nuffnang advert

Friday, October 15, 2010

korang!!!!!

salam semua....

huh...lama giler x update blog ...2 minggu kekdahnyer....korang mesti rindu kat aku kan??? hahaha!!!!

banyak benda aku nak share citer sebenarnye...nnt aku ada masa update lagi ye...

nak jalan umah korang la...apa lagi? gi la siapkan laksa ke, soto ke...aku dah nak sampai dah ni....

8 comments:

my-niezzareena said...

aku tgh wat lokan bakar ni. dtg la cepat. aku tunggu.

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

wahhhh rumah baru mood baru
yehaaa ariba2..

patut lama tak mai umah
tuan tanah kedaung dah lama tak update upenye wkekeke'

sha a.s said...

eh wahida??? laa..ade lg ghupenye ko...ahaha

Mrs.Eady said...

mane mghilang????

ZSqueenbee said...

oit oit akak...dh lme xhapdet blog tbe2 je dh berwajah baru..omelllnyeee akak aku yg srg ni...clazzzz gitew...

jeBateja said...

Biaso lah....kadang2 kesibukkan mengatasi segalanya....ahakz....

wahida said...

mek jah: hah? lokan? ko boleh buat sos mcm pakcik comel tak?

mek rose: yeehaa...umah baru!!!

sha: aku masih hidup...

wahida said...

mrs eady: nnt saya cerita ye, ke mana saya menghilang...

zsqueenbee: ye...berwajah baru...akak pun dah lama gi umah pia ni...

jebateja: ye...mmg sibuk sgt ni jebat...