nuffnang advert

Thursday, September 23, 2010

roti dan komunis.....

Lagi perbualan antara ibu dan anak:

Di satu malam Rabu yang dingin...


Abang  : Mama, abang nak makan roti ngan komunis...( dengan muka innocent..)

Aku      : Hah???!!! Apa dia bang?

Abang  : Nak makan roti ngan komunis lah mama...tak dengar ke?

Aku      : Komunis? KOMUNIS??

Abang  : Haaa...ye lah mama...komunis...

Aku      : Mama tak faham la bang...

Abang  : Meh abang tunjukkan..ala yang dalam peti ais tu...( so, kami pun bukak peti ais..)

Aku      : Oooo..yang ni ke??...ni nama dia mayonis la bang...

Abang  : Oh..okey...sapukan roti ngan mayonis utk abang ye mama...( dgn muka yg sgt tidak bersalah...)

Aku      : ( tak mampu berkata apa2...buatkan je la...)


Kisah anak sulung  aku yg suka sgt makan roti dengan pelbagai perisa jem....

4 comments:

my-niezzareena said...

jom gelak guling2 dari east ke west, pastu patah balik dari west ke east.. hahahahahahaha

Fieza79 said...

nk gelak ni..lawak btol anak wahida...mcm2 la dia...mana la nk g carik komunis tu ye..rupa nya mayonis...hahaa penin mak nya..

jeBateja said...

roti n mayonis jerk...sedap ke erk.....nak kena try ni...??

wahida said...

mek na: hahahaha....

fieza79: mmg pening melayan anak teruna saya tu fieza....

jebateja: kalau aku mkn roti ngan mayonis kena letak serunding sekali...sedap giler...pergghhh...