nuffnang advert

Wednesday, September 22, 2010

macam ketua je!!!

Perbualan ibu dan anak:

Di satu petang Ahad yang hening.....

Aku   : Abang, mama mandikan adik dulu ye...Abang tunggu jap tau...( aku sambil bukakkan baju adik )

Abang : Ala...abang la mandi dulu....

Aku  : Ala, bagi la adik mandi dulu...kesian kat adik...adik berak ni...mama mandikan adik sekali la ye...

Abang: Asyik adik je mandi dulu! Adik ni macam ketua je!!

Aku: ?????


Kisah anak sulung aku  yang sentap ngan adik dia sbb dia rasa adik dia asyik lebih daripada dia...

9 comments:

Dee said...

budak2..kelakarkan..si mimi pulak selalu suruh adik dia mandi dulu..sbb dia nk mandi lama2..hahaha..

Fieza79 said...

kelakar....jenuh nk explain tu...

Beruang Madu said...

Kenapa tak mandikan sama sama??

nieda said...

bila anak dah pandai bercakap, poning nk menjawab..

jeBateja said...

kena buat kolam renang ni....2 2 campak dlm kolam...lepas tu...2 2 tak maw kaur kolam....penning sekali mak nya.....ahakz

Mrs.Eady said...

same la...sbb tu ape pun msti dulukn syahmi..huhuhu..sbb takmo dia terasa mcm ni la...

wahida said...

Dee: la pulak..macam2 hal ragam anak2 ni kan?

fieza79: x terdaya nak jawab dah fieza...

beruang madu: anak saya yg sulung tu x suka mandi sesama...dia nak mandi sensorang je....lagi satu dia mmg x nak saya mandikan dia...dia akan mandi sendiri.. sbb dia rasa dia dah besar..

wahida said...

nieda: tu la pasal...ada byk lagi sebenarnye yg buat kami ketawa laki bini...

jebateja: kolam renang satu hal...kalau kami bawak dorang mandi pool kat mana2, mmg dua2 tak nak naik...sampai ke maghrib la jawabnye...tu yg malas buat kolam renang tu...hahahaha!!!

mrs eady: anak sulung mmg kuat terasa kan izwa...

kasihredha said...

hihi...sesekali kasi le abang jadi ketua :))