nuffnang advert

Tuesday, November 9, 2010

huh.... (^__+)

Lagi perbualan antara ibu dan anak..

Abang: Mama, abang nak cakap sikit...

Mama: Apa dia? ( Aku sambil masukkan baju kotor dlm washing machine)..

Abang: Kawan abang kan....( terberenti sekejap, sambil senyum2 kambing)

Mama: Napa stop, ckp je la...

Abang: Takpe la..x jadi cakap...

Mama: Cakap cepat...( aku dah mula naik angin)

Abang: Takpe la...x reti cakap...

Mama: Tak reti cakap pulak dah...Baik abang cakap cepat...

Abang: Kawan abang kan, perempuan...dia ajak abang kawen dgn dia...

Mama: Hah????? ( aku rasa aku macam x jejak kaki ke bumi)

Abang:  Ha ah mama..nama dia Wawa...

Mama: Dah, x yah kawan lagi dengan dia...( malas aku nak bebel panjang2...ah si Wawa ni pun, seluar dalam ko pun mama ko basuh kan, ada hati nak nak ngorat anak aku!! )

Abang: Ok...

Kisah anak sulung aku yg baru umur 5 tahun dilamar oleh sorang budak pompuan umur 5 tahun jugak...

14 comments:

~ yus ~ said...

Adohai, gelak besar ni. Biasalah tu Wahida budak-budak, diorang pun tak faham sebenarnya kahwin tu macam mana. Tapi memang advance ler budak2 sekarang ni, kecik2 dah ajak anak orang kahwin, pompuan pulak tu...:D

Fieza79 said...

hahaa kelako...mcm2 hal bdk2 skrg...bdk pempuan tu dh salah didikan ke..??

✿....rossa alina....✿ said...

hihihihi...biasala kecik2..mesti ada ckp2 cmtu..tp kene hati2 gak.. :)

Mrs.Eady said...

haahahahahahahahhhahaaa.....hadui!!!
jadi mcm syahmi kat taska ade sorg gegurl ni selalu ikut je kemane syahmi pg..smpai syahmi marah & tak suka dia..kekekkekeek....

..::SangRatoo::.. said...

Da, hahaha...selamat menerima menantu hantuu :P hahaha

NM02 said...

ah kau jah,

dolu2 bukan kau pun camtu gak ke? saje kaver line ko ni.... hahahahha

kau dah packing baju ker? hahahaha

Devilish-shasha said...

aiyo...ckp kat wawa...sanggup x mau jumpe mama WAhida dulu sblom ajak kawen tu???

Dee said...

kehkehkeh..anak aku lak xnak kahwin wahida..lepas dia tgk video org beranak c-zer..

anak bujang ko hensem ar tu..sbb tu wawa terpikat..

chugie said...

heheheh:D ingt kan dh umur 25 tahun.. ekekek:D

Beruang Madu said...

Ko ni Kak Jah... diorang tu nak main kawen kawen jer lah... itu pun ko tak bagi... nanti dia dah biasa senang lah carik jodoh terus nak kawen... ko ingat senang ke nak suruh orang bujang kawen zaman sekarang nih...

jeBateja said...

ok lah tu....ahakz....den dolu pun..wife den yg ngurat den....( iyer ke jebat..? ) tipu jerk....ahakz

wahida said...

yus: mmg masa abang cakap tu pun saya tahan gelak....budak2 ni mmg advance kan...

fieza79: saya x rasa salah didikan...terikut kengkawan la tu kot gamaknye...

rossa alina: tapi saya masa kecik2 besar tu x pandai ckp mcm tu...anyway, thanks drop by my blog..tak nak jd follower saya ke? hiks....

mrseady: budak2 pompuan sekarang kecik2 dah ada feeling2 la saya rasa...

sangratoo: sekali budak pompuan tu betul jadi menantu aku...hahaha!!!

wahida said...

mek jah: aku dah packing baju....ko dah? muahahahaha!!!

devilish shasha: aku pun teringin jugak nak tgk bakal menantu aku tu...

dee: gila ko dee, anak ko tgk orang beranak czer, aku yg tua ni pun takut tgk tau...seram....

chugie: hahahaha...mmg mcm dah 25 tahun gamaknye...

abg bear: abang perli abang sendiri ek? hahahaha!!!!

jebateja: wife ko yg ngorat ko? aku x percaya...

Ibu Lala said...

kelakar kan budak budak zaman sekarang. ntah si wawa tu paham ke tidak apa maksud cakap dia tu..