh ko nih betol2 menguji bijik mata sehh..

=)

mrsharis said...

kucing..tapi kucing tu dah takde..dia g panjat pagar td..wakakaka..

aku nampakk spider! spider tau bukan spender!!!

Myra Jay said...

Kali nie tak nampok..huhuuu

Jo Qusary said...

dgn kuasa kanta cermin mata aku... aku nampak bakteria terlekat kat atas ranting kayu tu...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

kak..nape blog ni selalu republish entry ek..huhu pening den..

NUR SINAR said...

tikusssssssssss..hihihu

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

haha..
kucen tu ! aku memang tak nampak semalam.



gambar bawah tu pulak... macam tikus pun ada. spider pun ada tapi yang confirm ada... PACAT !

wahida said...

rose: republish n3 tu konon2 mcm hapdet sentiasa la...ramai blogger buat mcm tu apa...

mrsharis, jo qusary,nur sinar & azrina 0307: korang semua salah!!!
teka lagi!!

kasihredha said...

tak nampak apa2 selain daun & ranting kayu...
tapi ada juga nampak macam pacat & siput babi...tak sure...tak sure

kasihredha said...

wahida...sekali ajar camane nak republish ye :)

amirah said...

cacing kat bawah daun..!! dah x nampak dah sebab sembunyi bawah tu..hehehe

ieda said...

adoii sakit mateee huhuhu

TiKa LEh said...

comel kucing tu..nmpk kepala je..hehhe

mummysyafie said...

camne semalam boleh tak nampak. beriya2 malam tadi duk tenung gambar ni

white rose said...

tak nampak ape2...mate blurrr...

cik ubi said...

rama2 kaler daun..aku da teka 2 kali ni..

Softtouch [Hanim] said...

ala xnmpak apa2 pun wahida.ke mata sy ni dah kero.....berdebar2 tau sy tgk pic daun2 tu..mcm takut plak..hehehehhe

oo pasla botol tu..xpe xpe wpun mahal pun botol tu demi kesihatan anak kita kan...

Citarasa Rinduan said...

selamat malam wahida...
ayu dapat BW malam2 hari jerlah...kesiannya daku

aduhai..ada teka2 pulak...

ayu nampak tikus mati lah......perut dia dah mengelembung....betul ker?

NzA said...

makin jadi juling mata ni wahida oiiiii....

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

migrain aku dok cari mende tersembunyi ko nie beb...

wida said...

semut..ada kat celah daun tu.kecik sgt sbb tu x nampak..hehe

alaa...fail lah.sy mmg rabun, berpinor dah mata ni

salbiah sair said...

belah kiri bawah cer tengok betul betul