nuffnang advert

Tuesday, September 7, 2010

salam aidilfitri...



Salam semua...disebabkan ramai yg bercuti esok, aku nak ambik kesempatan ni utk mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri buat semua umat Islam dan rakan2 alam maya. Aku juga ingin menyusun sepuluh jari memohon kemaafan seandainya selama perkenalan dan penulisan aku ada mengguris hati dan perasaan anda semua....Andai ada terkasar bahasa, termengumpat ke, termengata ke, terlaser ke, terlebih komen dlm blog korang ke, terlebih gurau ke dan sewaktu dgnnya, maaf dipohon....

Apabila ada langkah yang membekas lara,
Apabila ada kata yang merangkai dusta,
Dan ada tingkah yang pernah menoreh luka,
Di bulan ampunan ini mohon dibukakan pintu maaf sedalam-dalamnya...

Jika jiwa sebening air,
Maka jangan keruhkan,
Jika hati seputih awan,
Jangan mendungkan,
Marilah kita raih kemenangan dengan saling bermaafan....

Kepada kengkawan yang nak balik kampung tu, berhati2 lah di jalan raya...berkunjunglah ke rumah sanak saudara, moga persaudaraan sesama kita erat sentiasa....amin....

Salam Aidilfitri dari kami Wahida, Shidi, Arel dan Aqeem....

17 comments:

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waheda,

"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, SEKIRANYA SEPANJANG KENAL DLM ALAM MAYA NI TERSALAH BAHASA N TERSALAH KATA..AMPUN MAAF DIPINTA.."

my-niezzareena said...

kau jgn lupe minta ampun ngan aku jah

nway.. aku minta mangap la ngan kau selama kita berkawan ni kau pernah rasa tersinggung ngan aku ke kan. tapi kau mmg kawan yang best!

kwn ludah, kwn letak tpn, kwn kau kan, kwn ye la, kwn tak pe la, kwn aghhh....

yang pasti kita kawan sampai muntah.

Sue-Rya Qistina said...

Salam Aidilfitri buat akak sefamily juga..raya nnt jemputlah dtg ke teratak kami ye..berhati2 di jalanraya..ingatlah org2 yg tersayang... :D

wardah said...

selamat hari raya maaf zahir & batin juga untuk anda sekeluarga. wah cam iklan. hehe

sha a.s said...

salam lebaran utk wahida&family...maaf zahir batin dr Sha & Ad

LiFe KaMi said...

Selamat Hari raya diucpkan dr kami kepada Wahida sefamily.

Mrs.Eady said...

selamat hari raya maff zahir batin..minta ampun maaf mane tersilap kata tersilap bahasa spanjang kiter berkwn di alam maya ini..:D

AzketOm said...

Samalah kita ye. Selamat Hari Raya.

nieda said...

salam aidilfitri...moga gembira menyambut lebaran..maaf zahir batin

Fieza79 said...

sori wahida...fieza dh slh folow kat blog member u...opsst..sy dh folow ni...so singgah2 la nanti slalu yerk..?

maaf sekali lg...hehe

wahida said...

thankz for all the wishes...

Wawa~* said...

selamat hari raya sis....
maaf zahir batin ye.. :)

wahida said...

hai wawa...selamat hari raya jugak utk awak...thankz drop by my blog..sudilah jadi follower saya yek..

jeBateja said...

selamat raya jerk....kuih raya mana???

wahida said...

jebateja: nak kuih raya dtg umah ye...duit raya pun dapat...hiks..

Beruang Madu said...

Salam Aidil Fitri walau terlambat tapi masih dalam suasana raya kan... ampun maaf dipinta mensuci hening dosa yek...

Salam Aidil Fitri dari Abg Bear

wahida said...

beruang madu: selamat hari raya jugak utk abg..saya dan shidi pun mohon ampun dan maaf sepanjang perkenalan kita di Sabah...