nuffnang advert

Tuesday, August 3, 2010

majlis kesyukuran menyambut Ramadhan...

tadi tengahari kelas mengaji kat ofis aku ada mengadakan majlis kesyukuran menyambut Ramadhan yg mulia...majlis dimulakan dgn tazkirah dari ustazah dan selepas tu baru upacara makan2 berlangsung...kami dihidangkan dgn nasi beriyani, buah2an dan kuih bakar yg sedap nak mampus tu...


aku n mrs sanny...student senior neh...

posing dgn member2 sebelum ustazah sampai...

posing lagi....

aku dan sofia yg manja....dia ni belum pernah ponteng dan merangkap ketua kelas tau...hebak mu pia...

lepas sesi makan2 bergambar dgn ustazah laks..ustazah sebelah aku yg pakai baju kurung hijau
tu...ustazah ni mmg best dan baik..tapi kalau aku terkantoi ngan dia x pakai tudung, sebijik la aku dpt drpd dia...hahaha...Insyaallah, Allah akan bukakan pintu hati aku utk bertudung sepenuhnya nanti..yg tudung merah tu pulak otai kelas ngaji kiteorg merangkap ketua kelas Alquran..dia ni pun best ...
p/s: mudah2an puasa kali ni akan lebih diberkati Allah, marilah sama2 kita mengamalkan amal makruf nahi mungkar...aminnn...

12 comments:

NOORWAHIDAH MOHD RIDZUAN said...

insaf sekejap..=p segmen makan2 tetap ade kan? tu yg plg best skali ye dak?

..::SangRatoo::.. said...

Moga kita dipermudahkan dalam menjalani Ibadah..InsyaAllah..amin :)

my-niezzareena said...

kau jgn luper minta maaf ngan aku.banyak dosa kau ngan aku jah!!! ingat!!!

wardah said...

erk, dulu masa jaman kite tak pakai tudung lg pun selalu ustazah tegur2 manja. hihi, takpe ustazah sayang tu.

-fie-

nieda said...

bagusnya ada acara mcm ni kt ofis

sha a.s said...

teringt plak zaman aku ngaji :p

Dee said...

mana gambar food..hehehe..

izyan al-za'im said...

bestnyer.. rugi x gi....(mintak ampun ustazah.. hehe)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

bagusla..majlis camni mmg tak rugi join! i like!

wahida said...

wahidah: segmen mkn2 wajib la ada..mmg part mkn2 plg best...ngeh ngeh..

sang ratoo: insyaallah..mudah2an...

mekna: ko pun byk dosa ngan aku...hahaha!!!mintak ampun cepat!!

wardah: ye ke..? dia selalu tanya aku bila nak mula pakai? aku senyum je la....

nieda: mmg best!!

sha: jom la join ngaji balik weh..

dee: malas nak amek gambar food psl kali ni tuan tanah nak tayang muka je...bole gitu..

izyan: ko gitulah yan..apesal x dtg ha????

rose: u like? i pun like!!!ngeh ngeh..

ZSqueenbee said...

wooooo chentekkkk nye sye kak..hahaha...skrg sye dh jd ketua...dgr ckp ketua tau..alamak akak kelas QURAN...uwaaaaa.....

wahida said...

pia: ko mmg cantik pia...n hebat laks tu...hehehe...