nuffnang advert

Thursday, February 10, 2011

sila katakan....

selamat pagi semua....

 sila katakan bahawa kek batik aku hodoh rupa dia...anak aku x suka makan sbb dia kata ada habuk...padahal yg habuk tu biskut mery....huwaaaa...x nak buat lagi....

sila katakan bahawa kek coklat aku nampak sedap dan korang terliur walau aku x buat topping...gamaknya tiap2 minggu aku kena buat kek ni atas permintaan si abang....bangga bangga...

apa? korang terliur? kopipes je gambar ni dan tataplah selama mana yg korang nak....hiks...

p/s: aku akan bertambah semangat kalau anak2 suka makan...penat pun aku sanggup buat....ngeee....

42 comments:

Izwa Kamaruddin said...

nak kek coklat itu!!!huwaaa..kirim la kat laki ko!!huhu...sbb anak dara aku suka kek coklat mcm nie...:)

Nieyla Nadia said...

Dah lame x buat kek batik biskut merry tu..yum2~

Unknown said...

dua2 nampak sedap je!

betul3x!! kalau ada yang suka masakan kite, sure kite pun bersemangat nak cuba kan?

sisdee said...

eh bestnya .. dah lama gak tak makan kek batik nie...dan dah lama gak tak baking kek hahahah sah malas :p

sarah-najwan said...

lol..lagi best kalu bg resepi tu..bole buat..tatap gmbr je buat perut lapo..hhee

rasp said...

paberet i tau kek batik nie...
tak kira rupa paras...
tetap menjadik pojaan hatiku...

Unknown said...

wawawa...ingin ku katakan ngeeee...^__^ dua2 kek ini kegemaran anak2 lia...dua2 suka makan coklat (tgk la badan kan...tu firas x join lagi tuh...) apa2 aje yg ada cheese n coklat mmg dia org suka...

mmg syok kan klu tgk anak2 suka makan apa yg kita masak...semangat nak buat lagi dan lagi dan lagi.....

p/s: psssstttttt...damya dah order slice cheese cake lagi...nak join x??? (sajer bikin panas...ehehehe)

wahida said...

mamamya: x baik ko liya...ko jgn buat n3 tau...kang aku terliur...huh!

Azian Elias said...

Cedap... cedap...nak cikit..

sw33tdarling said...

kek batik tu byk sangat biskut kot... pandai2 jer aku.. buat sendiri pun tak penah! hahahaha

Hanis Azla said...

pada akak dua2 nmpk mengancam.. klu anak suka makan tu mmg bersemangat nak buat.. tp kdg tu malaslah jgk.. hi..hi..

NM02 said...

tq jah sebab sudi bagi aku rasa. lain kali kalu kau wat lagi, jgn luper utk aku lagi tau...

ingat!!!!

Softtouch [Hanim] said...

wa....terliur...suka kak batik tu...rugi abg xmkn..kalu xnk bagi kat untie yer..heeee

betul wahida kalu anak suka mkn kita sanggup buat n bangga..sy faham perasaan itu

IDAZS said...

mmg seronok buat kalau anak-anak suka makan, penat yang berbaloi.

nak kek batik!

attyfir said...

si akak selalu buat sendiri kek batik

bila nak rasa kek coklat ida nie.post bangi meh..

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

tak sanggup nak tatap lelama... terliur nnt ;)

kindergartenlibrary said...

Terliur nelly ..
hahaha

jom baca :
Korang kategori rajin menulis atau terus menulis ?"

nurkass said...

wahhhhhhhh...
sedap..sedap..
nak resipi kek coklat tu boleh..hehe..nampak menggiurkan..kek coklat basah ke wida..

matahati-aishahazhar said...

samalah.. akak pun akan bersemangat bila ada permintaan.. sedapnya...

wahida said...

nurkass: saya pun x tau kek coklat basah ke x? saya basah kot sbb ala2 moist gitu...hehehe....nak resepi, insyaallah, saya publish nnt...tapi saya kukus tau...

wida said...

wah sedapnya sis, nak resepi:)

NzA said...

nasib baik baru lepas makan...kalu idak mau menitik2 airliur kt lappy nie.....

Unknown said...

walaupon kek batik tu berhabuk, tp terasa2 kt tekak ni, mcm kek batik tu sedap..betul tak?

Unknown said...

wahida.......
awat depa tak suka kek batik..mai hantar sini..ayu perabiskan.hahahahha


wahida.....kamu mmg ibu yang best..sempoi jer...heheh

Anonymous said...

MDT pun suka masak kalau ade yg makan..kalau takde yg makan..jawapnye tapau je lah! :D

|| NaFiRaa || said...

argghhh.. 2 2 kuih terliur~ sedapnye kalo boleh kunyah2 kek batik tu~

Dr K said...

-Kek cekelat moist tu taruk topping lah baru besttttttt :P

Acik Erna said...

wahida..memang hilang rasa penat dan rajin nak buat lagi..dan lagi..bila apa yang kita masak habis dimakan dan siap anak2 kata sedap lagi kan..

Zura Tahir said...

berabuk katanye..sedap tue kek batik...tp coklat tue lg mengugur iman...kak sy tag contest untuk akak..sila tgk erk..

eB said...

wahhhhhhhhhhh terliur... u x nk antar kat i ker esok? ;p

amirah said...

uiiii rajin nyaaaa..tabik la..kita nak masak pun sekali sekala je..huhu

Jo Qusary said...

kek batik: errrrrrrr.....aaaaaa....eerrrrrrr (speechless)

kek coklat: yay!

jeBateja said...

errr....boleh kita jadi anak angkat hang....leh kita makan kek coklat jugak....ahakz

sekamar rindu said...

salam...

bestnyaaaaaa..

Pala Maldini said...

aku pun tumpang gembira kalau nko pos kan setalam dua buat aku..

amacam ?

wahida said...

mamaaedrian & pala maldini: bukan x nak pos, masalah nya dah abes, abes camno? hehehe...

Unknown said...

akak pun suka buat yg anak2 suka makan, kalau sendiri je yg suka makan, liat sikit nak buat, rasa tak berbaloi je nak buat kan..

azzey said...

SKER KEK BATIK TU..NAK RESEPI?

eLLy said...

next time hantar la cikit kat jiran tetangga ;p

Raji and Yeen said...

woahhhh minat gila kek batik marry nih...
anak xnk makan meh antar kat sni jer lah xD

Pepel BoNda AmaNi said...

dah lama xbuat kek batik tue....

Ina Hashim said...

sedapnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa