nuffnang advert

Thursday, December 2, 2010

kawan aku yg sengal....

salam sayang kengkawan semua....
maaf, dua hari x update blog...nnt aku ada masa aku update citer pasal aku menghilang 2 ari ni ok...sekali naik keja ko...pening kepala aku ngan directory baru kat opis ni....huhuhu...kena study balik semua no extension,jabatan dan unit dorang ni...almaklumlah reshuffle almost 95%...tapi aku target dalam 3 hari aku akan catch up semua benda balik....
tapi bukan pasal keje yg aku nak citer sebenarnye, aku nak citer pasal aku ada kawan yg sengal dan giler2 kat opis ni...nama dia mek jah...

 benda ni dia yg buat...jah merujuk pada aku, dan mek jah gebu merujuk pada dia..dia buat benda ni masa datang kepala x betul dia tu...tapi sekarang aku panggil dia jariah lak...hahahaa!!! kenapa aku panggil dia mcm tu....kami je yg tau....hehehe...

ni la orang nyer...giler kan?? sangat giler okeh....

kenapa aku cakap dia giler...( sila buka minda anda sbb ada antara statement ni berbaur lucah sikit )

1) setiap pagi ada je gosip hiburan sampai kat telinga aku neh...( pengikut beautiful nara neh...)

2) setiap hari dia akan cari pasal ngan aku...

3) kalau dia sakit dia selalu akan cakap kat aku "Aku sakit, ko ada nak tanye?"  mmg saje cari gaduh kan?

4) dia selalu cakap " kalau aku mati ko ziarah tak kubur aku?" setiap hari ko dia tanya kat aku macam tu...

5) setiap hari jugak dia akan tanya " ko main tak malam tadi?"

dia giler kan?

mek jah, walaupun ko giler dan agak sengal, aku sayang kat ko sbb setiap pagi ko akan on PC aku...dan ko jugak selalu je redha kalau aku tarik tudung ko sampai terbarai...hahaha!!!!

mek jah, meh sini dgr statement aku lak...

aku pun sayang kat ko okeh...kini dan selamanya...wah gitu!!! kalau x de ko, aku pun tak menceburkan diri dalam arena blogging ni...
mek jah, aku x sabar nak pergi Tiara, Langkawi dan Bali ngan ko...nnt kita enjoy lagi yer mcm kita kat Sabah ari tu...!!! yahuuuuuu!!!!

nota kaki: sorry, kami bukan lesbian okeh!!!

30 comments:

IMANSHAH said...

haha mekjah terbaik!!

Unknown said...

Wah! Kawan baik ni...

Ati Masrif said...

huhu..
sesuai jer nama tu dgn dia yek

NM02 said...

jamrah....

kau wat n3 pasal aku eh.. kira promote aku ke ni? hahahaha... aku suker jek.

jamrah, tapi kau tak nak sebut nama baru kau kan. tak aci.. nnt aku serang balas..

nak tebarai usus aku baca statement gile kau ni. cilakssss!!!

jamrah.. ari ni aku tak tya kau lagi. kau main tak semalam? hahaha... gelak sambil garu buntut.

jamrah.. nnt tgk statement dari aku plak tau. sayang kay jamrah. lebiu kau sesangat!!!

Dr K said...

Hari2 tanya "ko main tak malam tadi"...memang terbaekkkk punya member...hehehehe..

Unknown said...

hehe sweet in your own way..mmg sengal haha

ILA HonEyBuNNy said...

so suwit la...best dapat kwn2 cmne.heheh

cheqna said...

salam
wah besh ada kengkawan macam gini
sweet..
kenang balik mesti senyum sorang2 kan??

My Little Diary said...

salam,
seronoknya dpt kawan mcm mekjah... suke sgt... kita pun ada kwn kat opis ni yg panggil kita sengal, sbb kita yg salu kacau dia... kdg2 tanya soklan lucah kat dia... hahaha, kita pun bukan lesbian...
kemsalam kat mekJah.

Unknown said...

hehehe.. tp best tau dpt kawan yg sengal camni.. happy je manjang..

LyNn HaMzAh said...

bestnyer ada kawan macam nie...jealous tgk...

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

untung ada kwn sehati sejiwa...

Dee said...

lawak2..seronok dpt kwn yg gila2 cenggini..

eelobor said...

susah nak dapat kawan yang betul2 baik & rapat kan? hargai sebuah persahabatan

Pala Maldini said...

Hampir2 aku ingatkan les.. tadi. Nasib baik ending statement tu menerangkan segalanya..

Kawan baik memang payah nak jumpa..

ana said...

pemgakuan akhir tu begitu bermakna..hehehehe

Izwa Kamaruddin said...

kekekekeke...suka btul la ngn korg berdua nih!!!

Hanis Azla said...

bestnya ada kwn yg best cam gitu..

Fieza79 said...

best nya da kwn baek dn kamceng mcm tu kan...tiap ari hepy je nk g keje..suka tgk korang lahh...!

|| NaFiRaa || said...

sonoknye ade kelik cam gittu!! ade gak tempah nak lepaskan gian bergosip/mengumpat..muahahaha..

kelik ai semua cina..susah nak mengumpat..muahaha

jeBateja said...

Gamabr no 2 tu...awat tak cover sekali jerawat atas dahi tu...??

Mek Rose said...

hehehe..bes tau bila ade BFF..nak2 yg sengal n giler2..:-)

Unknown said...

ekekekekek...t'sengih2 lia baca n3 nih....

mmg sengal sungguh la si jariah ni....:D !!!

tp mmg best giler kan ada kawan cam dia....x ler sunyi sepi jer....i likeeeeee....

ieda said...

bestlah ada kawan gila2 macam ni...tak tension nak pi kerja.

wahida said...

imanshah: terbaik wok!!

yus: kawan baik + kawan ludah...hahaha...x pe kami je yg faham...

ati masrif: kan? sesuai kan?

mek jah: ko gelak sambil garu bontot pas tu ko cium kan?

daddy ziyyad: dia mmg giler...

wahida said...

lydzar: kiteorg mmg mcm ni...kalau org tgk mcm nak gaduh pun ada...

hunnybunny: sweet kan kiteorg? hehehe....

cheqna: thanks drop by my blog..x nak follow sekali ke? hiks...

MLD: kira awak ni bole geng ngan mek jah la...hahaha...

chugie: bukan senang nak dpt geng sekepala ngan saya tau...

wahida said...

lynn hamzah: thanks drop by my blog..time kasih jugak sudi follow saya...saya dah follow kembali...

joy: mmg sehati sejiwa...

dee: lawak dan sengal kan?

eelobor: saya mmg menghargai friendship tau...hehehe...

pala maldini: x baik ingat kami ni lesbian tau...

wahida said...

ana: thanks drop by mlog...sudi2 lah follow saya sekali yer...

mrseady: sweet kan kami? hahaha!!!

hanis azla: thanks drop by my blog..thanks jugak sudi follow, saya dah follow awak balik...

fieza79: kami aweet couple kan? hehehe...

nafira: ok la tu...kurang sikit dosa awak...miahahahaha!!!

wahida said...

jebateja: mek jah ckp tu jerawat cari makan tau!!

mek rose: best saaangat!!

mamamya: u like..I lagi like...

ieda: thanks drop by my blog...follow sekali yer...

eB ezrin said...

ahaks... comel... >_<