nuffnang advert

Wednesday, January 26, 2011

~ WW ~

macet di kota Bandung....

18 comments:

~ yus ~ said...

aduh! kat sana mmg mcm tu kan macet nya, masa akak pergi jakarta dulu pun sama. Boleh berejam dalam kereta sebab jem..huhu

Hanis Azla said...

macet2 pun.. rasa nak pergi lagi dan lagi jgk ke bandung ni.. redah aje macet tu janji dpt shopping.. he..he..

Ati Masrif said...

macet tu apo?
traffic jem ke..

wahida said...

ati masrif: ye kak, macet tu jam..

chugie said...

oo macet tu trafic jam ye? baru tau..

cikceriacorner said...

kak kat sana walopon mecet tp xde eksiden kanss..ehheh

amirah said...

dasatnya..hehe..masa pergi padang, bukit tinggi nasib baik tkdek macet

Mrs.Eady said...

giler teruk??

Cik Jue said...

teruk betul ye...

PutRee SeJiNjaNg said...

terok betul jem kat sana ekkk...

sw33tdarling said...

bandung ok lagi... kalau jakarta uuhhhhh!

rasp said...

macet tu satu hal...
kkdg suspen je sbb kete2, moto42 tu cam dekat bebenor..
takut kete berlanggar ke apa...
tapi tak pun kan...

NM02 said...

kepala otak aku skang ni mcm sesak yang ada dalam gambar tu. tolong picit jah

Zura said...

berselirat jalannye..

nurkass said...

ingatkan pebenda macet tu..adehh..
dahsyat betul..boleh bergesel nih..

|| NaFiRaa || said...

pergghh.. teruk jugak dorang punye trafik jam~

mama_iris said...

teringat masa kat Bali...mmg macet diorg neh dasyat kan....

rieyana ynn said...

tak penah lg g bali...huhu..