nuffnang advert

Monday, February 14, 2011

ngengada la ko neh!!!

selamat petang semua.....

 ngengada kan anjing ni....siap jenjalan ke sana sini nak bawak bebear bagai...

 dah mcm kak yah nak gi pasar pun ada ko neh....

so, ko bajet cun lah neh?


p/s: lupa lak, korang yg mintak resepi kek coklat tu, klik sini tau...aku pun rembat resepi dr sini...ngeh ngeh...konfom sedap!!


sumber: email

47 comments:

♥ Mrs.Eady ♥ said...

dasar hanjing..kekekeke...:)

nurkass said...

alah bagi lah can kat dia..sesekali wat catwalk, eh silap dogwalk..pe salahnyer..hahaha

Daddy Ziyyad said...

lahhhh.betul2 kejadian..ingatkan photoshop aja...:)

Mawar said...

kak wahida,

alaa Xpe la, skali skala tu nk brgaya sakan...kihkihkih

..::SangRatoo::.. said...

hehe..mmg dasar ngader² :P

rasp said...

nghehehehe...memang ngader2 le!

ieda said...

eleh2 cumeinyer dikk
nie kalau gi jalan2 ada org sampai terlanggar tiang .. ralit tgk ekekek

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wekekekekek kalakor

|| NaFiRaa || said...

kakaakaka.. rasa nak tarik2 jek telinga anjing tuh.. hahaha

sarah-najwan said...

nak boleh hanjin tu gaya begitu
puas doh tuan dia trening tu..hehe

agk2 mkn masa setahun kot ngjr..

Dee said...
This comment has been removed by the author.
Dee said...

kahkahkah...mmg ngengada u..sib baik bwk bebear..kalo bwk LV..hahaha...

liyana said...

haha x leh blah la tgk hanjing tu.. kah kah kah

Pala Maldini said...

kalau yang minta pos kan ?? bila nak sampai.. keh3x

NzA said...

sskali melaram apa salahnya.....kelakar je.

nur aisya humaira said...

hahaha...sengal anjing ni...pandai plak tuan die ajar...:)

ct shah said...

cam syial!.hahaha

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

ahhaah nasib baik beb..bawak bear..kot bawak GUCCI ke. LV ke..xnangis ke tengok..ahhahaha siut

ahsfantasy24 said...

ishk2..
ad bear gak xthan tu,
hehehhe lwan tokey btul :D


Terbaru:
Pengalaman saya hampir lemas di perkampungan Orang Asli
Kalau Kamu Bercinta, Harap Kamu Jadi Macam Dia!
Kalau Dia Asyik Ulang kesalahan Sama, Kamu Geram Tak?

Cikgu Tie said...

Seni betul anjing ni.Payah sangat nak jumpa anjing mcm ni.hehehe....

Mak Su said...

pandainya.... hahaha

rieyana ynn said...

hahaha...ngada2 gedik neh..hahaha...;d

rieyana ynn said...

hahaha...ngada2 gedik neh..hahaha...;d

nurHeart said...

wahahahaa.. mcm2 hal :D

IMANSHAH said...

salam

kiuutnya..tapi hanjeng

Citarasa Rinduan said...

hari itu, umai nyaris nak patug anjing buat simpanan..mujur ayu perasan..
budak2.....

Cik Ina minat Do do Cheng said...

amboi kemain lagi anjing pun jalan bergaya.

Softtouch [Hanim] said...

he he he..tp syg..ia haram utk disentuh...

Mamamya said...

hamboiiii...x menahan hanjing ni bergaya sakan yerk....tp lia takut kat anjing...dgn dia menyalak jer dah cabut lari.....t'ingat zaman sekolah dulu selalu sgt di kejar hanjing....

p/s: semoga cepat sembuh yer kaki tu....camana lah blh jatuh yang....aduhai..dapat membayangkan kesakitannya....:(

TiKa LEh said...

alalalala..bergaya nya..ala2 mak datin..hahha

jeBateja said...

pulak....anjing pun dah macam org....org jerk nak perangai mcm anjin...ahakz.....

A.s.t.i.n.a said...

cerdik dog ini..

Sunah Mohammad said...

salam kak wahida~

erk! mengalahkan saya ke'cun'annya tu~ :D

Cikgu Nurin said...

Lahhhh...*gosok gosok mate*..betul ke nihhh?

TQ...akak da follow..rerajin datng umah yeee..

specky gurlz said...

hehehe..anjing pon pandai ngengade ek

apisv2 said...

hakhak

khairul hisyam said...

anjing handsome. hoho

mamai said...

bila tengok lama2 macam tak real la pulak.....

Cik Ezy said...

saye follower yg ke 260!!
=)

soffea said...

hehe lawakkk la....

-[miracle]- said...

wakakakaka ~
cunn . ayuu gituu :D

white rose said...

dia pun nak g ngedet gak...
kan pakwe dia tggu kat taman...

♥ manje ♥ said...

macam2 kan... ~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

salam kenal..

e'eh..klakarlah plak anjing nih..haha.. :D

HonEyBuNNy said...

hehhehhe..hajing neh mmg sempoi r....heheh

Raji berkata said...

woahhh terenyer
tpi cm menakutkan lak kalau dia berdiri =.="

sahromnasrudin said...

itu hanjing ke ??? mcm patung hanjing je heheheheee